Great service!

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Henk

Vandaag opgehaald. Op tijd. Een hele leuk gesprek gehad met de chauffeur. Ga zo door. Voor de terugreis heb ik ze ook besteld

Betrouwbaar, op tijd.

Reactie Oranje Taxi Service:

Zeer tevreden. Komen altijd op tijd opdagen. Maak jaren lang gebruik van hun.

Altijd op tijd, netjes en keurige chauffeurs

Reactie Oranje Taxi Service:

Chauffeur kwam niet opdagen en nam telefoon niet op. Waardeloze service. Ik ga nooit meer met dit bedrijf mee.

Reactie Oranje Taxi Service:

Excuses dat u dit hebt moeten ervaren, Graag zou ik wat meer info willen krijgen over de rit ? Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Keurige chauffeurs, nette schone mercedessen en vriendelijke prijzen. Wij maken er geregeld gebruik van.

Prima service.

Altijd op tijd, nette auto's, fijne chauffeurs.

Reactie Oranje Taxi Service:

Sinds jaren vaste klant van Oranje taxi. Zeer betrouwbaar en altijd op tijd. Maken zeker per jaar een twintigtal ritten.

Stipt op tijd. Ervaren plezierige chauffeurs.

Reactie Oranje Taxi Service:

Helemaal fijn, op tijd, vriendelijk etc.

Op tijd, duidelijk, vriendelijk en transparant !

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor je positieve feedback.

ORANJE TAXI TOP SEVICE .

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor je positieve feedback.

We zijn vaste klant sinds het begin, altijd tevreden!

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.