Jo-anna Konings

Snelle levering.

Jessie Nobel

Goed afgehandeld

Reactie OptiSmile:

Goedemorgen Jessie, bedankt voor je feedback. We zijn blij dat we het probleem hebben kunnen oplossen! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kan je ons altijd mailen via... Goedemorgen Jessie, bedankt voor je feedback. We zijn blij dat we het probleem hebben kunnen oplossen! Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kan je ons altijd mailen via customerservice@optismile.eu. We hopen je nog eens terug te zien en wensen je een fijne week toe. - Met vriendelijke groet, Team OpstiSmile

robbert Elsen

Misschien

Reactie OptiSmile:

Goedemorgen Robbert, bedankt voor je review. We zijn altijd op zoek naar hoe we onze service kunnen verbeteren. Mocht je nog op-, of aanmerkingen hebben die je review-score nog beter zou maken horen... Goedemorgen Robbert, bedankt voor je review. We zijn altijd op zoek naar hoe we onze service kunnen verbeteren. Mocht je nog op-, of aanmerkingen hebben die je review-score nog beter zou maken horen we dat uiteraard graag! Je kan daarvoor altijd mailen naar customerservice@optismile.eu. We hopen dat je tevreden bent over je aankoop en wensen je een fijne week toe. - Met vriendelijke groet, Team OptiSmile

Ingrid Yvonne van der Burg

De eerste keer een bestelling gedaan

Manfred Töpfer

Der Borstenkopf könnte etwas größer sein. Die Borsten selbst sind schön hart. Wenn der Preis stabil bleibt,kann ich die Zahnbürsten weiter empfehlen!!

Madeleine Jansen

Zeer goed

marijke westerveld-hendriks

Snelle levering en prima produkt

Henny

Snel verzonden en prima website

Hennie Teunissn

Ik vind de levering van het bestelde artikel te lang (2 maanden)

Goedemorgen Hennie,
Goedemorgen Hennie,
Bedankt voor je bericht. Ik vrees dat er sprake is van een verwarring. In je beschrijving geef je aan dat je bij OptiSmile onderbroeken hebt besteld. Die hebben wij niet in ons assortiment. Ik zie wel dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst op 3 februari, en dat die 5 februari bij je geleverd is. We gaan er vanuit dat je een bestelling van een andere verzender bedoelt. We helpen je uiteraard graag verder mocht je toch vragen hebben over het flosapparaat dat je bij ons gekocht hebt en hopen dat je je review bij ons zou willen herzien. - Met vriendelijke groet, Team OptiSmile