Silvia Sol

In een woord een fantastische bedrijf en de klant staat centraal op nummer 1, ik had ze een mail gestuurd dat wij onze oplader kwijt waren en of wij een nieuwe konden bestellen, naar wat mail... In een woord een fantastische bedrijf en de klant staat centraal op nummer 1, ik had ze een mail gestuurd dat wij onze oplader kwijt waren en of wij een nieuwe konden bestellen, naar wat mail contact was er nog 1 op voorraad op hun kantoor ze deden niet moeilijk en stuurde deze naar ons op, wat fantastisch hier kunnen bedrijven nog van leren… maat het product is ook echt super…

Reactie OptiSmile:

Hallo Silvia,
dankjewel voor de review, heel fijn om te horen dat je nog steeds zo blij bent met ons product en dat we je hebben kunnen helpen!
Groeten,
Isabella - OptiSmile

Esther Wapenaar

Snelle levering en werkt echt! Echt wittere tanden

Mathilde Heesberge

Cornelis Verhoef

Goed bedrijf

Chelsea Van Bael

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Jan-Dirk Sieswerda

Uitstekend

Reinken Jörg

Ich kann das nicht lesen

Stella Ugbana

Good

Reactie OptiSmile:

Hi Stella,
Thank you for your feedback. If you have any further questions about your order, please feel free to email us on info@optismile.eu so we can help you.
We wish you a great...
Hi Stella,
We wish you a great day!
Kind regards,
Isabella - OptiSmile