Jacques van Leeuwen

Hier gaat u niet blij mee zijn. 3 sept 2020 een OptiSmile gekocht en na korte tijd vastgesteld dat dit een zeer bruikbaar apparaat was en precies wat ik nodig had. Echter na 3 maanden begonnen de... Hier gaat u niet blij mee zijn. 3 sept 2020 een OptiSmile gekocht en na korte tijd vastgesteld dat dit een zeer bruikbaar apparaat was en precies wat ik nodig had. Echter na 3 maanden begonnen de problemen. Bij het aanzetten weigerde hij dienst. Misschien een los contactje, dus een klapje op z'n kont en ja, hij deed het weer. Soms deed hij het goed, soms startte hij niet. Zolang hij echter startte kon ik het toch gebruiken totdat hij helemaal niet meer werkte. Goede raad waas duur, er moest maar een nieuwe komen. Aldus geschiedde. echter was toch benieuwd wat nu de reden was waarom. Apparaat uit elkaar gehaald en vastgesteld dat het binnenwerk vochtig was en de printplaat wit uitgeslagen. Het laadgedeelte leek mij, op het oog, in orde. Waarschijnlijk is er toch een lekkage naar het binnenwerk mogelijk waardoor kortsluiting ontstaat. Lijkt mij een punt van zorg voor u als fabrikant want dit kan nooit de bedoeling zijn. Ben overigens tevreden over de nieuwe, maar voor hoelang. Hoop echter dat dit eenmalig was en ik nog veel plezier kan beleven met mijn nieuwe.

Reactie OptiSmile:

Beste Jacques van Leeuwen,
Vriendelijk bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en het omgeruilde exemplaar.
Wij danken u ook voor uw feedback over de...
Beste Jacques van Leeuwen,
Vriendelijk bedankt voor uw review.
Wij danken u ook voor uw feedback over de Water Flosser. Wij nemen uw feedback mee en mocht u nog verdere vragen hebben dan horen wij het graag van u.
Shrikant - OptiSmile

W Frohn

Goed. Er wordt geluisterd en een correcte oplossing geboden

Ed Bakker

Ineke

Super bedrijf en een geweldige waterflosser, nog nooit zo'n schoon gebit gehad. Service is ook heel erg goed . Niets dan lof

mustapha Esseryty

Zeker