Ik maak al zes jaar gebruik van Oranje Taxi wegens goede en betrouwbare service

Op tijd, nette representatieve auto’s en chauffeurs, klantvriendelijk

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Atticus

Excellent experience. Always om time.

Timely, no fuss, can be booked even one day before.

Reactie Oranje Taxi Service:

Thank you for your positive response and we are pleased that you have...
Thank you for your positive response and we are pleased that you have shared your opinion with us. We appreciate this very much.

Martijn

Mijn ervaringen vallen tegen met deze taxi service. Had keurig een taxi, op tijd, aangevraagd om me op te halen vanaf Schiphol om me naar Den Haag te brengen na een lange trans-Atlantische vlucht.... Mijn ervaringen vallen tegen met deze taxi service. Had keurig een taxi, op tijd, aangevraagd om me op te halen vanaf Schiphol om me naar Den Haag te brengen na een lange trans-Atlantische vlucht. Echter op Schiphol om 7 uur ‘s ochtend maar liefst 30 minuten moeten wachten voordat de taxi er eindelijk was, met een smoes waarom hij te laat was.

Waarschijnlijk omdat de planning net niet goed uit kwam met het brengen van een passagier naar Schiphol en mij daardoor langer heeft laten wachten - geen nette service!!!

Voortaan maar weer met de auto (valet parking werkt prima en is uiteindelijk nog goedkoper ook).

Beste,
Beste,
Wat ontzettend vervelend om te horen! Dit is niet de service waar wij naar streven. We kunnen je verzekeren dat wij gaan uitzoeken wie van onze chauffeurs dit was, en dat we dit tot de bodem uitzoeken. Graag zouden wij wat meer info willen krijgen over de rit zoals pick-up adres en het moment van de bestelling en
onder welke naam je hebt geboekt, aangezien uw naam helaas niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Geachte heren,

Wij willen onze genoegen uiten over jullie geweldige service en professionaliteit. Bovendien was het zeer gezellig met uw collega.
Eigenlijk hebben jullie geen...
Geachte heren,

Eigenlijk hebben jullie geen reclame nodig, uw geweldige werk spreekt voor zich.
Dank u en ga zo door. Succes gegarandeerd.

Met een vriendelijke groet, dhr. N. Djurisic, en mw. M.J. van der Meer

professionaliteit, empathie, snelheid en gezelligheid.

Emmie

We werden keurig op tijd opgehaald door een aardige chauffeur helaas zijn naam vergeten.
26-09-2017 00.30 vanuit Alicante.

Heel leuk dat we een flesje water aan geboden kregen.

Wij stellen dit zeer op prijs.

Werden op 2 verschillende plekken opgehaald. Op beide plekken precies op tijd. Prettige rustige chauffeur.

Manon V.

Keurig op tijd! Fijne rit.

E. Oostveen

Alleen maar lof voor de service! Reeds meerdere jaren maken wij gebruik van Oranje Taxi Service vanwege hun betrouwbaarheid.

Stipt op tijd, autos altijd schoon, vriendelijke chauffeurs. Alles in orde.

Jaap Stuurwokd

Betrouwbaar, zeer servicegericht en een nette prijs! Zeker wanneer je met kinderen naar Schiphol moet op onregelmatige tijden is dit een uitkomst.

Klantvriendelijk, duidelijk, hartelijk.

Rienk Visser

Stipt op tijd en vriendelijke chauffeur hellemaal top