Opwaarderen.nl

Opwaarderen.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Opwaarderen.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4570
8.1/10
Uitstekend (10/10)
80 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opwaarderen.nl met 8.1/10. Gebaseerd op 4570 ervaringen.

Voldoende (6/10)

Uw ervaring

Alles is netjes opgelost, alleen beetje lang geduurd,

Score voor Opwaarderen.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Nooit meer, ben mooi 10 euro kwijt zonder beltegoed em dan krijg ik na 2 dagen bericht dat ik negen cijfer ordernummer moet sturen wat ik al lang heb gedaan.

Rene
Rene

Uw ervaring

Het zijn een stel oplichters meer niet bestel niks hier ze pikken je geld

Beste klant,

jammer dat je onze supportafdeling niet hebt gecontacteerd. Zij helpen je graag verder. Als je daarin geinteresseerd bent, laat hen dan weten wat precies het probleem is.

Makkelijk.

Uw ervaring

waardeloos. Ik heb het geld overgemaakt ( staat op de bankrekening als "gereserveerd"" Kreeg een code, die ik heb ingevuld en vervolgens een weigering." Fout door onbekende oorzaak". De bank kan de reservering ook niet ongedaan maken.
Balen !!!!!

Beste klant,

heb je het juiste product gekocht? Codes van Hi worden niet meer verkocht. Let erop, dat je beltegoed koopt van de provider waar je je nummer naar toe verhuisd hebt. Als je dat hebt gedaan, dan kan de klantenservice van je provider de code altijd handmatig voor je boeken.

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Omdat hi er mee gestopt is.

Onvoldoende (4/10)

Uw ervaring

laatste keer dat ik bestel, vroeger was het gratis nu betaal je ervoor. Dus nu alleen nog in uiterste nood. Bestel al jaren via opwaarderen maar ben niet van plan om elke keer 29 cent te gaan betalen.

Beste klant,

Vervelend om te lezen dat je niet blij bent met onze servicekosten.
Helaas zijn we genoodzaakt deze kosten in rekening te brengen om onze service optimaal te houden en prijswijzigingen van providers op te vangen.
We hopen daarom dat de goede en snelle service opweegt tegen de lage servicekosten en zien je graag terug op onze website.

Score voor Opwaarderen.nl:2/5

Omdat het makkelijk is.

den haag
den haag

heel slecht dit ze niet normaal dit is de tweede keer al 10 beltegoed betaal
via ideal maar niks geen code niks is de 2 keer een stel oplichters zijn jullie
nu 20 60 aan jullie ge geven oplichters en er wat aan doen niks dus

Beste klant,

heb je op onze website al in je bestelhistorie gekeken? Als geregistreerde klant vind je daar al je bestellingen en op de geleverde code.
Controleer ook of onze aflevermail niet in je spamordner is geland.
Vind je de code niet, contacteer dan onze supportafdeling en geef daarbij je ordernummer door. Zij sturen je dan de code nogmaals toe.

Snel dacht ik.

m.e.van.lit
Zeer slecht (2/10)
m.e.van.lit

Beste klant,

als je bij ons beltegoed besteld, dan sturen wij je per email een opwaardeercode. Deze code moet je zelf op je nummer activeren. In onze aflevermail staat beschreven hoe je dat doet.
Binnen enkele ogenblikken staat het tegoed op je telefoonnummer.

Is er iets nog niet duidelijk, neem dan contact op met onze support afdeling.

Score voor Opwaarderen.nl:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik wil opwaarderen moet eerst betalen zonder dat jullienmin nummer weten welm raar hoe zit dat?.

JH van der Noord
JH van der Noord

Uw ervaring

Waardeloos.....ben aan invoeren.......en word er vermeld dat het nummer onjuist is!!!!!

Beste klant,

je hebt beltegoed van KPN gekocht. Is je telefoonnummer ook van KPN? Zo ja, dan kan de klantenservice van KPN de code ook handmatig voor je boeken.

het team van Opwaarderen.nl

Dacht dat het goed was.

Zeer slecht (2/10)

Uw ervaring

Zeer slechte ervaring, onmogelijk zelf de code te activeren. Veel duurder dan de lebara site.

Beste klant,

met deze gegevens vinden we geen bestelling van je en ook geen supportaanvraag. Zou je het contactformulier op onze website in kunnen vullen en ons het ordernummer en het probleem kunnen doorgeven? Wij helpen je graag verder.

Score voor Opwaarderen.nl:1/5

Data besteld.

Uw ervaring

Fijn hoor! Oplichters. Heb €16,- betaald voor een Itunes code die schijnbaar al gebruikt is. Als ik de klantenservice bel krijg ik niet eens iemand te spreken, maar mag ik een bandje inspreken. Ook de bevestigings SMS van het gesprek niet gehad. Ik ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld. BESTEL HIER NIET!

Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ik dacht handig! dan hoef ik niet naar de winkel, maar helaas word je gewoon opgelicht!.

Beste klant,

wij hebben je supportaanvraag ontvangen en ook direct beantwoord. Helaas hebben we het screenshot nog niet van je ontvangen. Zou je ons dat nog toe kunnen sturen?

Opwaarderen.nl

Bedrijfsinformatie

Prepaid beltegoed opwaarderen voor alle providers, het kan online bij Opwaarderen.nl. Profiteer daarnaast ook van de vele acties van providers.
Adres
Scheepmakerspassage 183
3011 VH Rotterdam

Contactgegevens
E-mail: support@opwaarderen.nl
Tel: 010-7989541 (lokaal tarief)
KvK: 24342267
  2010 – 2017 © The Feedback Company