Advies
Medewerkers
Communicatie

Goed. nee zeer goed. Snel en correct opslagbedrijf

Opzeggen per dag, 24/7 toegang tot de loods

Luuk van Deel

Prima service bij het zoeken naar de juiste opslagruimte, voor een heel acceptabele prijs

Service en prijs

Snelle reacties, snel schakelen, goede service bij terugbetaling

zie hierboven

Afvalhoek vaker opruimen en urionoirs zonder water plaatsen (dan geen stank!)

José Dabre

Perfect. Geen problemen. Als ik een extra box nodig had was er altijd gelijk wel een mogelijkheid. De box is altijd bereikbaar maakt niet uit hoe laat of wanneer. En ze zijn in verschillende maten... Perfect. Geen problemen. Als ik een extra box nodig had was er altijd gelijk wel een mogelijkheid. De box is altijd bereikbaar maakt niet uit hoe laat of wanneer. En ze zijn in verschillende maten naar gelang wat je op wilt slaan. Opzeggen kan zelfs per dag dus je zit er ook niet aan vast als je niet meer nodig hebt.

Dagelijks opzegbaar.
Verschillende maten
Goede prijzen

Lyanne

Superfijn geregeld, schone box, altijd bereikbaar en niet duur. Na het opzeggen had ik snel de borg terug. Volgende keer zou ik weer gebruik maken van de opslagman

Anne

Goede ervaringen. Ik ken Diane Putman al vanuit mijn schooltijd dus dat was makkelijk kiezen. Uit de vele opties. Onze opslag in Amerongen was dubbel beveiligd. Zonder code kon je het terrein niet... Goede ervaringen. Ik ken Diane Putman al vanuit mijn schooltijd dus dat was makkelijk kiezen. Uit de vele opties. Onze opslag in Amerongen was dubbel beveiligd. Zonder code kon je het terrein niet eens op. Veilige gedachte.

Reageren bijzonder snel, geen tussentijdse prijsstijgingen...dat is ook erg fijn.

Eigenlijk niet...gewoon zo doorgaan.

Greet Van Dijk van Ginkel

Prima ervaring. Alles keurig geregeld. Opslagruimte keurig netjes. Ingang ook heel netjes. Prima regeling wat betreft de duur van de opslag. Als alles langer duurt dan kun je gewoon weer bij boeken.... Prima ervaring. Alles keurig geregeld. Opslagruimte keurig netjes. Ingang ook heel netjes. Prima regeling wat betreft de duur van de opslag. Als alles langer duurt dan kun je gewoon weer bij boeken. Ideaal is dat.

Zie hierboven!

wouter

Nette hoge boxen, goed bereikbaar. en karretjes om het vervoeren makkelijk te maken! TOP!

locatie, boxen en karretjes :P

easy access voor auto opslag en motoren?

Vera bolander

Ik heb 2 jaar de opslag gehad ik was er erg tevreden over

Nee alles ging prima zo

Daniël Van Amerongen

Altijd goed bereikbaar, goede klantenservice, altijd vriendelijk en niet moeilijk. Opslag is altijd goed schoon incl. Wc (dat mag ook gezegd worden)

Schoon en netjes, prima service 👍