8.5/10

Miranda Uijl

Ik krijg de kans niet om de opwaardeercode in te toetsen

Beste klant,

als je problemen hebt de code te activeren, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van je provider. Zij kunnen de code handmatig voor je boeken.

Denise

Huilend kind hier naast me want nog steeds geen code mijn ordernummer 164279765

Slecht

Code sturen

Beste klant,

heb je ook je ongewenste email gecontroleerd? Soms komt de code daar terecht. Als geregistreerde klant kun je de code ook altijd in je bestelhistorie terugvinden. Vind je de code nog steeds niet, vul dan het contactformulier op onze website in en vermeld daarbij het ordernummer. Het ordernummer vind je in de omschrijving van je betaling.

Boering.

Oplichters zie ik wel.
Gister avond zou snel bundeltje pakken code gekregen ingevoerd etc maar kan nu een dag later nog niks bellen berichten etc mooii genaaid.

sonja

Blijkt maar een maand geldig te zijn oplichters

betere voorlichting

Beste klant,

bedankt voor je feedback. De codes die wij leveren zijn langer dan een jaar geldig. Dat betekent dat je in ieder geval een jaar de tijd hebt de code te activeren. Zodra je dat gedaan hebt, gelden de regels van je provider. Kontakteer de klantenservice van je provider als je vragen hebt over de geldigheid van je tegoed of een eventuele verlenging daarvan.

Aanschaf Amazon.de tegoed.

Uw ervaring

Snelle verwerking, duidelijke informatie.

Tommy

Opwaarderen app store tegoed

Geen tegoed (50 euro) ontvangen per mail. Zojuist contactformulier ingevuld. Ben benieuwd hoe dit afloopt 😞

Beste klant,

Helaas kunnen we met deze gegevens geen bestelling in ons systeem terugvinden. Ook hebben we geen mail mogen ontvangen. Zou je ons via het contactformulier kunnen benaderen? Vergeet daarbij niet om het ordernummer aan te geven.

Emal

Oplichters vieze geldwolven je betaald online en krijgt foute opwaardeercode

Stoppen met oplichten

Beste klant,

Onze codes zijn ongebruikt vóór levering. Als het niet lukt om de code te activeren op de mobiele telefoon, neem dan contact op met de klantenservice van je provider. Zij kunnen deze code handmatig voor je activeren.

Team Opwaarderen.nl

Ik ben naar deze website toegeleid terwijl ik via mijn eigen privider wilde opwaarderen.

Uw ervaring

Als ik beltegoed bestel en ervoor betaal wil ik het ook ontvangen!

Beste klant,

Wat vervelend dat je op onze website bent terechtgekomen. Zou je verder je klacht willen omschrijven en via welke website ben je naar ons verder geleid?

Toeval

lyca 10€=20€ vergeet het maar krijgt gewoon maar 10€ op je tegoed

controleer of aanbiedingen ook daadwerkelijk er zijn

Nervis martina

Is de tweede keer dat ik een beltegoed koop en dat word niet gestuur via mail .mijn imail is nervis_m29@hotmail.com. Ik heb het vandaag gekocht geld is gepakt maar beltegoed is niet geleveerd

Slecht

Site werk niet

Beste klant,

We hebben je bestelling gevonden in ons systeem en we hebben de code verstuurd naar dit aangegeven mailadres. Het kan voorkomen dat de mail in de ongewenste postvak belandt.