Advies
Medewerkers
Communicatie

Mark

Zeer goed. Snel en makkelijk.

Overzichtelijke locatie, goede opslagruimte

Jammer dat je zelf je slot moet regelen

Zeer goede ervaring de afgelopen 3 jaar . Goed bereikbaar , zowel telefonisch als de opslag zelf.

Alles wordt vooraf en achteraf zeer correct en snel geregeld.

Neen , totaal niet . Heb het bedrijf aanbevolen bij vrienden .

De Opslagman is een prettig bedrijf waar mensen je vriendelijk en beleefd te woord staan. Ze geven uitleg bij vragen. De opslagruimten zijn schoon, droog endarm. Er is voldoende materiaal en ruimte... De Opslagman is een prettig bedrijf waar mensen je vriendelijk en beleefd te woord staan. Ze geven uitleg bij vragen. De opslagruimten zijn schoon, droog endarm. Er is voldoende materiaal en ruimte om dispullen te laden en lossen.

De prijs is zeer schappelijk. Niet duur.

geen verbeter punten

Peter van Elven

Fijne ervaring. Kreeg precies wat beloofd.

Goed onderhouden ruimten. Kreeg de borg snel terug en kreeg precies wat ik had gehuurd.

Pjanssen

Uitstekend, prima service en kwaliteit tegen een redelijke prijs

Service bij vragen, snel geholpen!

Geen.

Voor een tussenperiode naar een andere woning 2 ruimtes gehuurd. Prima geregeld allemaal. Genoeg karren voor het in- en uitruimen. Goeie communicatie en snelle afwikkeling na afloop.

Duidelijke website.

Goede ervaring

Snel een plek voor de spullen

De gang en de lift beter schoon maken hoop spinen weben en stof

Prima opslagruimte, goed bereikbaar, droog, netjes. Communicatie is direct, mensen zijn behulpzaam.

Direkte communicatie.

S.STEEHOUDER _KLAASSENS

Ik heb een hele goede ervaring met uw bedrijf . Binnen 1 dag na mijn telefoontje naar jullie ben ik al geholpen . Op de zelfde dag kon ik al een box huren . Het was gelijk geregeld kreeg gelijk de... Ik heb een hele goede ervaring met uw bedrijf . Binnen 1 dag na mijn telefoontje naar jullie ben ik al geholpen . Op de zelfde dag kon ik al een box huren . Het was gelijk geregeld kreeg gelijk de zelfde dag er een toegewezen . Kon mijn spullen over brengen . Zal u dus altijd bij mijn kennissen aan bevelen dat ze snel en keurig worden geholpen . Ik ben er heel tevreden over geweest .

Ja gelijk geholpen en een goede en nette opslag . Een vriendelijke behandeling en een redelijke prijs voor de boxen . Een grote keuze daarin . Ook kan je wisselen naar groter of kleiner zonder extra... Ja gelijk geholpen en een goede en nette opslag . Een vriendelijke behandeling en een redelijke prijs voor de boxen . Een grote keuze daarin . Ook kan je wisselen naar groter of kleiner zonder extra kosten . Van mij een dikke tien .

alles is perfect dus geen verbeterpunten .

Sotirios Tsitouris

Netjes geregeld allemaal. Ze hadden alleen wel kunnen vertellen dat bij invoer van de code je moet beginnen met een sterretje en eindigen met een #. Verder prima! Toch krijgen ze van mij 5 sterren

Het is er schoon, opgeruimd en karretjes c.q. vervoersmiddelen staan tot je beschikking.