A.m. Keerssemeeckers

Bedrijf was snelle levering maar product zeer slecht .

Goedemiddag,
bedankt voor je feedback. Fijn dat de levering snel was maar wel jammer om te horen dat de bestelling zelf niet naar wens was.
Je kan ons mailen op info@optismile.eu met je...
Goedemiddag,
Je kan ons mailen op info@optismile.eu met je bestelnummer en wat de reden is dat je niet tevreden bent. We willen je graag proberen te helpen of als je dat liever wilt, je een retourlink sturen.
Groeten, Isabella - OptiSmile

Richard Eikens

Ik heb dit product gekocht via Vakantieveiling en het product bevalt mij uitstekend, anders had ik ook geen navulling besteld.

Alphons

Super waardeloos ding.

Goedemiddag Alphons,
bedankt voor je feedback, jammer te horen dat jouw bestelling niet naar wens was.
Goedemiddag Alphons,
Je kan ons mailen op info@optismile.eu met je bestelnummer en wat de reden is dat je niet tevreden bent. We willen je graag proberen te helpen of als je dat liever wilt je een retourlink sturen.
Groeten, Isabella - OptiSmile

Aanbieding supermarkt

Ik heb de polijster gekocht waardeloos ding
Bij polijsten van mijn tanden snee in mijn mond (lip)door dat ding .
Alleen de voortanden kan je er mee doen en niet de rest . Heb mail gestuurd...
Ik heb de polijster gekocht waardeloos ding
Bij polijsten van mijn tanden snee in mijn mond (lip)door dat ding .
Alleen de voortanden kan je er mee doen en niet de rest . Heb mail gestuurd maar geen reactie
Irma v schaik

Beste Irma van Schaik,
Dank voor het plaatsen van je review.
Wij hebben helaas geen E-mail van je ontvangen en willen je graag verder helpen met een oplossing.
Kan je ons een E-mail...
Beste Irma van Schaik,
Dank voor het plaatsen van je review.
Kan je ons een E-mail sturen naar info@optismile.eu met je aankoopbewijs en klacht.
Wij horen het graag van je en zorgen voor een passende oplossing.
Shrikant - OptiSmile

Uitstekend

Bernard Flier

Waardeloos product!

Goedemiddag Bernard,
bedankt voor je feedback, jammer te horen dat het product niet bevalt.
Goedemiddag Bernard,
bedankt voor je feedback, jammer te horen dat het product niet bevalt.
Als je ons een mail stuurt kunnen we je wellicht helpen aan een goed werkend product als er iets mis is of je helpen bij retourneren als je dit liever wilt. Je kan je bestelnummer en wat er aan de hand is mailen naar info@optismile.eu zodat we kunnen kijken hoe we kunnen helpen.
Groeten,
Isabella - OptiSmile