C

Geen winkel in de buurt

Uw ervaring

Door mijn eigen fout een verkeerde provider gekozen, snel bericht ontvangen na mijn aanvraag voor contact.

Beste klant.
Wat fijn dat je je tevreden bent over onze service.
We wensen je een fijne dag toe!

partuculier

Bedankt aan Nicolette zij heeft alles opgelost daarom moet ik mijn excuses aan Nicolette van lebara aanbieden zij heeft mijn probleem die ik onwetend heb gemaakt opgelost

super per ondervinding

Beste klant.
Bedankt voor je positieve feedback! Onze gehele klantenservice is er om jou te helpen en dat doen we graag. Goed om te horen dat deze als prettig wordt ervaren en dat we het probleem naar tevredenheid hebben opgelost.
Een heel fijne dag gewenst!

Davey

Ik dacht lekker snel en makkelijk

Uw ervaring

koop een paysafe van 25 euro voor 29 euro wat ik al belachelijk vind en daarnaast krijg ik heel die code nooit doorgemaild, al met al niet aan te raden want je geld is weg en je zit zonder code.

Beste klant,
We hebben jouw supportaanvraag beantwoord per e-mail.
Fijne dag!

Blondie

Achteraf betalen

Redelijk

Beste klant,
We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze service.
Geniet van je dag!

de man

Lijkt goedkoop

Uw ervaring

maar gaat niet goed met opwaarderen

Beste klant,
Na ontvangst van jouw betaling hebben we de code die je had besteld verstuurd naar het in de bestelling opgegeven e-mailadres. Dit hebben we daarna nogmaals gedaan.
Veel plezier...
Beste klant,
Veel plezier met de code!

M.P.

Pay safe card

Uw ervaring

Pay safe card gekocht maar code nooit ontvangen. Wil mijn geld terug!

Beste klant,
We hebben jouw supportaanvraag per e-mail beantwoord. We hopen dat je deze e-mail in goede orde hebt ontvangen.
Fijne dag vandaag!

Gram

Paysafe

Uw ervaring

Net 10 euro paysafe gekocht! Niks binnen gekregen! Vervolgens mijn vriend 10 euro paysafe gekocht ook geen bestelling binnen ! Troep site haal hier niks 3 euro extra kosten en geen bestelling. Je... Net 10 euro paysafe gekocht! Niks binnen gekregen! Vervolgens mijn vriend 10 euro paysafe gekocht ook geen bestelling binnen ! Troep site haal hier niks 3 euro extra kosten en geen bestelling. Je word geneukt

Beste klant,
Jouw supportaanvraag hebben we per e-mail beantwoord.
Hopelijk heb je deze e-mail in goede orde ontvangen.

Sem

Uw ervaring

Ik had 20 euro besteld maar kreeg geen code maar zoals ze zeiden hebben ze binnen één werkdag alles recht gezet en ik heb me code en ik kan weer doen wat ik graag doe met alle respect beveel ik dit... Ik had 20 euro besteld maar kreeg geen code maar zoals ze zeiden hebben ze binnen één werkdag alles recht gezet en ik heb me code en ik kan weer doen wat ik graag doe met alle respect beveel ik dit bedrijf niet aan als je zo snel mogelijk geholpen wilt worden

Beste klant,
We hadden de code verstuurd naar het in de bestelling opgegeven e-mailadres. Dit hebben we daarna nogmaals gedaan, maar we hebben nog geen reactie mogen ontvangen. We hopen dat je onze e-mails toch in goede orde hebt ontvangen.
Veel plezier met de code!

Augesting Newman

Mijn beltegoed ging verloren in het verkeerde email... na reuzelen en treuzelen kocht ik een ander toch stuurde ik deze bedrijf en gaven ze me de codee weer terug in de goede email binnen 24u...... Mijn beltegoed ging verloren in het verkeerde email... na reuzelen en treuzelen kocht ik een ander toch stuurde ik deze bedrijf en gaven ze me de codee weer terug in de goede email binnen 24u... Bedankt!

Goede ervaring

Beste klant,
We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze service.
Fijne dag vandaag!

Verweij

Kaart

Uw ervaring

Nav mijn klacht heeft opwaarden.nl dit keurig opgepakt.

Beste klant,
We zijn erg blij je naar tevredenheid te hebben geholpen.
Geniet van je dag!