Advies
Medewerkers
Communicatie

Eikelenboom

Wij hebben met veel plezier gebruik gemaakt van de opslagruimte. We werden hartelijk ontvangen, de communicatie verliep keurig, er werd meegedacht toen we vragen hadden. Ook is alles keurig en werkt... Wij hebben met veel plezier gebruik gemaakt van de opslagruimte. We werden hartelijk ontvangen, de communicatie verliep keurig, er werd meegedacht toen we vragen hadden. Ook is alles keurig en werkt alles prima.

Een klantvriendelijk opgeruimd bedrijf!

Gewoon doorgaan met jullie prachtige bedrijf!

Eric van der Voort

Super professioneel, vriendelijk, veilig, keurig netjes en service gericht opslagbedrijf

Service gericht en persoonlijke benadering.
Keurig verzorgde locaties

Veel beter kan het niet.
Na drie jaar zeer tevreden klant te zijn.

M.jagersma

Erg netjes geholpen, en snel geregeld

Konden erg snel terecht, en geen lang opzeg termijn, dat is heel erg fijn.

Naomi Balk

Ruime opslag boxen. Veilig en netjes. Daarbij is het erg fijn dat je de karretjes mag gebruiken. Ook is er genoeg parkeerplek.

Zie bovenstaand.

Geen verbeterpunten.

Jimmy Bainathsah

Betaalbaar en vriendelijk personeel aan de telefoon

schoon opgeruimd karretjes om je spullen te verplaatsen

geen verbeterpunten

scholtus

Zeer positief. had op korte termijn tijdelijk een box nodig. binnen een halve dag geregeld, kon 's avonds al terecht.
goed toegankelijke locatie, dag en nacht toegankelijk en een royale...
goed toegankelijke locatie, dag en nacht toegankelijk en een royale parkeerplaats en rijdende hulpmiddelen staan ter beschikking.
bijna 2 jaar gebruikt. schone omgeving en stevige hang en sluitwerk en je kan je eigen hangslot gebruiken.
opzeggen was appeltje eitje. box leeghalen en slot eraf en 1 belletje en het is geregeld.
facturering is goed geregeld, prijs is concurerend en de borg stond met 3 werkdagen weer op mijn rekening.

alles is gewoon goed geregeld en geen rompslomp

meer reclame maken zodat mensen niet meer "zomaar" een box huren bij de eerste de beste opslag dienst.

Ebbers

Snel geregeld/ en gemakkelijk opzegbaar

Aanrader voor goedkope opslagruimte in Utrecht. De gangen zijn goed schoon evenals de unit.

Goede communicatie

Jacomijn Mollerus-Koldijk

Makkelijk bereikbaar en lang open

Op site zeggen dat je slotje nodig hebt en waarste koop

Teunissen

Prima goede service goed contact. Nette ruimte.

Altijd karretjes voorradig

Licht wat telkens uitgaat terwijl je in de opslag bezig bent.