Rosette Janssens

Top goede service 👍

Reactie Opti-flor:

Bedankt voor deze leuke reactie!
Hopelijk geniet u van uw mooie Orchidee.

leen sikkema

Een klantvriendelijk bedrijf met mooie orchideeën. Een orchidee heeft 16 week gebloeid ( mede dankzij de handige aqua draad) en onlangs weer een besteld, er ging helaas iets mis maar na een mailtje... Een klantvriendelijk bedrijf met mooie orchideeën. Een orchidee heeft 16 week gebloeid ( mede dankzij de handige aqua draad) en onlangs weer een besteld, er ging helaas iets mis maar na een mailtje direct opgelost en als klap op de vuurpijl nog een mooie orchidee gekregen. Kortom ik beveel deze webshop van harte aan en zal beslist hier vaker kopen.

Reactie Opti-flor:

Wat een gave feedback! Hier worden we erg vrolijk van! We hopen u als trouwe klant nog vaak terug te zien en wensen u veel plezier met de prachtige orchideeën!

Riet hendriks

Prima mooi op tijd bezorgd goed verpakt.

Piet Batenburg

Al voor de 3e keer een orchidee gekocht

ans comperen

Goed zoals altijd

Beste Ans,
Hartstikke bedankt voor de positieve reactie. Als we wat voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag!
Veel plezier van uw orchidee!

mireille Verweij

Goede service en mooie orchideeën

Marleen Sinnaeve

Mooi verpakt wel lang moeten wachten op levering 😕

Beste Marleen,
Wat vervelend dat u zo lang op de order heeft moeten wachten! We hopen desondanks wel dat u zo lang mogelijk kan genieten van uw prachtige orchidee.
Mocht er onverhoopt toch...
Beste Marleen,
Mocht er onverhoopt toch iets zijn, kunt u ons altijd bereiken.

Alena Tsitova

Mooie orchideeën, maar ben teleurgesteld door de kleur.

Beste Alena,
We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt.
Graag helpen wij u hierbij.
Desondanks hopen wij toch dat u zo lang mogelijk kunt genieten van...
Beste Alena,
We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt.
Graag helpen wij u hierbij.
Desondanks hopen wij toch dat u zo lang mogelijk kunt genieten van deze prachtige orchidee.

Jenny Viel

Heel goede service

Hi Jenny,
Wat tof dat u zo tevreden bent over onze service!
Hi Jenny,
Wat tof dat u zo tevreden bent over onze service!
Als u nog vragen heeft of hulp kan gebruiken bij het verzorgen van de orchidee, neem dan gerust contact op, dan helpen wij u verder!
Team Opti-flor!