Advies
Medewerkers
Communicatie

Iertje

Het is heel eenvoudig geregeld en er zitten geen addertje onder het gras. Ik denk dat Opslagman de enige is waar je meteen kunt zien wat het kost en of het nog vrij is, alles is dus transparant. De... Het is heel eenvoudig geregeld en er zitten geen addertje onder het gras. Ik denk dat Opslagman de enige is waar je meteen kunt zien wat het kost en of het nog vrij is, alles is dus transparant. De opslag in Utrecht vind ik persoonlijk wat minder geslaagd dan in Nieuwegein. De buitendeur gaat niet goed vanzelf dicht en de locatie op zich is omslachtig te bereiken. Maar de prijs is dan ook goedkoper, dus dat heft het weer enigszins op.

Supersnel geregeld, je kunt alles zelf online regelen, je ziet meteen de prijs en of de box beschikbaar is. Dus geen gedoe met offertes of dat je eerst langs moet komen voor een gesprek en dat het... Supersnel geregeld, je kunt alles zelf online regelen, je ziet meteen de prijs en of de box beschikbaar is. Dus geen gedoe met offertes of dat je eerst langs moet komen voor een gesprek en dat het dan ineens een stuk duurder is.

De deur bij Opslagman Utrecht klemt en valt niet uit zichzelf dicht.

J Stienstra

Prima ervaring, een box nodig voor een verhuizing, snel geregeld en afspraken worden nagekomen.

Duidelijke communicatie

Karren voor vervoeren van spullen van auto naar box zouden ver nieuwd kunnen worden en dan met name de wielen

Aantal maanden een box gehuurd bij de Opslagman.

De flexibiliteit is heel fijn, opzeggen is zo gepiept

Liesbeth

Duidelijk

Betaaldbaar

Niet duur prima opslag klein minpunten wanneer je een hele container huurt zijn de uitstekende ijzeren bevestigingsplaten voor het plaatsen van een tussenwand. Hierdoor kan je je meubels... Niet duur prima opslag klein minpunten wanneer je een hele container huurt zijn de uitstekende ijzeren bevestigingsplaten voor het plaatsen van een tussenwand. Hierdoor kan je je meubels beschadigen. Verder klantvriendelijk snel reactie op vragen en snel terugstorten van borg en restant huur.

Snelle reactie op vragen snelle afwikkeling eindafrekening.

Sommige punten erg smal op 1e etage dat geeft soms een uitdaging met grote meubelstukken.

Positief, snel geregeld en nette box.

geen opzegtermijn, snelle afhandeling bij aanmelden en opzeggen

S.STEEHOUDER _KLAASSENS

Ik ben zeer tevreden met de opslag . Had hem direct nodig toen ik gedwongen ben om een garage die ik met iemand deelde te verlaten binnen 1 week . Dat was heftig maar kon bij jullie gelijk terecht .... Ik ben zeer tevreden met de opslag . Had hem direct nodig toen ik gedwongen ben om een garage die ik met iemand deelde te verlaten binnen 1 week . Dat was heftig maar kon bij jullie gelijk terecht . Klasse nette behandeling en de keuze was groot . Vriendelijk ben ik te woord gestaan . En de zelfde dag nog kon ik in de box terecht . Ik zeg het steeds aan kennissen dat als ze iets zoeken beslist voor jullie moeten kiezen . Ik geef jullie een 10 . Alles netjes toilet aanwezig wat ook belangrijk is . Mooie boxen de lift naar boven prima alles .En de prijs van de opslag is niet duur .

Ja dat je als je belt gelijk geholpen wordt . Zoals in mijn geval . En ik niet met mijn spullen op straat bleef staan . Kon gelijk terecht klasse . Een nette opslag mooie locatie in NIEUWEGEIN .... Ja dat je als je belt gelijk geholpen wordt . Zoals in mijn geval . En ik niet met mijn spullen op straat bleef staan . Kon gelijk terecht klasse . Een nette opslag mooie locatie in NIEUWEGEIN . Makkelijk bereikbaar en veilig .

Geen verbeterpunten want alles is perfect .

Cornelis Zohlandt

Erg snel. Vriendelijk. Behulpzaam. Vraag het en je hebt een passend antwoord.

Schone ruimtes. Verlichting. Lift. Verhuistollies. Veiligheidscodes voor entre en dus controle op wie erin en wanneer eruit en waar hij/zij moet zijn.

Misschien de wielen van de trollies met olie smeren?

Goede ervaringen. Medewerkers zijn goed bereikbaar. Nette box. Goede bereikbaarheid en fijn dat alles ook via internet geregeld kan worden

Nette boxen en goede service

Uitleg over dat je gewoon de box in gebruik mag nemen en dat het slot daar ligt. Dit hebben wij gemist. Hierdoor telefonisch contact gezocht en heel goed geholpen

altijd toegankelijk met pincode