Advies
Medewerkers
Communicatie

Goed alles loopt via internet

Niets bijzonders

Nee

J Barneveld

Ik moest bij iemand intrekken met mijn kinderen na lange tijd buitenland en had niks. Beetje bij beetje kreeg ik meer eigen spullen en die bewaarde ik overal maar ik had geen overzicht meer en het... Ik moest bij iemand intrekken met mijn kinderen na lange tijd buitenland en had niks. Beetje bij beetje kreeg ik meer eigen spullen en die bewaarde ik overal maar ik had geen overzicht meer en het werd te vol.. Opslagman werdt mijn redding en gaf een veilige, schone en goed bereikbare plek voor mijn spullen! Bedankt! Nu komt mijn man bijna en kan ik hem laten zien in orde waarmee we ons huisje kunnen inrichten.

Schoon, goed verlicht, veilig, hulpmiddelen aanwezig

Ga zo door!

SGWB WANDELBOND RvanSoest

De boxen die ze aanbieden zijn verschillend van formaat en schoon en warm en droog

toen ik er kwam moest je als je box op de 1 verdieping zat met een vorkheftruck de spullen naar boven transporteren tegen woordig zit er een goederen lift in

blijf zo door gaan

Onze ervaring met het bedrijf is positief.

- Snelle en duidelijke communicatie.
- Duidelijke regels en afspraken.
- Keurige opslagruimtes

De Losse/ tijdelijke hekken voor de ingang van het gebouw ( zijn tegen onze auto gewaaid terwijl wij binnen waren.
Muizen in de opslagruimte. Daar werd bij melding wel direct actie op...
Muizen in de opslagruimte. Daar werd bij melding wel direct actie op ondernomen.

Nette snelle afhandeling zowel met aanvragen van een box als bij het opzeggen van de box

Duidelijke en goedkope prijzen

Wijnen

Ervaring is positief. Goed geholpen en goede service en de ruimte was schoon netjes en ruim

Goede informatie en snelle reactie en juist prijs kwaliteit verhouding

Prima.

alles makkelijk te regelen op internet
kan per dag opzeggen.

duidelijk zeggen welke tijden de opslag gesloten is.

Perfect

Goede respons, goed bereikbaar, niet duur

Zeer goed ervaring met de Opslagman

Uitstekende communicatie. Flexibel. Schoon

Super! Altijd bereikbaar, altijd beschikbaar.

Ik was de sleutels van mn slot kwijt, supergenant. Is fantastisch opgelost. Altijd de juiste vervoershulpmiddelen beschikbaar. Alles goed afgesloten, veilig, schoon, droog. Zo fijn!!

Echt - uitstekend.