Advies
Medewerkers
Communicatie

wouter

Nette hoge boxen, goed bereikbaar. en karretjes om het vervoeren makkelijk te maken! TOP!

locatie, boxen en karretjes :P

easy access voor auto opslag en motoren?

Vera bolander

Ik heb 2 jaar de opslag gehad ik was er erg tevreden over

Nee alles ging prima zo

Nee

Daniël Van Amerongen

Altijd goed bereikbaar, goede klantenservice, altijd vriendelijk en niet moeilijk. Opslag is altijd goed schoon incl. Wc (dat mag ook gezegd worden)

Schoon en netjes, prima service 👍

Willemrosholland@gmail.com

De opslagman staat open voor spoedgevallen . Mijn ervaring . Voor het brengen en ophalen .

Het gaat er compleet in en het komt er heel en compleet uit .

Nee .

M. Damen

Tot nu toe prima ervaringen.

Prima opslag boxen. Goede prijs. Makkelijk op te zeggen. Ruime openings tijden.

- Licht in mijn box (9a) werkt via bewegings sensor in de gang. Hierdoor gaat het licht in de box steeds na een tijdje uit en moet ik daarna in het donker al tastend over de dozen etc. weer de... - Licht in mijn box (9a) werkt via bewegings sensor in de gang. Hierdoor gaat het licht in de box steeds na een tijdje uit en moet ik daarna in het donker al tastend over de dozen etc. weer de uitgang zien te vinden. Tamelijk lastig is dat.

- Graag de beschikking over een stofzuiger of zo om de vloer van de box af en toe schoon te maken.

- Kennissen van mij hebben een hoge box. Maar aan die hoogte hebben zij niets ( geen heel hoge stellingen) maar moeten er wel ( qua volume) voor betalen

H Segers

Wij hebben even moeten wachten totdat er een box vrij was, maar daarna erg tevreden met het verloop.

Schone en goed bereikbare box. Alles aanwezig,b.v wagentjes.

Erg goed

goede service, fijne communicatie

Boden

Prima ervaring met Opslagman. Zowel het aanvragen als beëindigen van de huur ging soepel en zonder gedoe en was snel geregeld.

Snelle communicatie via internet.

Suze

Anderhalf jaar een opslag gehuurd. Eén keer sleutel kwijtgeraakt. Dit werd heel snel en eenvoudig opgelost. Opzeggen ging heel makkelijk en kon per direct. Resterende bedrag van die maand werd... Anderhalf jaar een opslag gehuurd. Eén keer sleutel kwijtgeraakt. Dit werd heel snel en eenvoudig opgelost. Opzeggen ging heel makkelijk en kon per direct. Resterende bedrag van die maand werd meteen teruggestort.

Snelle reacties en korte lijntjes.

Ik kan ze niet verzinnen

Ik heb een box gehuurd van 6 m2, deze was zeer schoon bij aankomst en alle spullen konden er direct in.

Zeer schone omgeving
De locatie is een makkelijk te bereiken plek (vanaf de snelweg ben je er zo)
Goede service
Makkelijk opzegbaar