JanP

Snel en niet te duur. Al diverse keren een spotify card gekocht. Geen enkel probleem ondervonden.

Snelle levering.

Nvt.

Maurice

Had tegoed nodig voor mijn Nintendo Eshopcard.

Uw ervaring

na wat problemen redelijk snel geholpen
Ik heb nu het tegoed opgewaardeerd en ben er blij mee

volgende keer geen inspreek module voor jullie nummer en zelf iemand die bij de contacten laten zitten om makkelijker contact te krijgen met iemand van het bedrijf.

Tolgs

Bedankt voor het snel en adequate service TOP

sarah

Omdat het overzichtelijk lijkt

snel

Er wordt beweerd dat je beltegoed verdubbeld wordt. Helaas een lok strategie. Je krijgt wel is waar het dubbele echter betaal je voor de belkosten het dubbele opeens. Jammer.

julian mosselman

Top service

gratis levering

beste site van nl

Raz

Dacht dat het snel zou gaan maar nee! Oplichting dit!

Uw ervaring

Ik heb eergisteren tegoed gekocht om te kunnen internetten. Na het toevoegen van mijn creditcard probeerde ik te bestellen maar kreeg ik 3x het bericht dat er iets fout is gegaan. Toen probeerde ik het met mijn zus der creditcard en ook hier lukte het niet. Later keken we beide op onze afschrifte en ja hoor 3x geld van ons rekening gehaald en niks gekregen!

Stort mijn geld terug!

Beste klant,

Helaas hebben we geen betalingen mogen ontvangen. De betalingen zijn slechts gereserveerd op je creditcard. De bank zal dit weer vrijgeven na enkele dagen. Als je beltegoed direct nodig hebt, kun je ook een andere betaalmethode kiezen.

Maurice

Ik probeerde een tegoedkaartje van 50 euro voor mijn Nintendo console
(betaald maar niks ontvangen)

Uw ervaring

ik ben erg teleurgesteld in dit service.

ik kocht een kaartje maar kreeg geen mail met de opwaardeer code voor mijn console .
maar wel betalen maar niks ontvangen ik probeerde te bellen en werd niet geholpen en kreeg alleen een inspraak mogelijkheid en zelf daar hadden ze nog niet eens de zin om terug te bellen of een mail te sturen

en nu ben ik 50 euro lichter en erg teleurgesteld
mijn order nummer is 162270514 dus als jullie mij nog kunnen helpen om dit probleem op te lossen gaat mijn feedback weer omhoog

zorg dat de service verbeterd word!

Beste klant,

Waarschijnlijk heb je tijdens de bestelling een verkeerd emailadres ingevuld. We hebben ook geprobeerd je een antwoord te geven op je vraag via de mail , maar het aangegeven emailadres is fout. We hebben nogmaals de code nu verzonden naar het juiste emailadres.

Team Opwaarderen.nl

Heb een prepaid om alleen gebeld te kunnen worden. in no time zonder aan mijn telefoon te komen is de prepaid van 10 euro op ! geen mogelijkheid om verloop te zien. Dit is pure oplichting

Beste klant,

Helaas vinden we met je emailadres geen bestelling in ons systeem. Zou je ons via het contactformulier willen benaderen en daar je vraag willen toelichten?

Team Opwaarderen.nl

Omdat het snel en naar tevredenheid verloopt