7.9/10

Ruben Kramer

Paysafe kaart

Uw ervaring

Hele slechte service, Ik heb mijn mail correct ingevoerd en netjes betaald. En dan zie ik dat mijn mail nergens te bevinden is. Heb overal gekeken. Spammail etc. gewoon niks. Ik heb een contactformulier ingevuld maar nog steeds niet gereageerd. En als je probeert te bellen moet je een bericht inspreken, wat echt uiterst slechte klantenservice is. Ik heb nog steeds niks gekregen, Hier ga ik dus nooit meer bestellen

gelijk de mail leveren en sneller reageren

Beste Ruben,

Van je bestelling op 19.08.2019 hebben wij geen betaling ontvangen.
Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven? Wil je ons dan naar support@opwaarderen.nl een betaalbewijs sturen?
Dan kunnen wij je verder helpen.

Bedankt.

Eefje Boers

Patrick Geldens

BELTEGOED GEKOCHT KRIJG EEN FOUTE CODE BEN NU AL 5 WEKEN BEZIG OM DE JUIZTE CODE TE
KRIJGEN ZIJN GROTE OPLICHTERS MENSEN KOOP HIER NIKS JE BENT ALS KLANT NADAT JE BETAALD HEBT JE GELD KWIJT EN...

LEVEREN WAAR DE MENSEN VOOR BETALEN

Tob

3 van de 5 keer lukt het opwaarderen niet.

Uw ervaring

Goedkoop wat vaak problemen. Al een keer mijn opwaardering niet gekregen.

Beste Rob,

Bedankt voor je bericht.
Je bestelling van 21.06 zijn geannuleerd.
Je bestelling van 18.07 hebben wij geleverd.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Eefje Boers

Itunes

Levering mag sneller

Duurt te lang

Reactie Opwaarderen.nl:

Heb je de code wel ontvangen, uiteindelijk?
De code werd 18 seconden na betaling om 23.50.16 verzonden aan het ook hier aangegeven E-Mail adres.
Wij helpen je graag verder met je bestelling, zou je ons kunnen mailen wanneer er een probleem is met je bestelling?

Alvorens bedankt

Mustapha

Voor een Itunescard

Telefonische helpdesk

Reactie Opwaarderen.nl:

We hebben vernomen dat je code niet werkt.
We hebben je nu een mail gestuurd met daarin de informatie die we van je nodig hebben.
Kijk ook alsjeblieft in de spam, waarschijnlijk komt onze mail daar binnen omdat je een hotmail account hebt.

Vriendelijke groet,
barry Groot
opwaarderen.nl

Mijn vraag is niet beantwoord.
Ik vroeg hoe ik een apple iPhone of iPad kan opwaarderen.
Dit staat nl niet in de app.

Reactie Opwaarderen.nl:

Als je iPad of je tablet een simkaart heeft en je hebt de mogelijkheid om te bellen, dan waardeer je gewoon op volgens de opwaardeerinstructies van je provider, zoals ook beschreven in onze aflevermail.
Eventueel kun je ook bellen via WiFi, door middel van bijvoorbeel Skype, Viber, etc. Of je kunt de simkaart even in een ander toestel plaatsen.
Een andere mogelijkheid is de code via het online programma van je provider in te geven of de klantenservice van je provider te vragen de code handmatig voor je te boeken

Patric Geldens

OPLICHTERS NOOIT NIKS BIJ KOPEN JE BENT JE GELD KWIJT EN LATEN JE GEWOON BARSTEN

LEVEREN WAAR DE MENSEN VOOR BETAALD HEBBEN

Beste Patrick
Ik heb je zojuist een mail gestuurd.
Je hebt een hotmail.com account, het komt vaak voor dat de code die je besteld hebt in de spambox is beland.
Fijne dag

Ronald De Jager

Ontevreden vrouw

Winkel is ver

Uw ervaring

Ik heb zo’n 5 dagen geleden beltegoed besteld en nog steeds heb ik niets ontvangen. Geld was wel direct weg.
Geen prettige ervaring en geen aanrader!

Klantenservice kan veel beter

Reactie Opwaarderen.nl:

We willen je graag helpen maar kunnen met het email adres wat je hebt achtergelaten geen bestelling vinden.
Wat is het ordernummer en het emailadres van je bestelling?

Fijne dag.

Charlyn

Ik ga nooit meer via jullie opwaarderen want jullie hebben een lakse service 2x geld van mn bank afgeschreven en ik wacht nog steeds op mn geld ak 1,5week geleden

Uw ervaring

Nee ik ben echt niet blij slechtste site ooit

Ja beter op mensen reageren en als de product op is gelijk de mensen hun geld terug geven dat is wat jullie moeten doen

Reactie Opwaarderen.nl:

We hebben het geld op 6-8-2019 teruggeboekt.

Fijne dag gewenst.