Advies
Medewerkers
Communicatie

Ansbertus Law

Top ervaring

Begripvol en denken met je mee

H.A. Schleper

Sinds kort een box gehuurd van 33 kubieke meter Alles ging precies zoals op de site vermeld stond . De opslag box was netjes schoon en de beloofde verhuiskarren waren inderdaad aanwezig ook de... Sinds kort een box gehuurd van 33 kubieke meter Alles ging precies zoals op de site vermeld stond . De opslag box was netjes schoon en de beloofde verhuiskarren waren inderdaad aanwezig ook de toiletten waren netjes schoon en inderdaad het pand zelf is goed verwarmd tevens klopt het inderdaad dat als je een box gehuurd hebt je al direct naar je box toe kan gaan ( in mijn geval was dit binnen 15 minuten ) en meteen kan beginnen met het overbrengen van je spullen die je wilt opslaan.
oja voor ik het vergeet te vermeldden de telefonische hulpdienst ( in geval van eventuele vragen ) is zeer goed ( je hebt iemand van de opslagman binnen 1 minuut aan de telefoon en dan wordt je zeer vriendelijk en accuraad geholpen ;dit is iets wat je in deze tijden niet meer vaak meemaakt ).
Kortom de opslagman is een zeer goede keus als het om veilig opslaan van spullen gaat, ik ben hier meer dan tevreden over ( Zeker gezien de prijs deze is met andere opslagen niet te verslaan! )

Goed bereikbare locatie ; Mooi en schoon pand ; Video bewaking ; De prijs van de box ; 7 dagen per week is je box bereikbaar van 06:00 in de morgen tot 23:00 uur in de avond ; Goed per telefoon... Goed bereikbare locatie ; Mooi en schoon pand ; Video bewaking ; De prijs van de box ; 7 dagen per week is je box bereikbaar van 06:00 in de morgen tot 23:00 uur in de avond ; Goed per telefoon bereikbaar ; Schone toiletten en overdekt laden en lossen

Zou ik niet kunnen bedenken alles 100% in orde.

Wouter

Ruim 2 jaar opslagruimte gebruikt bij Opslagman Almere. Vriendelijke en goede communicatie, schoon, prima voorzieningen om spullen van en naar de box te brengen. In al die tijd is de huurprijs... Ruim 2 jaar opslagruimte gebruikt bij Opslagman Almere. Vriendelijke en goede communicatie, schoon, prima voorzieningen om spullen van en naar de box te brengen. In al die tijd is de huurprijs slechts 1 x (beperkt) verhoogd. Opzeggen kon online en direct. Kortom, ben erg tevreden en kan Opslagman Almere van harte aanbevelen.

No-nonsens, vriendelijk, schoon en betaalbaar

Anita Johanna Drost

Mijn spullen hebben daar prima gestaan.

Het klimaat binnen was perfect voor mijn spullen.
Vriendelijke mensen en een snelle afhandeling.

De parkeerplaats er naast is erg schuin vandaar dat ik mijn auto iedere keer voor de roldeuren het gezet.

Metin

Klantvriendelijk en behulpzaam bedrijf. De boxen zijn ruim toegankelijk. Ik heb met alle tevredenheid 2 boxen gehuurd. Het is er ook altijd schoon en netjes. Ook is het per dag opzegbaar.

Erg toegankelijk, schoon en netjes, klantvriendelijk, behulpzaam en dagelijks opzegbaar.

Geen.

Bulw

Snel; eenvoudig en klantvriendelijk. Opslag is top en veel karretjes en voldoende liftruimte aanwezig. heb 2 ruimtes 1 van 33m2 en een van 10m2. Deze laatste is qua vorm niet heel erg handig.

Snel; makkelijk en droog

de 10m2 ruimte is hoog maar wel beetje raar pijpenlaatje dus lastig om goed te gebruiken.

M. Vasilda

Prima prijsverhouding voor het aantal vierkante meters

Goede en duidelijke communicatie

Piet

Zeer vriendelijke medewerkers die telefonisch bereikbaar zijn.

Prima opslag en zeer schoon.

Walter

Zeer goede ervaring. Goed bereikbaar, overdekt parkeren, schoon en veel karren aanwezig.
En volgens mij de goedkoopste opslag.

Goed en goedkoop en geen verplichte verzekering

Raymond Van haaften

Heel goed

Bereikbaarheid en een toilet.