HE Koolmam

Zeer professioneel, vriendelijk, geduldig, zet mij op de 1ste plaatst. Veel ervaring. Bespreekbaar maken van aanpak.

M van Boven

Ontzettend netjes, kundig en snel geholpen. En in mijn geval zelfs kosteloos.

Shanty van den oord

Super fijne samenwerking

Patrick Lam

Duidelijk en vriendelijk

Nour Eddine Ahlouch

Wat betreft klantentevredenheid. Voor mij was je altijd bereikbaar alle punten werden netjes vooraf besproken en uitgevoerd, Je liet mij zien dat je iemand bent die de extra mile wil gaan voor zijn... Wat betreft klantentevredenheid. Voor mij was je altijd bereikbaar alle punten werden netjes vooraf besproken en uitgevoerd, Je liet mij zien dat je iemand bent die de extra mile wil gaan voor zijn cliënt. Dat merkte ik op het moment dat ik tegen zessen belde om af te zeggen en de zaak via mijn rechtsbijstandsverzekering te laten lopen, je belde gelijk terug om mee te denken en welke punten ik in de gaten moet houden om voor de afgesproken datum te tekenen. Voor mij was dat de reden om gelijk de volgende ochtend de offerte voor akkoord te tekenen en dat was op een vrijdag je vrije dag en achteraf bleek dat mijn rechtsbijstand alleen voor auto en medisch was.

Dus ik ben zeker een tevreden klant zowel met de werkzaamheden, expertise als het behaalde resultaat.

Diana van Leeuwen

Ik ben heel erg goed geholpen door Wendela. Ik had mijn vaststellingsovereenkomst ingestuurd voor een gratis check en zij belde mij al binnen een uur voor gratis advies. Dat bleek nodig te zijn,... Ik ben heel erg goed geholpen door Wendela. Ik had mijn vaststellingsovereenkomst ingestuurd voor een gratis check en zij belde mij al binnen een uur voor gratis advies. Dat bleek nodig te zijn, want mijn WW uitkering was met deze VSO niet veilig gesteld en ook mijn transitievergoeding was door mijn werkgever niet goed berekend. Ik dacht dat het in orde was, maar dat bleek dus niet zo te zijn! Alles is vervolgens goed en snel geregeld, met ook heel prettig contact. Ik kan u iedereen aanraden!

Jacqueline Bastiaan

Kim heeft mij geweldig geholpen op een moment dat ik verdwaald was in de brij van regels brieven bezwaren afwijzingen en negatief "gedoe"  rondom een ontslagprocedure.

Na een mailtje...

Na een mailtje belde Kim mij binnen zeer korte tijd op nam mij direct alles uit handen en gaf aan door haar expertise op dit gebied dat er zeker kans in zat deze zaak op onze hand te krijgen.

Ik had mijn hoop al enigzins verloren maar ze gaf mij het gevoel om tóch verder te gaan want ze had dit eerder voor elkaar gekregen.  Na enige tijd waarin ze mij continu op de hoogte hield kwam er (voor mij) verrassend nieuws!! Ze had het gewoon voor elkaar gekregen!!

Kim je bent mijn held van de maand :-)

Hanneke Verduin

De verleende dienstverlening van OJN is mij zeer goed bevallen.
De verleende dienstverlening van OJN is mij zeer goed bevallen.
Het juridisch advies was kundig en accuraat. De communicatie (via mail en telefoon) was professioneel doch niet afstandelijk. De jurist gaf mij het gevoel dat ik er niet alleen voorstond in deze moeilijke periode. Het uiteindelijke resultaat stemt mij zeer tevreden.

Patrico Sewnandan

Ik had via de website een vrijblijvende controle aangevraagd en werd heel snel terug gebeld voor een vrij blijvende gesprek. Dit verliep gesprek verliep prettig. Ik kreeg per mail meer informatie... Ik had via de website een vrijblijvende controle aangevraagd en werd heel snel terug gebeld voor een vrij blijvende gesprek. Dit verliep gesprek verliep prettig. Ik kreeg per mail meer informatie voor als ik de zaak door mevrouw (Wendela) Melenhorst zou laten regelen. Dit vond ik goed. Ik heb u zelf nooit hoeven bellen omdat zij mij zelf belde of mailde zodra er een reactie van de tegenpartij binnen was. Ik ben positief over het behaalde resultaat. Al met al heb ik uw dienstverlening als zeer prettig ervaren. Ze weet wat ze doet en ik ben haar dankbaar!

Jaap Visser

Zeer goed