Je aankoop wordt beschermd

Communicatie
Advies
Medewerkers

Positief, snel geregeld en nette box.

geen opzegtermijn, snelle afhandeling bij aanmelden en opzeggen

S.STEEHOUDER _KLAASSENS

Ik ben zeer tevreden met de opslag . Had hem direct nodig toen ik gedwongen ben om een garage die ik met iemand deelde te verlaten binnen 1 week . Dat was heftig maar kon bij jullie gelijk terecht ....

Ja dat je als je belt gelijk geholpen wordt . Zoals in mijn geval . En ik niet met mijn spullen op straat bleef staan . Kon gelijk terecht klasse . Een nette opslag mooie locatie in NIEUWEGEIN . Makkelijk bereikbaar en veilig .

Geen verbeterpunten want alles is perfect .

Cornelis Zohlandt

Erg snel. Vriendelijk. Behulpzaam. Vraag het en je hebt een passend antwoord.

Schone ruimtes. Verlichting. Lift. Verhuistollies. Veiligheidscodes voor entre en dus controle op wie erin en wanneer eruit en waar hij/zij moet zijn.

Misschien de wielen van de trollies met olie smeren?

Goede ervaringen. Medewerkers zijn goed bereikbaar. Nette box. Goede bereikbaarheid en fijn dat alles ook via internet geregeld kan worden

Nette boxen en goede service

Uitleg over dat je gewoon de box in gebruik mag nemen en dat het slot daar ligt. Dit hebben wij gemist. Hierdoor telefonisch contact gezocht en heel goed geholpen

altijd toegankelijk met pincode

Uitstekend. Alles was goed geregeld

opslag was schoon, informatie was helder

Hoe je moest opzeggen was mij niet gelijk duidelijk maar door vriendelijk telefonisch dvies van Opslag was ik zo uit de problemen

Nico Hollander

Uitstekende dienstverlening, perfecte plek voor een droge vochtvrije opslag met voldoende hulpmiddelen voor het vervoeren van goederen van auto naar opslagplek. Concurrerende prijzen, met top...

Huur kan per dag worden opgezegd. Droog en vorstvrij. Cameratoezicht. Beveiliging.

Geen verbeterpunten, het is optimaal

Jurriens

Heel goed

Heel droog en schoon. We konden niet merken dat er huisraad e.d. meer als een jaar opgeslagen hadden gestaan.

René

Het is bedrijf is zeer toegankelijk! Via het internet, mail en telefoon. Snelle en goeie communicatie.
Altijd de mogelijkheid om bij je opslag box te kunnen komen.

Snelheid van werken (comuniceren)

Een afvalbak mensen laten veel vuil achter.

Ik heb mijn spullen met genoegen bij de Opslagman opgeslagen gehad.

Het is heel prettig dat je bij de Opslagman betaalt vanaf de dag dat je een box huurt tot en met de dag dat je het opzegt, niet per maand of kwartaal. Heel handig. Ook heel handig is dat je het per dag kunt opzeggen en dat gaat gelijk in.

De gangen in het gebouw zijn smal, lastig voor grote meubelstukken.