geertje

gaat gewoon altijd goed

Geen tegoed na 24 uur

Niets. Geen response

Beste klant,

Met het hier aangegeven emailadres vinden we geen bestelling en geen supportaanvraag. Mocht je probleem nog niet opgelost zijn, kun je ons dan via het contactformulier op de website contacteren? Ons supportteam helpt je graag verder.

Opwaarderen.n.

EEN BEETJE STRUBBELS MAAR ALLES PRIMA OPGELOST

nvt

nvt

Monica

Ja super snel maar ik heb mij e-mail adres verkeerd door gegeven dus mijn code niet ontvangen hoe nu veder veder top service

Wil geen gebruik maken van een creditcard bij kleine bedragen.

Prima!

Ik had liever een cadeaubon aangeschaft twv EUR 10,- ipv (het minimale) EUR 25,-. Die bestaan wel en zijn beschikbaar op overige sites via Google alleen hebben dat soort sites op hen beurt weer hogere servicekosten.

Peter

Super makkelijk

Uw ervaring

Ja al jaren met jullie super tevreden

Geen verbetering puntjes, soms moet je gewoon zo laten zoals het is

Omdat er buiten de actuele kosten, geen extra kosten werden berekend. Bij een ander had ik extra moeten betalen.

Uw ervaring

Ik had bij opwaarderen.nl besteld voor een kaart voor Netflix, niet wetende dat je dit niet kon opwaarderen in het buitenland.
Ik ben zeer goed geholpen door opwaarderen.nl e hebben zelfs de code bij Netflix gecontroleerd.
Klasse

Zit al 10 minuuten te wachten nog steeds geen code

Beste klant,

de code werd om 2019-03-06 01:14:02 geleverd. Je betaling kwam bij ons binnen om 2019-03-06 01:13:54. Dat is een levertijd van 8 seconden. Kun je eens in je spamordner kijken? Als geregistreerde klant vind je de code ook altijd terug in je account, onder bestelhistorie.

Valentina

Beltegoed gekocht maar geen code ontvangen, niks.

Uw ervaring

Slecht. Ik wil gewoon mijn geld terug.

Telefonisch als email verbeteren voor de klant.

Beste klant,

je betaling is niet bij ons aangekomen. Je hebt ons een betaalbewijs gestuurd, waar achter het bedrag een * staat met de vermelding dat het om een reservering gaat. Soms is dat het gevolg van een storing bij de bank. Wij hebben je bestelling in ieder geval gestorneerd. Je bank zal het bedrag automatisch weer deblokkeren.

Ap

Data nodig

Uw ervaring

Er staat 1gb plus 2 gb erbij 10tje ik haal t en ik heb alleen mr 984mb gekregen wat is dit voor oplichting

Ga niet dingen erop zetten wat niet klopt

Beste klant,

je hebt Lycamobile Data M besteld. Daarvoor leveren wij je 1GB en Lyca doet daar nog eens 2GB bovenop. Wij leveren ook daadwerkelijk 1 GB, het lijkt er dus op dat je iets verbruikt hebt. Daarom adviseren wij je contact op te nemen met de Lycamobile klantenservice. Zij kunnen checken wat je verbruikt hebt en zij kunnen je ook informatie geven over het extra/gratis tegoed.