Advies
Medewerkers
Communicatie

M. Damen

Tot nu toe prima ervaringen.

Prima opslag boxen. Goede prijs. Makkelijk op te zeggen. Ruime openings tijden.

- Licht in mijn box (9a) werkt via bewegings sensor in de gang. Hierdoor gaat het licht in de box steeds na een tijdje uit en moet ik daarna in het donker al tastend over de dozen etc. weer de uitgang zien te vinden. Tamelijk lastig is dat.

- Graag de beschikking over een stofzuiger of zo om de vloer van de box af en toe schoon te maken.

- Kennissen van mij hebben een hoge box. Maar aan die hoogte hebben zij niets ( geen heel hoge stellingen) maar moeten er wel ( qua volume) voor betalen

H Segers

Wij hebben even moeten wachten totdat er een box vrij was, maar daarna erg tevreden met het verloop.

Schone en goed bereikbare box. Alles aanwezig,b.v wagentjes.

Erg goed

goede service, fijne communicatie

Boden

Prima ervaring met Opslagman. Zowel het aanvragen als beëindigen van de huur ging soepel en zonder gedoe en was snel geregeld.

Snelle communicatie via internet.

Suze

Anderhalf jaar een opslag gehuurd. Eén keer sleutel kwijtgeraakt. Dit werd heel snel en eenvoudig opgelost. Opzeggen ging heel makkelijk en kon per direct. Resterende bedrag van die maand werd...

Snelle reacties en korte lijntjes.

Ik kan ze niet verzinnen

Ik heb een box gehuurd van 6 m2, deze was zeer schoon bij aankomst en alle spullen konden er direct in.

Zeer schone omgeving
De locatie is een makkelijk te bereiken plek (vanaf de snelweg ben je er zo)
Goede service
Makkelijk opzegbaar

Frans de Graaf

Zeer goed, schone en mooie ruimtes.

Altijd bereikbaar en makkelijk toegang

Huur van een opslagruimte in Veenendaal.

Hele goede service. Functionele, schone, droge opslagruimte. Goed bereikbaar, goed toegankelijk.

J.E Poestkoke

De hele periode is alles perfect verlopen.

Het opzeggen van de box is ook zonder problemen gegaan.
Financieën goed afgehandeld.

Is waarschijnlijk niet realiseerbaar, maar het zou een verbetering zijn dat men bij verlaten van het terrein ( als er meerdere auto's staan) gewoon rechtdoor rondom het gebouw kan rijden.

Bouke Buitenkamp

Prima bedrijf; probleemloos een opslagruimte gehuurd. Adminisyratief ook alles op orde. Opzeggen per dag. Echt fijn.