Maurice Tuit

Dacht dat het handig was

Uw ervaring

Heel erg slecht heb nu na 4 dagen nog steeds niet mijn itunes tegoed van 50 euro ik voel me echt bestolen

Jeroen

Ik hoopte dat het makkelijk en snel zou gaan

Uw ervaring

15 euro Nintendo eshop tegoed gekocht. Geen overnummer/mail ontvangen.
Mail wordt niet op gereageerd! Pas op voor deze oplichters! Niet aan beginnen

Maurice

Itunes tegoed

Uw ervaring

Zeer slecht ik heb 2 dagen terug voor 50 euro ITunes tegoed gehaald maar tot op heden nog geen code ontvangen en ook word er niet gereageert op je klachten als je belt ze stelen gewoon je geld dit... Zeer slecht ik heb 2 dagen terug voor 50 euro ITunes tegoed gehaald maar tot op heden nog geen code ontvangen en ook word er niet gereageert op je klachten als je belt ze stelen gewoon je geld dit is pure oplichting en diefstal wat hun daar doen!!! Maar ik zet mijn advocaat erop en dan mogen jullie mij meer dan die 50 euro terug betalen.

Jezus

Omdat ik het nodig heb? Tf

Uw ervaring

Slecht, ze geven niet eens aan dat ze hun shit niet op orden hebben. Je kunt veel beter je tegoed ergens anders bestellen die het wel normaal en netjes hun shit aflevert. Pauper bedrijf

ano

Ik dacht dat jullie een vertrouwen bedrijf was

Uw ervaring

NEEE....WAAR IS MIJ TEGOED GEBLEVEN....ALS MIJ TEGOED NIET ONTVANGD BINNEN 5 MIN GA JULLIE ZIEN WAT GA MET DEZE SITE EN JULLIE GEBEUREN....STUUR MIJN CODE VOOR MIJN ...

Janga

Dacht dat het betrouwbaar was

Uw ervaring

Data gekocht en tot heden niks ontvangen al verschillende emails gestuurd met het ordernummer tijdstip van aankoop en email adres die is gebruikt . Maar geen reactie . SCHANDALIG

Reid Marjory

Ik heb me geld per ongeluk overgemaakt op de rekening van Opwaarderen.nl.
Is inmiddels al 3 weken kan nog steeds me geld niet terug krijgen na me bankafschrift opgestuurd te hebben..

Uw ervaring

Ik heb geen ervaring met opwaarderen.nl.omdat ik via Lebara opwaardeerd.

Maarten Geerling

Verjaardag neefje, tegoed voor zijn nintendo switch

Uw ervaring

Oplichters, sturen geen code na en hebben geen klantenservice

Maarten

Cadeau voor mijn Eefje

Uw ervaring

Waardeloos, geen email in mijn inbox of spam box. Bellen heeft geen zin dan mag je iets inspreken en ik heb de coce vandaag nodig!!! Uiteraard wel gewoon al betaald..

Chris

Ik wou het kopen voor me kind 15 euro kaart voor Nintendo switch kaart

Uw ervaring

Nog niks binnen gekregen ik ben boos