Advies
Medewerkers
Communicatie

Fanos

Uistekende service. Schoonen ruimte, goed berrik met de liften.

N.Kruft

Zeer goede ervaring bij het huren van een opslagruimte over twee verschilllende langdurige perioden.

Snelle duidelijke reactie bij aanvraag, afwikkeling en overige vragen.
Goede bereikbaarheid van de opslag op ruime openingstijden.
Nette en degelijke opslagbox

verlichting op sommige punten niet optimaal.

Wendy de Gelder

Vriendelijke mensen! En heel servicegericht. Het is een supermakkelijk systeem. Je kunt altijd bij je spullen, goed beveiligd en voor een heel vriendelijke prijsšŸ‘šŸ¼

- Prijs!
- Toegang 24/7
- Altijd bereikbaar
- Heel vriendelijk en servicegericht

Misschien telefoonnummer voor specifieke vestiging nog wat duidelijker op de website, maar verder top!

Erika

Het inschrijven is zo geregeld en werkt super handig. Je krijgt een code waarmee je naar binnen kunt en op de locatie zijn allerlei soorten karren die je kunt gebruiken en een goedwerkende lift. Je... Het inschrijven is zo geregeld en werkt super handig. Je krijgt een code waarmee je naar binnen kunt en op de locatie zijn allerlei soorten karren die je kunt gebruiken en een goedwerkende lift. Je kunt per dag de huur opzeggen. Al met al ben ik enorm tevreden over mijn huurperiode bij de Opslagman en maak bij iedereen reclame voor ze en vrienden van me hebben zelfs al een opslag bij ze gehuurd en die zijn net zo tevreden

Goede ruimtes. Karren voor transport staan klaar. Lift handig in gebruik. Overal waar je loopt gaat de verlichting aan dus geen onnodig stroomverbruik. Schoon gebouw

De oprit in Amerongen loopt wat stug en op de bovenverdieping is een stuk cement uit de vloer hier blijft het wiel van de kar in hangen dat zou gerepareerd kunnen worden

De Luchter

Zeer goede behandeling en altijd een reactie

gelijk reactie positief en negatief geen probleem

Mensen er op wijzen dat ze geen karren in de box zetten

want andere mensen moeten wachten op een lege kar \vooral de groeten man is daar de oorzaak van

deluchter

Goed bedrijf altijd reactie positief maar ook negatief

Prima locatie, goed bereikbaar ook in het weekend.

Alles digitaal, heb geen direct contact nodig

geeb

a.udo

alles is opgeruimd je valt dus niet over de spullen van een ander

H.Guerain

Geweldige opslagruimte, wij hebben gebruik gemaakt van ruimten in Veenendaal en later in
Amerongen waar zelfs toilet en bezem aanwezig zijn. Daarnaast is de prijs zeeer redelijk!
Wij...
Wij zijn er zeer tevreden mee.
Helene Guerain

L.J.M. Schuler-Ebbers

Super makkelijk te reserveren - makkelijke en veilige betaling
Mooi slot aanwezig (wel kopen maar dan heb je ook wat) en heel schone ruimten
Entree makkelijk met pincode. Binnen...
Super makkelijk te reserveren - makkelijke en veilige betaling
Mooi slot aanwezig (wel kopen maar dan heb je ook wat) en heel schone ruimten
Entree makkelijk met pincode. Binnen vervoerskarren en trolley's aanwezig.
Na opzegging op willekeurige datum gedurende de maand het vooruitbetaalde bedrag terstond retour op rekening.

Kortom: gewoon doen !!!!

Schoon
Goede afspraken
Financieel prima verzorgd

Nee eigenlijk niet !! Gewoon goed !!