Ghislaine Melikian

Optismile

Willeke Meijer

Snelle, correcte levering

Sonja Van den anker

Goed, snel geleverd. Product zoals ongeschreven.

Maurice Winters

Na melding van een probleem met een pas aangekocht apparaat werd ik onmiddellijk geholpen en kreeg ik 's anderendaags al een nieuw exemplaar aan huis bezorgd (België). Dankzij de zeer vriendelijke... Na melding van een probleem met een pas aangekocht apparaat werd ik onmiddellijk geholpen en kreeg ik 's anderendaags al een nieuw exemplaar aan huis bezorgd (België). Dankzij de zeer vriendelijke en efficiënte tussenkomst van een SUPER Optismile Team.

E Crooijmans

Ik wist wat ik wou hebben,was even zoeken op uw site,verder inorde

André

Alles was perfect, klantvriendelijke site, snelle levering en een geweldige elektrische tandenborstel

Femke Taylor

Verzending supper, product rommel, ik had evengoed de 20€ in de vuilbak kunnen gooien, werkt niet van zodra je de tanden aanraakt stopt de rotatie.

Reactie OptiSmile:

Beste Femke Taylor,
Dank voor het plaatsen van je review. Wat spijtig om te horen dat je aankoop niet goed werkt.
Kan je ons een E-mail sturen met je ordernummer zodat wij met je kunnen...
Beste Femke Taylor,
Kan je ons een E-mail sturen met je ordernummer zodat wij met je kunnen meekijken en voor een passende oplossing kunnen zorgen? info@optismile.eu
Wij horen het graag van je.
Shrikant - Karsten International

Marit Peters

Jammer genoeg werk het niet, batterij erin gedaan maar maakte geen contact!

Reactie OptiSmile:

Beste Marit Peters,
Beste Marit Peters,
Dank voor het plaatsen van je review en wat vervelend dat je aankoop niet goed lijkt te werken. Kan je ons een E-mail sturen naar info@optismile.eu met je ordernummer en je aanvraag dan kijken wij graag met je mee en zorgen voor een passende oplossing.
Shrikant - OptiSmile