Advies
Medewerkers
Communicatie

Paul van Lammeren

Wij hebben prima ervaringen met het huren van twee opslagruimtes bij de Opslagman in Amerongen.

Dag en nacht bereikbaar. Veilig d.m.v. toegangscode en camera-toezicht.

Hekken op bovenverdieping zouden vervangen kunnen worden door vaste wanden.

De Rooy

Goede informatie over de gang van zaken, snel geholpen zowel via de mail als de telefoon, vriendelijk en deskundig.

Goede prijs per maand, Goed formaat opslagruimtes, voldoende warm en droog binnenklimaat, hulpmiddelen om je spullen te verplaatsen, aanwezigheid van toilet en wastafel, code om binnen te komen in... Goede prijs per maand, Goed formaat opslagruimtes, voldoende warm en droog binnenklimaat, hulpmiddelen om je spullen te verplaatsen, aanwezigheid van toilet en wastafel, code om binnen te komen in het opslaggebouw, je kunt er altijd terecht op je eigen tijd, camerabewaking, goed verlicht, makkelijk om van grootte van opslagruimte te wisselen. Op elk moment de huur vd opslagruimte kunnen beƫindigen.

Nee, we zijn erg tevreden met zowel de ruimtes als de contacten met de beheerder.

Peter kammerer

Zeer goed. 1 jaar gebruik gemaakt van hun diensten. De gehuurde ruimte was netjes toen ik aankwam, sleutel met slot zoals afgesproken 1 de ruimte. Duidelijke uitleg hoe alles werkte en met de... Zeer goed. 1 jaar gebruik gemaakt van hun diensten. De gehuurde ruimte was netjes toen ik aankwam, sleutel met slot zoals afgesproken 1 de ruimte. Duidelijke uitleg hoe alles werkte en met de opzegging snel het te veel betaalde geld weer terug op mijn rekening.

Komen afspraken na, goed onderhouden pand met de benodigdheden om alles te kunnen vervoeren in de opslagruimte.

Geen verbeterpunten

Prima opslag en goed toegankelijk

Uitstekende ervaring

Prima communicatie en uitleg

Goede en snelle service.

De toegangscode van het pand was mij niet meteen duidelijk. Ik ga deze instructies graag vooraf via de mail ontvangen.

Altijd alles stipt in orde.

Goede schone locatie. Goede prijs/kwaliteit.

Betere controle op het terugplaatsen van transportkarren door gebruikers.

Allard

Prima service. Omwisselen naar een andere box is supermakkelijk en ook het opzeggen van de box loopt vlotjes.

Meedenken bij keuzes en snel afhandelen van zaken.

Klein puntje; sommige karren zijn wat gammel.

G Noordzij

Goed kontakt en alles wordt snel geregeld

Mee denken en oplossing zoeken

Zou niet weten

Linda

Geweldig. Meerdere jaren spullen opgeslagen. Prettig en professioneel bedrijf. Behulpzame werknemers. Directe assistentie bij het vergeten van mijn code.

Prettige plek, goed opgeslagen tegen alle weersomatandigheden. Prettig en zeer behulpzame medewerkers.

Prima zo!