5=10

Ja, duidelijk aangeven dat dit beltegoed is voor slechts 1 MAAND, 7 DECEMBER 2018. IS ERG KORT....

Beste klant,

onze codes zijn erg lang geldig. Meestal langer dan een jaar. De vervaldatum vind je terug in de aflevermail. Tot die datum heb je de tijd de code te activeren. Hoe lang het beltegoed geldig is dat al op je telefoonnummer staat, bepaalt je provider. Je kunt het beste even met hen contact opnemen als je daar vragen over hebt.

Weinig tijd

Uw ervaring

code gekregen die al gebruikt was

verspil me tijd niet aub

Beste klant,

De code was correct. Ons supportteam heeft je een email gestuurd met mogelijke oorzaken. Daarop hebben we geen antwoord meer ontvangen. Als je de juiste code besteld hebt, dan kan je provider ook altijd de code handmatig voor je boeken.

S.J.Bolomey en M.Y. Bolomey-Ha

Gemakkelijk

Uw ervaring

Mijn beltegoedcode, die ik niet ontvangen had, werd met 1 mailtje opgelost.

Ik vind, voor ouderen, zoals ikzelf, het best moeilijk om online beltegoed aan te vragen

Mgg korte

Goede wep suit opwaarderen .nl is beste suit 😉

Goed ervaring

Ja

Dacht dat het goed was

schandalig na 1 maand is al het bel tegoed weg

voor op de verpakking zetten dat het MAAR 1 maand geldig is

Beste klant,

als je vragen hebt over je verbruik, kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice van je provider.

Quinta

Gemak

Uw ervaring

Wel betaald, niet geleverd, geen mail ontvangen, tientje weg. Balen

Heel simpel, leveren als je betaald wordt. Nou moet ik mijn betaalbewijs opsturen en maar afwachten wat daarmee gebeurt

Beste klant,

zou je ons opnieuw kunnen contacteren met de juiste gegevens? Met het hier aangegeven emailadres vinden we geen bestelling en ook geen supportaanvraag. Je kunt ons per email contacteren via support@opwaarderen.nl

Alper

Ga k dus nooit meer doen! Wat een rot bedrijf

Uw ervaring

Wat een slecht bedrijf zeg. Dit is nu de 2e keer dat ik giftcard van apple haal bij jullie eerste x van 25 euro en nu van 50 euro. Opwaarderen binnen 1 minuut staat er maar klopt geen ene bal van. Ongelovelijk slecht als je echt in een paar minuten je bestelling verwacht maar realiteit langer dan 20 minuten wachten is. Klaar met jullie bedrijf, dit was de laatste keer ook.

Beste klant,

bedankt voor je bericht. Beide bestellingen zijn binnen enkele seconden geleverd. We vinden met je emaildres geen supportaanvraag. We gaan er daarom vanuit dat je onze aflevermails teruggevonden hebt in je spamordner. Mocht dat niet zo zijn, neem dan contact op met ons support team via het contactformulier op onze website.

Opwaarderen.nl

Enige manier die ik kon vinden op internet

Werkt niet

Te lange code gekregen

Beste klant,

met deze gegevens vinden wij helaas geen bestelling, maar als de code te lang is, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde product besteld. De code moet van dezelfde provider zijn als je telefoonnummer.

CoCo

Snel en makkelijk opwaarderen op ieder moment zonder extra kosten.