8.5/10

anonymous

Goede snelle levering

Nicole

Uitstekende service!

Verzending zou iets sneller mogen.

MFT

Prima bedrijf, service gericht

Misschien op zoek naar een andere transporteur dan DHL.

Nelis

Gewoon goed

Klok

Ik vond de service toch wel een beetje tegenvallen. Slecht opgemaakte factuur, geen compleet adres. Toch wel belangrijk voor succesvolle bezorging. Geen bericht over bezorging waardoor het de eerste...

Reactie Ophangsystemen.nl:

Beste Mevrouw de W,

Erg vervelend dat de wet van Murphy net bij u van toepassing was.
Het klopt inderdaad dat door een bug in het postcodeplugin het adres niet volledig was.
Daarnaast blijkt dat u ook een paar haken te kort kwam door een orderpickfout aan onze kant.. De order is daarna weggegaan als brievenbus pakket (omdat er geen rail bij zat en alleen haken waren) en daar zit geen track and trace bij en zijn we afhankelijk van PostNl.

Ik begrijp dat als deze dingen allemaal samen komen u dit geen goed gevoel geeft of de afwikkeling van uw bestelling. Waarvoor onze welgemeende excuses.. Gezien de hoge tevredenheid score die we hebben kunt u zien dat u echt pech heeft gehad...
Echter willen wij u toch graag terug zien voor een eventuele volgende bestelling.
Daarvoor sturen we u per mail een voorstel.

Met vriendelijke Groeten,

TEAM OPHANGSYSTEMEN.

Duidelijke informatie, vlotte afhandeling van de bestelling behalve het allerlaatste: de betaling ervan.

Online bestelling vanuit België bleek moeilijker: volgens de betalingsprocedure kan je helaas enkel met een NL pincode betalen: de code van mijn Belgische mastercard had een cijfer te weinig, en dus lukte het meermaals niet. Gelukkig kreeg ik heel snel een telefoontje van uw medewerkster, die me heel adequaat verder heeft geholpen. Door het bedrag te mogen storten, kon ik toch de bestelling plaatsen, en werd ze een dag later vlot afgehandeld. Waarvoor dank!

Goede service, snel

Maak beter gebruik van een andere pakketdienst. DHL is echt heel slecht.

Goede service, snel

Maak beter gebruik van een andere pakketdienst. DHL is echt heel slecht.