CIB tav Eveline Lubeck 2e etage

Prachtige orchidee en prima service

odette

Top service na verkoop, collectie is ook toppie!!

Ruth Brands

Ik kan het niet beoordelen de orchidee was voor mijn dochter die ik 7 jaar niet gezien heb en die nu ongeneeslijk ziek is , met een plant of een bloemetje wil ik laten zien dat ik nog steeds van... Ik kan het niet beoordelen de orchidee was voor mijn dochter die ik 7 jaar niet gezien heb en die nu ongeneeslijk ziek is , met een plant of een bloemetje wil ik laten zien dat ik nog steeds van haar hou . Ik weet niet of het aangekomen is want er stond nr 77 op bij post.nl en ze woont op nr 7

Beste Ruth,
Beste Ruth,
Wat een mooi gebaar om een orchidee cadeau te doen. We horen het natuurlijk graag of de orchidee in goede conditie bij uw dochter is aangekomen. Wij hebben van de vervoerder geen bericht gehad dat de bestelling niet kon worden afgeleverd of het adres niet klopte. Mocht de bestelling niet zijn aangekomen laat het ons dan even weten.

Piet Batenburg

Heel goed bedrijf

Beste Piet,
We zijn erg blij en dankbaar voor uw review en natuurlijk dat u zo tevreden bent over ons bedrijf. We zien u graag terug :)

Patricia Bolleboom

Super vriendelijk

Kitty Peters - Rademacher

Perfecte service! Wat een mooie aparte orchideeën in een superkwaliteit. Ik ben blij dat ik jullie ontdekt heb.

Hallo Kitty,
Hartstikke bedankt voor de positieve reactie, hier worden we erg vrolijk van.
We hopen dat u zo lang mogelijk kunt genieten van de orchidee.

Kim Goetgeluck

Heel goede service

Hallo Kim,
We zijn erg blij om te horen dat u onze service zo waardeert. Als u nog ergens hulp bij nodig heeft kunt u ons altijd bereiken.
Geniet van uw orchidee.

Dennis

Uitstekende service!

Margreet Fernandez

Goede service en snelle bezorging

Freek van Wingerden

Snelle levering, goede kwaliteit, ik ben tevreden :)