Ineke

Slechte kwaliteit materiaal. Deed beslist niet wat ik ervan verwacht had. Motortje was veel te zwak.

Goedemiddag Ineke,
vervelend te horen dat jouw bestelling niet naar behoren schijnt te werken.
Goedemiddag Ineke,
vervelend te horen dat jouw bestelling niet naar behoren schijnt te werken.
Kan je ons jouw bestelnr en het probleem mailen op info@optismile.eu? Dan kunnen we kijken hoe we jouw ervaring beter kunnen maken.
We zien je mailtje graag tegemoet.
Groeten,
Isabella - Optismile

Michele Holdaway

Apparaat werkt niet, retour gestuurd alleen nog geen restitutie mogen ontvangen.

Beste Michele Holdaway,
Beste Michele Holdaway,
Dank voor het plaatsen van je review. Op de track en trace link is te zien dat je pakket op 13 mei is afgeleverd. Wij verwerken een retourzending binnen 5 werkdagen en sturen je hier een bevestiging over per E-mail.
Shrikant - OptiSmile

Renske Dahler

Apparaat voldoet niet/onbruikbaar

Goedemiddag Renske,
bedankt voor je feedback, vervelend te horen dat jouw aankoop niet voldoet aan verwachtingen.
Als je contact opneemt via info@optismile.eu met jouw bestelnummer en wat...
Goedemiddag Renske,
Als je contact opneemt via info@optismile.eu met jouw bestelnummer en wat er precies aan de hand is, proberen we je graag verder te helpen.
Isabella - Optismile

Jay

Zeer tevreden, goede klantenservice en goed product!

Pauline Strijbis

Prima, snelle afhandeling, goed product

Marieke Nijeboer

Prima-snelle levereing

Trudie Lippens

Artikel valt me een beetje tegen

Beste Trudie Lippens,
Dank voor je bericht. Wat vervelend dat je aankoop niet bevalt.
Kan je ons een E-mail sturen met je ordernummer en een korte beschrijving wat tegenvalt.
Wij kijken...
Beste Trudie Lippens,
Dank voor je bericht. Wat vervelend dat je aankoop niet bevalt.
Wij kijken graag met je mee en zorgen voor een passende oplossing.
info@optismile.eu
Shrikant - OptiSmile

Anne

Snelle levering en apparaat ziet er mooi uit. Werkt alleen helemaal niet voor het weghalen van aanslag op tanden van koffie oid. Heel jammer.

W.A. Tijssen

Prima geregeld