Advies
Medewerkers
Communicatie

Dini Huising

Opslag na mijn verhuizing naar een kleinere woning. Heel prettig om mijn spullen op te slaan om later rustig te kunnen sorteren. Nette ruimte en de huurprijs is ook netjes

Hele goede samenwerking met Florent. En alles is online te regelen!

N. v. t.

Heel erg goed. Fijn om alles online te kunnen doen.

Simpel en goedkoop

Mooie en schone boxen, de voorwaarden zijn helder en duidelijk, en bij de vragen die ik had, was er vlot een antwoord.

goede en snelle service voor vragen, in gebuik nemen en weer opzeggen.

tip: egaliseren van de overgangen in de vloerenplaten , met lading op de pallets gaat dat soms niet goed.

Regel*inc

Vanaf minuut 1 een goed gevoel bij gehad! Een goede en schone opslag. En daarnaast ook nog in vragen een juiste uitleg en een prima snelheid van handelen.

Snelheid waarmee gecommuniceerd werd, de online portal die alles je zelf laat regelen.

Correcte service en directe respons springen er uit.
Prijs/kwaliteit is goed

Schone box en makkelijk toegankelijk.

Femke Kok

Ik ben heel tevreden over De Opslagman. Snelle service, goed betaalbare opslag en snelle communicatie.

Snelle service, goed betaalbare opslag, snelle afhandeling van vragen via de mail.

Hanneke Bontius

Wat een fijne oplossing in een voor mij stressvolle periode.

Prima communicatie. Heldere manier van werken. Eea is zeer goed georganiseerd.

Geen.

Marco

Goed en duidelijke afspraken.

Nette verwarmde ruimte voor een goede prijs. Voldoende materiaal om spullen te verplaatsen.

Eigenlijk niks te verbeteren.

Goed alles loopt via internet

Niets bijzonders

J Barneveld

Ik moest bij iemand intrekken met mijn kinderen na lange tijd buitenland en had niks. Beetje bij beetje kreeg ik meer eigen spullen en die bewaarde ik overal maar ik had geen overzicht meer en het... Ik moest bij iemand intrekken met mijn kinderen na lange tijd buitenland en had niks. Beetje bij beetje kreeg ik meer eigen spullen en die bewaarde ik overal maar ik had geen overzicht meer en het werd te vol.. Opslagman werdt mijn redding en gaf een veilige, schone en goed bereikbare plek voor mijn spullen! Bedankt! Nu komt mijn man bijna en kan ik hem laten zien in orde waarmee we ons huisje kunnen inrichten.

Schoon, goed verlicht, veilig, hulpmiddelen aanwezig

Ga zo door!