Advies
Communicatie

Raateland

Onduidelijkheid inzake prijs.

Mooie units en bereikbaarheid

Duidelijke prijsomschrijving bij enkele units, meerdere units en weer terug naar enkele unit.
Licht in de units.

Crowter

De Opslagman is super praktisch en vanzelfsprekend.

Snelle service. Opzeggen per dag.

Telefoonservice savonds was niet optimaal

Margriet

Alles verloopt soepel en zonder problemen. Alles online te regelen.

Goed bereikbaar, ook savonds en goede service.

Factuur komt per email, zie ze nog niet op t online platform.

Danielle Hahn

Ik heb voor een paar jaar een opslagruimte gehuurd om mijn inboedel op te slaan.

Duidelijk en snel antwoord bij vragen om informatie
Netjes maandelijks je factuur op tijd in je mailbox

NIET

Supergoede ervaring, professioneel

Altijd mogelijk bij je spullen te komen

Fabienne Kruit

Goede ervaring met de Opslagman, snel geregeld en duidelijke info!

Schone opslagboxen, goede prijs, locatie goed bereikbaar

Laadpunten voor grotere busjes waren wat aan de krappe kant, twee bussen naast elkaar bij de ingang zorgde er al voor dat anderen de spullen verder weg moesten in- of uitladen.

Super!

Altijd bereikbaar, nette afhandeling. De ruimtes zijn precies zoals aangegeven en makkelijk bereikbaar.

?

Paul van Lammeren

Wij hebben prima ervaringen met het huren van twee opslagruimtes bij de Opslagman in Amerongen.

Dag en nacht bereikbaar. Veilig d.m.v. toegangscode en camera-toezicht.

Hekken op bovenverdieping zouden vervangen kunnen worden door vaste wanden.

De Rooy

Goede informatie over de gang van zaken, snel geholpen zowel via de mail als de telefoon, vriendelijk en deskundig.

Goede prijs per maand, Goed formaat opslagruimtes, voldoende warm en droog binnenklimaat, hulpmiddelen om je spullen te verplaatsen, aanwezigheid van toilet en wastafel, code om binnen te komen in... Goede prijs per maand, Goed formaat opslagruimtes, voldoende warm en droog binnenklimaat, hulpmiddelen om je spullen te verplaatsen, aanwezigheid van toilet en wastafel, code om binnen te komen in het opslaggebouw, je kunt er altijd terecht op je eigen tijd, camerabewaking, goed verlicht, makkelijk om van grootte van opslagruimte te wisselen. Op elk moment de huur vd opslagruimte kunnen beƫindigen.

Nee, we zijn erg tevreden met zowel de ruimtes als de contacten met de beheerder.

Peter kammerer

Zeer goed. 1 jaar gebruik gemaakt van hun diensten. De gehuurde ruimte was netjes toen ik aankwam, sleutel met slot zoals afgesproken 1 de ruimte. Duidelijke uitleg hoe alles werkte en met de... Zeer goed. 1 jaar gebruik gemaakt van hun diensten. De gehuurde ruimte was netjes toen ik aankwam, sleutel met slot zoals afgesproken 1 de ruimte. Duidelijke uitleg hoe alles werkte en met de opzegging snel het te veel betaalde geld weer terug op mijn rekening.

Komen afspraken na, goed onderhouden pand met de benodigdheden om alles te kunnen vervoeren in de opslagruimte.

Geen verbeterpunten