Opslagman

Opslagman Ook benieuwd naar feedback over de webshop Opslagman? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company57
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Opslagman met 9/10. Gebaseerd op 57 ervaringen.
Communicatie
Advies
Medewerkers

Bob S.
Prima (7/10)
Bob S.

24 uur per dag open. Veel ruimte, zowel qua opslag als gangpaden. Genoeg karren. Goedkoper dan de concurrent.

Zoals hiervoor iemand al opmerkte. Ook bij ons moest er een fysieke kopie van ons rijbewijs gemaakt worden inclusief BSN nummer om het een incassobureau makkelijk te maken. Geen BSN nummer, dan ook geen opslagruimte werd ons verteld. Hierbij zaten we in het kantoortje in locatie Nieuwegein, dus niet via internet geregeld.

Score voor Opslagman:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles prima geregeld, binnen een paar uur hadden we de ruimte tot onze beschikking , 24 uur per dag goed toegankelijk, nooit storingen ervaren en zeer concurrerende prijzen. bij opzeggen is ook alles goed geregeld.

Prima (7/10)

Goed beveiligd, materiaal aanwezig om spullen naar de opslag te kunnen brengen.
Prima communicatie met eigenaar.

Geen.

Score voor Opslagman:3.5/5

Prima opslag.

Luck
Luck

Persoonlijk bellen, meedenken en niet zeuren over een dag extra of een tijdelijke kleine opslag van een paar M2 erbij.

Meerdere liften, maar zelf nog geen last van gehad.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de tweede maal gebruik gemaakt van tijdelijke opslag. wederom een zeer goede ervaring. flexibel, correct en persoonlijk.

Chiel
Chiel

Altijd bereikbaar d.m.v. Code systeem

Uitstekende service.

Wim
Wim

Zeer goede prijs-kwaliteit
Procedure zeer correct en snel
Snelle en doeltreffende communicatie

Geen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb voor een reis m'n spullen opgeslagen in een box en ik moet zeggen dat de gehele procedure perfect verlopen is. verrassend snel en doelmatig. ik had vooraf niet gedacht dat zoiets als een verhuur van opslagboxen, in staat zou zijn te verrassen met dienstverlening en werkwijze.

Kooijman
Kooijman

Snel, eenvoudig, duidelijk en behulpzaam

Prima!.

Debby Boum Bletterman
Debby Boum Bletterman

Digitale aanmelding en afhandeling
24u per dag open

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer snelle service, makkelijk alles online en digitaal te regelen en makkelijk dat je er ten alle tijde met je code in kan.

Romano
Romano

Goede service en alles is snel en vlot geregeld.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Twee jaar naar volle tevredenheid een ruime box gehad. past lekker veel in en de prijzen zijn betaalbaar. goedkoper dan alle andere bekende boxverhuurders.

Joris O.
Joris O.

Prima tarieven, en veel verhuismaterieel aanwezig, zodat zelfs bij drukte iedereen kan verhuizen. Schone ruimtes en goed klimaat.

Toilet voorziening mag beter, zoals lichten die werken, en soms schoner, maar dit is ook een verantwoordelijkheid van de huurders. Parkeerplaatsen zouden groter mogen, maar de ruimte ontbreekt hiervoor. Verder niets dan lof.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alleen maar goede ervaringen met opslagman. twee boxen gehuurd, en geen loze ruimte door bijvoorbeeld pilaren.

Ria Bloemheuvel
Ria Bloemheuvel

Zeer klantvriendelijk.

Niet nodig

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Altijd alles in goed overleg en snelle reacties op mail.

Bedrijfsinformatie

Neem contact op met Opslagman.nl voor al je vragen over het huren van opslagruimte. Welk formaat opslagruimte? Kosten huren opslagruimte? Ons team zit klaar
Adres
Postbus 79