8.1/10

Pas beaucoup

Paysafe cartes

Krzysztof W

Dzwonić chcę

Hebben geen codes gekregen bij de aankoop voor beltegoed. Alleen een factuur.
Klantenservice is een afspeelbandje waar je per keer €0,60 voor betaald.
Of ze je terug bellen is iets...

Lekker iemand aannemen voor de telefooncentrale

E.F. Spoelstra

Giftcard google play kopen

Uw ervaring

Wederom een drama, voor de tweede keer bestel ik bij dit fragile bedrijfje een Google kaart en wederom wordt er niet geleverd. De eerste keer was het snel opgelost en kreeg ik mijn tegoed alsnog, nu wordt er niets geleverd, wordt er niet gereageerd op de mail en ben ik er ook helemaal klaar mee.

Advies: kijk naar alternatieven, bezint eer ge begint!

L.Hop

Voor mijn werk

Uw ervaring

mijn ervaring met dit bedrijf: de service ligt ver onder het nulpunt.

Verbeterpunt voor dit bedrijf is , Reageren als een klant een contact formulier 2 x heeft ingevuld en een mail heeft verstuurd,
totaal geen reactie zeer slechte zaak

K.U.T opwaarderen met je tablet gaat Altijd fout.
Rotzooi dus die link

Waardelpps

2 voor de moeite

De vries

Makkelijk

Uw ervaring

ging heel makkelijk, zelfs ik kon het!!!!!!

Niks

Ivana

Heb tegoed betaald en heb niks ontvangen! Niet kopen!

Uw ervaring

Waardeloos dit gewoon. Het geld is gelijk van mijn rekening afgehaald en ik heb geen email of ordernummer ontvangen. Het is niet in mijn spam folder terecht gekomen en mijn e-mailadres is gewoon juist. Heb al 2 keer een contactformulier ingevuld en jullie gebeld, maar jullie nemen niet op!

Gaat vanzelf via KPN.

Uw ervaring

Zeer slecht. Vier dagen geleden twee keer 10 euro beltegoed aangevraagd, wel afgeschreven, niet geleverd. Tweemaal gebeld, tweemaal gemaild, met als bijlagen de afschrijving. Geen enkele reactie gehad en nog steeds geen beltegoed. Ik vind het ongelofelijk dat ik buiten mijn schuld om hierin verzeiild geraakt ben en dat ik geen contact krijg. Het zou toch op zijn minst verplicht moeten zijn om iemand te spreken als 4 maal contact zoeken tot geen enkele reactie leidt.

Telefonische klantenservice. Direct reactie. Er wordt gezegd dat een sms verstuurd wordt na indiening telefonisch fomulier. Ik heb mijn nummer zeker goed ingevoerd, maar ontvang geen sms. Het zou geen uren werk moeten zijn om te krijgen waar je voor betaald hebt.

Groenendijk

Lekker goedkoop 2voor1 .geen problemen binnen een minuut op mijn telefoon.top kan niet beter.

Erg goed.