8.5/10

Snel

Yvonne

Snel, gemakkelijk veilig

Uw ervaring

Al vele jaren bestel ik via opwaarderen mijn beltegoed van diverse providers. Tot op heden nog nooit een enkel probleem ervaren. Ik laat de codes via mail naar me toe komen.
Afgelopen maandag zag ik in ene dat de servicekosten van KPN omhoog was gegaan en werd er apart ook nog 0,29 in rekening gebracht. De moeite genomen om hierover te mailen en binnen 36 uur een reactie terug. De inhoud was zeer vriendelijk, behulpzaam en het probleem is prima opgelost.

Misschien een (betere) uitleg op de site over de servicekosten. Servicekosten berekenen over één bestelling en niet over bv 3 beltegoed codes in één bestelling.
En wanneer er korting is, deze gelijk over de hele bestelling te geven, zodat je niet bv 3 moet bestellen om korting te verkrijgen.

Thuis

Handig en overzichtelijker

Wel jammer dat het nu dmv opwaardeercodes gaat. Rechtstreeks je 06 invoeren was handiger en sneller.

Nog niet tevreden, registratie werkte niet. Niet alle info zie ik op mijn telefoon. Er werd gesuggereerd, dat ik via klantenservice handmatige boeking kon krijgen, maar ik kreeg niemand aande lijn!

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi,

Vervelend dat het niet is gelukt met opwaarderen! Ik heb getracht jouw order te vinden, maar kon op basis van de door jou verstrekte informatie helaas geen bestelling vinden.

Wij helpen je graag verder: zou jij via het contact formulier op onze website jouw order informatie willen versturen? Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Excuses voor het ongemak!

Arianna Raab

Team Opwaarderen.nl

Er werd niet gevraagd naar mijn tel.nr. Het is voor mobiel 06-45098252
Graag hiervan de bevestiging

geen vergelijking nog

Reactie Opwaarderen.nl:

Hi!

Wij zien dat de code goed per email is aangekomen! Mocht je nog vragen hebben over het opwaarderen dan kan je de opwaardeer instructies hier vinden: https://www.opwaarderen.nl/lebara/instructie

Heb je nog verdere vragen? Neem dan contact op via het contactformulier op onze website. De klantenservice helpt je dan graag verder.

Veel plezier met je beltegoed,

Arianna Raab

Team Opwaarderen.nl

Om het eens uit te proberen

Ik ben mijn geld kwijt want de opwaardeer nummer klopt niet de computer zegt steeds moet 14 digits maar heb alleen 11 digits gekregen dat is beroving van mensen!!!!!!

slecht

men moet reageren

leeuw

Gaat heel gemakkelijk heb ik altijd al gedaan bevalt goed.

lisa

Storm site, ik heb mijn opwaarderen code niet ontvangen en toch geld is af van mijn rekening

HJ Hankart

Op zich makkelijk aankopen.
De beloofde e-mails krijg ik niet.
Het duurt bijna een dag voor ik de codes via de site krijg.
Het extra data tegoed van Lebara zit er ook niet...