Advies
Medewerkers
Communicatie

Frans de Graaf

Zeer goed, schone en mooie ruimtes.

Altijd bereikbaar en makkelijk toegang

Huur van een opslagruimte in Veenendaal.

Hele goede service. Functionele, schone, droge opslagruimte. Goed bereikbaar, goed toegankelijk.

J.E Poestkoke

De hele periode is alles perfect verlopen.

Het opzeggen van de box is ook zonder problemen gegaan.
Financieën goed afgehandeld.

Is waarschijnlijk niet realiseerbaar, maar het zou een verbetering zijn dat men bij verlaten van het terrein ( als er meerdere auto's staan) gewoon rechtdoor rondom het gebouw kan rijden.

Bouke Buitenkamp

Prima bedrijf; probleemloos een opslagruimte gehuurd. Adminisyratief ook alles op orde. Opzeggen per dag. Echt fijn.

Ton de Jong

Goed bereikbaar , droog , betaalbaar

Oosterman

Nee

M van T

Wij hebben ons huis verkocht en zijn inmiddels verhuisd. Voordat ons huis op Funda getoond kon worden, hebben we overtollige spullen in een opslagruimte van de opslagman gezet. Een paar maanden... Wij hebben ons huis verkocht en zijn inmiddels verhuisd. Voordat ons huis op Funda getoond kon worden, hebben we overtollige spullen in een opslagruimte van de opslagman gezet. Een paar maanden later, toen we verhuisd waren, hebben we de spullen weer opgehaald en konden we de opslag per direct stopzetten.

Flexibele start- en einddatum, je huurt niet langer dan nodig is.
Goed bereikbaar, goed verlicht, schoon en droog. Ideaal voor verhuisdozen.

Klein opstartprobleem: het was niet duidelijk dat we sterretje voor en hekje na de toegangscode moesten intoetsen. Na telefonisch contact was het opgehelderd.
Een onregelmatigheid: we hebben...
Een onregelmatigheid: we hebben een keer meegemaakt dat de roldeuren (weliswaar voorbij het hek) niet gesloten waren door de vorige bezoeker. Daarover hebben we gebeld met het centrale nummer van de Opslagman, maar we kregen niet de indruk dat de persoon aan de andere kant van de lijn ons begreep. Na een paar keer uitleggen hebben we de deuren gesloten in de hoop dat de nalatige medehuurder nog een berichtje zou krijgen.

Mw van Beek

Goede service, onze inboedel heeft al die tijd netjes schoon en droog gestaan.

Goede en snelle communicatie
Goed bereikbaar
De opslagruimtes zien er netjes uit

Heel snel contact én snelle mogelijkheid tot het in gebruik nemen van een box. Ook het stellen van vragen per mail en telefoon gaat vrijwel direct, er is nauwelijks wachttijd geweest voor mij. Het... Heel snel contact én snelle mogelijkheid tot het in gebruik nemen van een box. Ook het stellen van vragen per mail en telefoon gaat vrijwel direct, er is nauwelijks wachttijd geweest voor mij. Het opzeggen ging ook per direct en het geld dat ik teveel betaald had, kreeg ik dezelfde week (zonder vragen) teruggestort op mijn rekening.

Snelheid reactie telefoon en e-mail.
Zorgvuldigheid in het leveren van de box en het slot.
Zorgvuldigheid en pro-actief w.b.t. de financiële kant van de overeenkoms.
Goedkoop!

Ja, in de Veenendaal een aantal borden die aanwijzen dat een toilet in het gebouw beschikbaar is.

Correct behandeld en opslagruimte goed befeikbaar

Per dag opzegbaar