John Mohr

We hebben al jarenlang goede ervaringen met Oranje Taxi, de laatste keer is er iets misgegaan. Het probleem is echter zeer goed opgelost, waardoor we de volgende keer zeker weer met Oranje Taxi... We hebben al jarenlang goede ervaringen met Oranje Taxi, de laatste keer is er iets misgegaan. Het probleem is echter zeer goed opgelost, waardoor we de volgende keer zeker weer met Oranje Taxi zullen reizen.

Prettige en correcte chauffeurs

sylvia pronk

De taxi bus stond optijd voor de deur en wij hadden retour gekozen en ook terug reis verliep goed ook optijd bij Schiphol om ons op te halen, dit jaar gaan we ook weer met ORANGE TAXI de prijs is... De taxi bus stond optijd voor de deur en wij hadden retour gekozen en ook terug reis verliep goed ook optijd bij Schiphol om ons op te halen, dit jaar gaan we ook weer met ORANGE TAXI de prijs is ook heel redelijk alleen jammer dat de bestuurder geen woord met ons gesproken heft tijdens de hele rit .

Keurig optijd, mooie en schone auto,nette chauffeur.

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

Goed service, op tijd en vriendelijke chauffeur

M. van Dam

Erg goed, klantvriendelijk bedrijf, heeft aandacht voor zijn klanten

Correct, snel en schone wagens maar vooral prettige chauffeurs.

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.

Shazad

Nette taxi en chauffeur. Ik heb twee keer op korte termijn gebruik gemaakt van hun dienst en beide keren zeer tevreden.

Goede service en netjes op tijd.

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor je positieve feedback.

Taxi didn't show up, had to take another taxi from different company.

Reactie bedrijf 26/01/2018
You have not sent the requested information until now. We ask you to do this by email within 24 hours. ATTENTION if your review contains incorrect information, there are consequences to this. If you do not listen and do not delete your review on the website, we will take appropriate measures. We will call in a debt collection agency to recover the damage suffered. The fine for the incorrect negative review amounts to 1000 euros per day and can amount to 25,000 euros.
Reactie bedrijf 22/01/2018
Apologies for having experienced this, I would like to get some more information about the ride? So that we can come to a solution.

No taxi show up

Reactie bedrijf 22/01/2018

Carolina

Ik ben blij met deze taxi omdat ze een klant goed behandelen en het belangrijkste is dat ze op tijd aanwezig zijn

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Oplichters! Chauffeur heeft 20 minuten langer op ons gewacht omdat we een aangifte moesten doen i.v.m. vermissing van onze koffer. Wij hebben de chauffeur tijdig ingelicht. Toen we buiten waren en... Oplichters! Chauffeur heeft 20 minuten langer op ons gewacht omdat we een aangifte moesten doen i.v.m. vermissing van onze koffer. Wij hebben de chauffeur tijdig ingelicht. Toen we buiten waren en instapten, zei de chauffeur tegen ons dat hij 20 euro extra in rekening gaat brengen omdat hij 2 uurtjes op ons heeft gewacht.
1) Hij heeft helemaal niet 2 uurtjes op ons gewacht. Hij heeft 20 minuten langer op ons gewacht.
2) Nergens in de voorwaarden van het bedrijf staat vermeld dat zij extra kosten in rekening brengen.

Uiteindelijk hebben wij besloten om niet verder te gaan met deze chauffeur aangezien er duidelijk sprake is van oplichterij!.

Reactie bedrijf 26/01/2018
U heeft de gevraagde informatie tot heden niet verzonden. Wij verzoeken u binnen 24 uur als nog dit per email te doen. LET OP indien uw review onjuiste informatie bevat, zijn hier consequenties aan verbonden. Bij geen gehoor en het niet verwijderen van uw review op de website, zullen wij gepaste maatregelen nemen. Wij zullen een incassobureau inschakelen om de geleden schade te verhalen. De boete voor het onjuiste negatieve review bedraagt 1000 euro per dag en kan oplopen tot 25.000 euro.
Reactie bedrijf 24/01/2018
Excuses dat u dit hebt moeten ervaren, Graag zou ik wat meer info willen krijgen over de rit ? Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Sima

Geweldig taxi