Uitstekende Taxi service

Betrouwbaar en prettige chauffeurs

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

G van der Plas

Ga al jaren met dit taxi bedrijf en gaat altijd keurig op tijd

Altijd keurig op tijd👍

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Lobke van der Kust

Uitstekende taxi service vriendelijk opgehaald door Pers en stipt op tijd!!! Dinsadag 2 oktober.

Uitstekend op tijd en vriendelijk geholpen.

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen dit zeer op prijs.

Annet Aris

Heel behulpzaame team! Zeker een aanrader om een taxi te nemen. Heel vriendelijk geholpen door Pers gevraagd werdt voor een review. Groetjes!

Sterk team, Mooie Auto's

Dogucan

Beste taxi bedrijf Oranje!!!!. Geweldige rit gehad op vrijdag avond met taxi chauffeur Pers. Zeer uitstekende service en stipt op tijd !!!!

Lisa van den hoorn

Snelle en een heel betrouwbare taxi bedrijf en goede prijzen, spreken geweldig engels!!!. Donderdag 4 oktober om 20:00 door Pers opgehaald en veilig thuis gebracht.

Snel en heel betrouwbaar en op tijd.

Jan en Ankie

We maken al enige jaren gebruik van Oranje Taxi, meestal 2x per jaar. Ze zijn tot op heden altijd keurig op tijd aanwezig geweest zowel bij het brengen als bij het ophalen. Het is in de taxi altijd... We maken al enige jaren gebruik van Oranje Taxi, meestal 2x per jaar. Ze zijn tot op heden altijd keurig op tijd aanwezig geweest zowel bij het brengen als bij het ophalen. Het is in de taxi altijd gezellig met de chauffeur met een praatje zoals afgelopen zaterdagnacht op zondag 23-09- 2018 met Pers. Dit geeft een leuke afsluiting van je vakantie.

Altijd keurig op tijd.
Vriendelijke nette chauffeurs.

Thomas

Oranje Taxi, u vervoerde zaterdag 8 sep een gezelschap van Den Haag naar Schiphol. Dat is vlekkeloos verlopen. Op tijd, mooie bus, prettige chauffeur, snelle velige rit, eerlijke prijs. Well done!... Oranje Taxi, u vervoerde zaterdag 8 sep een gezelschap van Den Haag naar Schiphol. Dat is vlekkeloos verlopen. Op tijd, mooie bus, prettige chauffeur, snelle velige rit, eerlijke prijs. Well done! 🎶Oranje boven🎶

Snel en betrouwbaar

Klaas lannoo

Tof en pinten drinken

Pers Delo

Oranje taxi is een prachtig bedrijf die klanten binnen de airport een goed service geeft om klanten veillig te vervoeren. Oranje Taxi is een heel vriendelijk bedrijf en begrijpelijk app hebben ze.... Oranje taxi is een prachtig bedrijf die klanten binnen de airport een goed service geeft om klanten veillig te vervoeren. Oranje Taxi is een heel vriendelijk bedrijf en begrijpelijk app hebben ze. Ik raad dit bedrijf aan om een taxi te reseveren! Ga zo verder in de toekomst!