Enodes

Heel nuttig en verhelderend om de installaties, die je in gebouwen kan tegenkomen, via deze cursus uitgelegd krijgt! Kan er ook een dergelijke cursus worden ontwikkeld voor het herkennen en kunnen... Heel nuttig en verhelderend om de installaties, die je in gebouwen kan tegenkomen, via deze cursus uitgelegd krijgt! Kan er ook een dergelijke cursus worden ontwikkeld voor het herkennen en kunnen lezen van bouwkundige tekeningen, denk aan constructietekeningen, dwarsdoorsneden, profielen, aanduidingen zoals peil en maaiveld, en de tekensymbolen voor metselwerk, beton, isolatie, fundering, ramen, gevels, vloeren, etc. etc. Dat zou enorm kunnen bijdragen aan de slagingskans voor de EP-examens.

Reactie Onze Joost:

Dank je wel voor je fijne review! Je geeft aan graag nog bouwkundige kennis op te doen voor het halen van je examens. Wij bieden ook de cursus Energieprestatie & Bouwkunde aan op onze website... Dank je wel voor je fijne review! Je geeft aan graag nog bouwkundige kennis op te doen voor het halen van je examens. Wij bieden ook de cursus Energieprestatie & Bouwkunde aan op onze website als zelfstudie. Deze is te vinden via https://www.onzejoost.nl/cursussen/energieprestatie-en-bouwkunde/
Wij zijn te bereiken via backoffice@onzejoost.nl mocht je verdere informatie of hulp nodig hebben.
Hartelijke groet,
Annika namens Onze Joost

Danilo

Erg fijn dat elke module wordt afgesloten met een toets. Wat mij betreft mogen er nog wel iets meer vragen komen. De laatste opdracht is leuk, maar is lastig in te vullen vanwege de manier waarop... Erg fijn dat elke module wordt afgesloten met een toets. Wat mij betreft mogen er nog wel iets meer vragen komen. De laatste opdracht is leuk, maar is lastig in te vullen vanwege de manier waarop het document geplaatst is.

Erg fijn dat onze leraar zo kundig is!

Ronald

Lesstof goed uitgelegd met leuke leraar die voorbeelden geeft uit de praktijk, waardoor je de lesstof ook kan visualiseren.

Paul

Duidelijke cursus, fijne instructeur met duidelijke vakkennis!

Jeroen

Prettig les gevolgd.

Jari

Helder duidelijk en enthousiast

Majeed

Ik ben heel tevreden met Onze Joost en ik loop hier jaren mee met plezier en goede ervaring

Gerd Jan

Duidelijke uitleg, goede voorbereiding mogelijk met behulp van E-learning.

ER e2s

Heldere bespreking van de cursus inhoud. Geen probleem om bij deze opleider te adviseren bij het volgen van een opleiding.

Robert van Dijk

Positief, online deelnemers van de cursus werden er actief bij betrokken. Hierdoor bleef mijn aandacht erbij.