Adriaan De Jong

Bij beltegoed.nl waren de bundels op
Dus daar ben ik blij mee want hier is het makelijker en sneller bestellen

Snelheid en overzichtelijkheid

Super makkelijk en super snel! Geweldig

fred ernst

Hoef ik deur niet uit

Gaat heel snel wel jammer dat lebara geen gratis klantenservic enummer heeft. Ik wil juist opwaarderen hoe kan ik dan bellen naar klantenservice

Beste klant,

Bedankt voor je feedback voor www.opwaarderen.nl. Als je een bij ons gekocht opwaardeercode bij Lebara wilt activeren, dan is dat gratis. Of je moet betalen als je contact op wilt nemen met de Lebara klantenservice, weten wij niet. Daarover kun je het beste even contact opnemen met Lebara zelf. Zij bieden vast ook de mogelijkheid schriftelijk te reageren.

Opwaarderen.nl

Meestal als ik beltegoed bestelt krijg ik mijn beltegoed binnen vijf minuten binnen alleen heb al twee dagen gelden beltegoed gekocht ik heb geen opwaardeer code gekregen heb een email gestuurd en...

Uw ervaring

Ja dat je ook gwn telefonisch contact kan nemen en niet alleen via de email

Dat klanten gewoon kunnen bellen als er een bestelling niet is geleverd nu zitten klanten af te wachten tot ze een reactie terug kunnen ontvangen terwijl ze beltegoed hebben besteld

Beste klant,

Fijn dat je tot nu toe tevreden was. Ons supportteam heeft je inmiddels al verder geholpen en de code nogmaals toegezonden. Als je de volgende keer als geregistreerde klant bestelt, dan vind je de code altijd terug in je historie. Je hoeft dan niet te wachten tot ons supportteam reageert, maar kunt zelfs midden in de nacht je code opzoeken.

roseline

Want ik heb mijn tellefoon 24 uur nodig

Uw ervaring

is de 2de keer dat ik E 10 koopt gaat ik opwaarderen lukt niet ongeldig nr hoe kan dat nou? en bellen krijgt je geen reaxie .dus weer weg mijn geldt kwijt?

dat hun mensen snel handelen hun beltegoed terug geven had ervoor betaald toch?

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Controleer ajb eerst of je wel het juiste product hebt gekocht. Je telefoonnummer en de code moeten van dezelfde provider zijn. Als dat zo is, en het lukt nog niet de code te activeren, neem dan contact op met de klantenservice van je provider. Zij kunnen de code dan handmatig voor je boeken.

Opwaarderen.nl

Wat duurt het lang voor het opwaarderen dat het in orde is

Beste klant,

De opwaardeercode werd 2 seconden na ontvangst van je betaling per email aan je verzonden. Deze code moet je nog wel bij je provider activeren. Hoe je dat doet staat in de email die je van ons hebt ontvangen.

kees

Makelijk maar nee hoor.

Niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

twee keer besteld en maar een keer gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste klant,

Soms beland onze email met de code niet in je postingang maar bij de ongewenste email. Vind je de aflevermail daar niet, neem dan contact op met ons supportteam en geef het ordernummer door waarvoor je de code nogmaals wilt ontvangen. Het ordernummer staat automatisch in de omschrijving op je bankafschrift.

Did is good price

Soo good app