Advies
Medewerkers
Communicatie

Susan

We hebben een klein half jaar een opslagruimte gehuurd ivm een periode buiten Nederland.

De manier van werken is ideaal: online staat beschikbaarheid, kan vervolgens direct aanmelden en alles gaat als vanzelf. Communicatie en afhandeling is ontzettend snel en doelgericht. Daarbij is de... De manier van werken is ideaal: online staat beschikbaarheid, kan vervolgens direct aanmelden en alles gaat als vanzelf. Communicatie en afhandeling is ontzettend snel en doelgericht. Daarbij is de opslagruimte ook erg prettig. Niet veel kuub in de hoogte maar werkelijke ruimte die je goed en praktisch kan benutten tegen een aanzienlijk lagere prijs dan andere aanbieders.

Meer plekken in Nederland aanbod hebben omdat jullie gewoon de beste optie zijn tov andere opslagaanbieders.

Zeer goed.

Goede bereikbaarheid en reactiesnelheid.

William Bodde

Uitstekende en duidelijke service, heb op dit moment geen box meer maar zal het aan iedereen aanraden

Snelle en klantvriendelijke service.
Goede prijzen.

Het schoonmaken/bijhouden van de toilet kan beter.

Jan Willem Tolhoek

Prima opslagplek. Goed toegankelijk en gemakkelijk lossen en laden

3 verschillende deuren. veel verschillende flexibele ruimtes. goed verlicht. hekwerk met poort en code

lift is er maar 1. nauwe gangen

Goed en snel contact. Makkelijk in gebruik.
Doel geslaagd.

Snel en makkelijk telefonisch te bereiken voor vragen.

Opzeggen per bepaalde datum kan niet op de site. Zou ik zelf prettig vinden.

Heel positieve ervaring. Huren kon online, zonder langs te komen en binnen een paar uur geregeld. De box zelf was schoon en groot genoeg en de opzegging ging net zo makkelijk en vlot als het huren.

De snelheid
Servicegericht
Borg en teveel betaalde huur werden snel teruggestort
Overtrof mijn verwachtingen

Super! Super! Super! Niks geen commentaar, helemaal geweldig.

Schoon, overzichtelijk, praktisch

Ik heb heel goede ervaring met het bedrijf en dat betreft de informatie, verwerking van gegevens, wijziging van diensten en de bereikbaarheid en toegankelijkheid.

zie vorige vraag

nee

De ervaring met dit bedrijf heeft ons veel plezier op geleverd. Ruime opbergplaatsen. Wij zijn er erg blij mee.

Het sterke punt van dit bedrijf is vriendelijke hulp waar nodig. Snelle aktie.

Misschien de verlichting. In de avond als de container open is en je bent er even aan het werk gaat het licht uit dat is
misschien te verbeteren

Jan van der Velden

Een goede verwarmde opslag. Met genoeg faciliteiten om te lossen/laden.

Eenvoudig om te reserveren. En heel soepel om een tweede of derde ruimte extra te huren. Helemaal top!

Geen verbeterpunten.