Advies
Medewerkers
Communicatie

Antoine

Ik vind het heel moeilijk iets te bedenken waar ik ontevreden over kan zijn. Tijdens de aanmelding, tijdens de afmelding en tijdens het gebruik van de opslagdienst ben ik geen enkele maal iets tegen...

1) De hele procedure is geautomatiseerd en via de (persoonlijke) website te regelen. De site is begrijpelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
2) De opslagruimte is overzichtelijk en schoon.
3) Er is voldoende ruimte buiten de opslagfaciliteit om te parkeren en / of in- en uit te laden en er is genoeg transportmateriaal beschikbaar om materialen naar en van de opslag naar het transportmiddel te vervoeren.
4) De toegangscode tot de faciliteit is persoonlijk en gemakkelijk te onthouden.

Er is vast wel iets te bedenken, maar niet door mij.

Ismail

Ik heb 7 maanden lang een box gehuurd bij Opslagman. Ze doen wat ze beloven, zijn flexibel, de prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

veel transportmiddelen beschikbaar. Het is heel goed beveiligd, schoon, makkelijk aan te rijden en ook makkelijk te laden en lossen. Website werkt prima met een portal.

alles is tip top geregeld.

John van Dijk

Bijna 6 maanden hebben we onze spullen opgeslagen bij de Opslagman Veenendaal. We zijn daar uiterst tevreden over. Van tevoren wordt heel duidelijk uitgelegd hoe het een en ander werkt en eenmaal...

Schone opslagruimte, goederenlift, hulpmiddelen om je spullen te verplaatsen, veilige opslag, goed bereikbaar en redelijk geprijsd!

Wat ons betreft was alles prima, houden zo!

Prima opslagplaats. Is goed geregeld met verhuisbedrijf.

Goed bereikbaar. Makkelijke code.

Voor mij, als vrouw, ging de sluiting (klem) deur wat te zwaar .

Nathalie

Zeer goede ervaring. Betrouwbaar, 24/7 bereikbaar, makkelijk (dagelijks op te zeggen, goede en duidelijke communicatie).

Communicatie verloopt snel en makkelijk. Goede service. Via je eigen inlog op de website van alles makkelijk te regelen.
Geen verborgen kosten, je weet waar je aan toe bent. Dagelijks op te zeggen.

Alles goed verlopen. Enige kleine puntje is dat er wel wat muizen op bezoek zijn geweest in de loods.

C. Smit

Ik heb een prima ervaring met dit bedrijf. Telefonisch heb ik vorig jaar een ruimte kunnen reserveren, daarna wees alles zich vanzelf, zoals het invoeren van je code, het vinden van je container en...

Dat je er altijd terecht kunt en makkelijk te bereiken ( Veenendaal )
Dat de prijs redelijk is.
Dat er karren staan om je spullen te verhuizen en er is een toilet, ook belangrijk.

Prettig en snel contact, nette prijzen. De medewerk(st)ers niet ontmoet, maar ook niet nodig door prima online service en goede bereikbaarheid per telefoon.

Prima service, schone opslag en goed bereikbaar.

Susan

We hebben een klein half jaar een opslagruimte gehuurd ivm een periode buiten Nederland.

De manier van werken is ideaal: online staat beschikbaarheid, kan vervolgens direct aanmelden en alles gaat als vanzelf. Communicatie en afhandeling is ontzettend snel en doelgericht. Daarbij is de opslagruimte ook erg prettig. Niet veel kuub in de hoogte maar werkelijke ruimte die je goed en praktisch kan benutten tegen een aanzienlijk lagere prijs dan andere aanbieders.

Meer plekken in Nederland aanbod hebben omdat jullie gewoon de beste optie zijn tov andere opslagaanbieders.

Zeer goed.

Goede bereikbaarheid en reactiesnelheid.