Marion

Op de heen reis en terug reis van onze reis zijn ze ons vergeten op te halen!!!

geen bedrijf

Terug koppeling is goed.

Ik moet eest de rit hebben gemaakt voordat ik mijn mening kan geven.

N Donkervoort

Top

reserveer vaker, altijd alles op tijd en vriendelijke chauffeurs.

Peter

Reservering gemaakt maar geen bevestiging meer gekregen zoals vermeld in de mail die je ontvangt na een reservering. Taxi was echter wel aanwezig op het afgesproken tijdstip en de chauffeur heeft... Reservering gemaakt maar geen bevestiging meer gekregen zoals vermeld in de mail die je ontvangt na een reservering. Taxi was echter wel aanwezig op het afgesproken tijdstip en de chauffeur heeft moeten wachten i.v.m. de drukte op Schiphol. Prima!

Chauffeur wacht ook al duurt het wat langer.

M Bouzbouz

Beste chauffeurs goede B.V

Sociale behulpzaam en op tijd

Saskia Roggeveen

Door omstandigheden moesten we voor kerstavond nog een rit organiseren van centrum Amsterdam naar Rijswijk - de avond daarvoor. Oranje Taxi Service heeft dat voor elkaar gekregen. De chauffeur was... Door omstandigheden moesten we voor kerstavond nog een rit organiseren van centrum Amsterdam naar Rijswijk - de avond daarvoor. Oranje Taxi Service heeft dat voor elkaar gekregen. De chauffeur was prachtig op tijd en bijzonder vriendelijk en mijn moeder is snel en prettig weer thuis aangekomen

Snelle reactie, vriendelijke mensen, goede prij

tom

Precies op afgesproken tijd op schiphol

veilige rit

Judith Pleunis

Een hele fijne taxiservice; stipt op tijd, zeer vriendelijke chauffeurs, nette, schone auto’s. Chauffeurs hebben netjes geholpen met de bagage. Duurde vrij lang eer wij onze bagage hadden, de... Een hele fijne taxiservice; stipt op tijd, zeer vriendelijke chauffeurs, nette, schone auto’s. Chauffeurs hebben netjes geholpen met de bagage. Duurde vrij lang eer wij onze bagage hadden, de chauffeur heeft keurig op ons gewacht. Wat een top bedrijf, zeker voor herhaling vatbaar!

Stipt op tijd, zeer betrouwbaar, uiterst vriendelijke chauffeurs

Okkie Apeldoorn

Taxi naar Schiphol

Antje J.

Oranje taxi service

Op tijd, schone auto, vriendelijk, behulpzaam