Advies
Communicatie

Ervaring was prima

prima service

Bielschowsky

Het pand inNieuwegein is Zeertoegankelijk, Vriendelijk personeel als je belt.

Bereikbaarheid,tel.service,en per dag opzegbaar

Zeer positieve ervaring bij Opslagman. Met een belletje 2x geruild van box al naar gelang mijn opslagbehoefte. Schone faciliteiten en eenvoudige en veilige toegang.

Zeer flexibel en no nonsens werkwijze.

Dat WAS de internetsite. Ik zie dat deze reeds is verbeterd.

a. coenen

Een heel gastvrij bedrijf waar je je zelf thuisvoeld en alle hulpmiddelen om u spullen naar de box te brengen er zijn

snel eerlijk goedkoop en service

ik kan ze me niet bedenken

Marina

Heel erg fijne opslagplek.
Je kunt er 24/7 terecht en alles blijft donker en vocht vrij.
Heel erg fijne opslagplek.
Je kunt er 24/7 terecht en alles blijft donker en vocht vrij.
Wij hebben ruim 1,5 jaar onze hele inboedel bij opslagman opgeslagen. Je krijgt maandelijks een mail met factuur. Opzeggen gaat ook heel gemakkelijk via je account op de website. Mijn ervaring is dus erg goed met Opslagman.

- Maandelijks een factuur van betaling op mail.
- Duidelijk account op website.
- Makkelijk opzeggen.
- Fijne communicatie via mail na opzeggen.

Constant Dollee

Klantvriendelijk
Makkelijk te regelen
Prima opslagmogelijkheden
Veilig en goede ventilatie.
Dag en nacht bereikbaar

Aangenaam en klantvriendelijk bedrijf.

n.v.t.

Onze ervaringen zijn positief: Goede, verwarmde en droge opslagruimte. Gemakkelijk te regelen en altijd toegankelijk.

Vlotte afhandeling van de online-aanmelding. Toegankelijkheid van de opslagruimte, kortom: goede opslag zonder al te veel rompslomp. Aanwezigheid van karren om de spullen in het opslaggebouw te... Vlotte afhandeling van de online-aanmelding. Toegankelijkheid van de opslagruimte, kortom: goede opslag zonder al te veel rompslomp. Aanwezigheid van karren om de spullen in het opslaggebouw te vervoeren.

Er is een enigszins hinderlijke drempel bij de brede ingang aan de zijkant van het gebouw in Veenendaal.

Top locatie en mooie ruime opslagruimtes. Was allemaal zo geregeld. We hadden last minute een opslag nodig en alles was ook binnen no time geregeld.

Goed te bereiken en goede communicatie.

Goed toegankelijke, schone opslag met goede service! Een aanrader! Prijs kwaliteit verhouding is prima en gebruikers vriendelijk!

Goede klantenservice en snelle reactie op vragen per mail.

Zeer goed! Vriendelijke mensen en de opslag in Veenendaal is netjes en goed klimaat voor boeken enz.

Goede toegang. Ruim opgezet en goede beveiliging. Centrale ligging.

Dat sommige cliënten met halen of brengen alle karren boven laten staat en niet terug zetten bij de ingangen en soms laten mensen de deuren openstaan terwijl ze er niet bij in de buurt zijn.