D. Joris

Door het snelle handelen, heldere uitleg en fijne gesprekken met Kim hebben we samen de VSO kunnen onderhandelen en opstellen. Communicatie liep vlekkeloos en Kim was altijd direct bereikbaar. Ze... Door het snelle handelen, heldere uitleg en fijne gesprekken met Kim hebben we samen de VSO kunnen onderhandelen en opstellen. Communicatie liep vlekkeloos en Kim was altijd direct bereikbaar. Ze begrijpt heel goed de situatie waar je in terecht bent gekommen en weet je op de juiste manier gerust te stellen en te adviseren. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik deze fase met een goed gevoel heb kunnen afronden.

JJH

Ik ben geholpen door Kim Snuverink met een VSO, kwam de werkgever in eerste en tweede instantie met een mager voorstel, zijn we er toch in geslaagd om een veel betere VSO te verkrijgen door een... Ik ben geholpen door Kim Snuverink met een VSO, kwam de werkgever in eerste en tweede instantie met een mager voorstel, zijn we er toch in geslaagd om een veel betere VSO te verkrijgen door een prima samenwerking, na het eerste contact had ik er meteen al vertrouwen in, ook is het fijn dat in principe alles wordt geregeld door Kim zodat jezelf even de last van je schouders kan halen, zorg wel dat je alle documentatie verzameld zoals je orginele contract en andere papieren die belangrijk kunnen zijn, de communicatie was verder prima, ze belt snel op en leeft zich ook in op je situatie, denkt mee en legt duidelijk uit wat de mogelijkheden zijn, kortom ik ben tevreden met het behaalde resultaat!

Laurens Kooijmans - van Der Grindt

Ik had mijn vso opgestuurd en binnen 40 minuten werd ik al gebeld door een jurist. Ik heb mijn situatie rustig kunnen uitleggen en de jurist nam echt de tijd voor mij. Zij gaf direct goed advies en... Ik had mijn vso opgestuurd en binnen 40 minuten werd ik al gebeld door een jurist. Ik heb mijn situatie rustig kunnen uitleggen en de jurist nam echt de tijd voor mij. Zij gaf direct goed advies en heeft daarna ook mijn dossier opgepakt en hierover onderhandeld met mijn werkgever. Dit gebeurt allemaal op een nette, zakelijke en prettige manier. Met een resultaat naar grote tevredenheid!! Ik kan iedereen aanraden hier advies in te winnen, ze hebben hart voor de klanten en willen graag helpen.

Dani

Mijn ervaring is erg goed! Kom heeft mij advies gegeven en na dit advies heb ik haar ook ingeschakeld om mij te helpen met de afhandeling. Dit nam voor mij veel stress weg en Kim nam de tijd om... Mijn ervaring is erg goed! Kom heeft mij advies gegeven en na dit advies heb ik haar ook ingeschakeld om mij te helpen met de afhandeling. Dit nam voor mij veel stress weg en Kim nam de tijd om alles goed uit te zoeken en mij ook uit te leggen hoe verder. Uiteindelijk heb ik een beter vso eraan overgehouden zonder zorgen of deze wel helemaal klopt! Ik kan dit bedrijf echt aanraden!

G.L.Ong

Goede service, snelle reactie van de behandelaar en goed bereikbaar. Uitstekend advies met als resultaat een zeer tevreden uitkomst. De vaststellingsovereenkomst is in korte tijd getekend en afgerond.

Ade

Eerst vrijblijvende check van vaststellingsovereenkomst aangevraagd zoals online wordt aangeboden. Aan de hand daarvan contact gehad over de situatie en de mogelijkheden. Daarna krijg je pas een... Eerst vrijblijvende check van vaststellingsovereenkomst aangevraagd zoals online wordt aangeboden. Aan de hand daarvan contact gehad over de situatie en de mogelijkheden. Daarna krijg je pas een offerte voor verdere onderhandeling/dienstverlening. Werken snel en doeltreffend. Komen afspraken na, maar blijven kritisch en realistisch. Fijn contact via mail en telefoon.

Beste Kim

Ik wil je nogmaals heel hartelijk bedanken!
Voor de goede raad , je snelle handelen en mij vooral gerust stellen in deze roerige tijd.

Ik ben erg tevreden...
Beste Kim

Ik wil je nogmaals heel hartelijk bedanken!

Ik ben erg tevreden over het eind resultaat en zal jou ook zeker promoten als iemand in mijn omgeving advies nodig heeft.

Nogmaals onwijs bedankt

Groeten Sonja van Os

T Brekelmans

Ik wil u erg bedanken voor het afhandelen van mijn VSO.
Ik ben zeer tevreden over het resultaat van de afhandeling en de snelheid hiervan.
Ik vond het bijzonder prettig dat u mij constant...
Ik wil u erg bedanken voor het afhandelen van mijn VSO.
Ik vond het bijzonder prettig dat u mij constant op de hoogte heeft gehouden over de afhandeling van mijn VSO
Nogmaals dank u wel.

Van der Wiel

Erg goed geholpen, heldere communicatie!

Conti

Ik ben goed geadviseerd en geholpen met onderhandelen bij een vaststellingsovereenkomst.