Ophangen

S. Van der Grift

Duidelijke info, op de hoogte gehouden van het verzendproces en het product zeer degelijk verpakt

Adrie Bakker en Ben Elferink

Ik heb een omschrijving gemist hoe de rails en lampen gemonteerd moeten worden!!!!

Wim Veenstra

Prima advies gekregen via de chat

Excessori BV

Prima prijs/kwaliteit en snelle levering. Een trackingnummer van de zending zou handig zijn (of de naam van de transporteur) - nu was het afwachten wie het zou leveren en wanneer.

Robert Helmer

De order zou indien je voor 12 besteld de volgende dag in huis zijn; dat is helaas niet gehaald. 4/6 om 9 uur betseld afleveren de 8ste. Daarna zat het met de vervoerder ook niet mee en kon die pas... De order zou indien je voor 12 besteld de volgende dag in huis zijn; dat is helaas niet gehaald. 4/6 om 9 uur betseld afleveren de 8ste. Daarna zat het met de vervoerder ook niet mee en kon die pas de volgende dag afleveren anders dan beloofd. Ik kreeg geen contact met Transmission om te horen of de chauffeur onderweg was. Toen contact met ophangen gehad en die heeft het uitgezocht en belde netjes terug dat hij er nog niet uit was. Later door andere collega ben ik geinformeerd over het afleveren. Van de vervoerder is er tussentijds geen communicatie over geweest terwijl je wel bericht krijgt dat ze laten weten hoe laat ze ong komen. Ik zou tussentijds iets meer communcieren over het verloop van het traject. Zeker de tussenliggende tijd van 4/6 naar 7/6. Verder zeer tevreden over het systeem. Ik zal ophangen wel aan bevelen maar ik zou wel nakomen wat er beloofd wordt.

Groen4Life/ Manawah Art

goed

Evert Jansen

Mooi materiaal

Regien de Groot

Prima service. Goed bereikbaar voor vragen

aart Willemsen

Doen wat geschreven staat. En een correcte levering. top ?