Chris van Tigchelhoven

Tijdens het eerste contact heb je mij precies uitgelegd hoe het in zijn werk zou gaan als je mij juridisch bijstond.

Doordat je dit op een duidelijke en uitgebreide manier vertelde wist...

Doordat je dit op een duidelijke en uitgebreide manier vertelde wist ik wat mij stond te wachten en dat gaf mij het vertrouwen om met je in zee te gaan.

Verder vind ik dat je mij tijdens de onderhandelingen goed op de hoogte hield en duidelijk advies gaf voor je een mail uitstuurde naar werkgever voor het vervolg.

Kortom, je bezit zeer goede communicatieve vaardigheden die er voor zorgt dat je client weet waar hij aan toe is en wat het vervolg gaat worden.

S. F

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. Dit was letterlijk de eerste dag dat ik inderdaad binnen een uur werd gebeld! Een goed begin met goede vertrouwen. Onze contact heb ik dan... Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. Dit was letterlijk de eerste dag dat ik inderdaad binnen een uur werd gebeld! Een goed begin met goede vertrouwen. Onze contact heb ik dan ook prettig ervaren telefonisch zowel als mail contact. Nooit een vraag teveel, echt snel antwoord op mijn vraag dat weet ik te waarderen. Uit contact met mevrouw Melenhorst is haar expertise gebleken en dat gaf mij als cliënt het gevoel dat mev. Melenhorst er alles aan zou hebben gedaan om in mijn voordeel te handelen. Met succes een behaalde resultaat waardoor de zaak afgerond kan worden.
Ik wil u bedanken voor uw inzet de afgelopen periode. Ik heb ook de nodige kennis hieruit gehaald.

Merel

Hele goede ervaring gehad met Kim. Ze heeft me goed geadviseerd.

Marian Jagt

In het eerste gesprek had ik direct een goed gevoel en hebben we alles goed kunnen bespreken. Dit bleek toen alle papieren opgestuurd waren en dat toen precies gezien is wat er in het sociaalplan... In het eerste gesprek had ik direct een goed gevoel en hebben we alles goed kunnen bespreken. Dit bleek toen alle papieren opgestuurd waren en dat toen precies gezien is wat er in het sociaalplan stond en wat niet terug kwam in de vaststellingsovereenkomst.

Zoë

Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Snuverink van Ontslagjuristen Nederland. Iemand die meedenkt, het ingewikkelde werk uit handen neemt, maatwerk levert en niet zomaar opgeeft als het wat... Ik ben fantastisch geholpen door mevrouw Snuverink van Ontslagjuristen Nederland. Iemand die meedenkt, het ingewikkelde werk uit handen neemt, maatwerk levert en niet zomaar opgeeft als het wat lastiger wordt is precies wat ik nodig had in mijn zaak en persoonlijke situatie. Ik ben dan ook erg tevreden over de communicatie, de behandeling van de zaak en het eindresultaat. Dankzij mevrouw Snuverink werd een moeilijke periode toch iets waar ik positief op terug kan kijken.

Niels

Ik ben geholpen met mijn VSO door mevrouw Kim Snuverink,
Ik heb haar dienstverlening als zeer prettig ervaren.
Zij heeft mij goed geinformeerd over wat wel en niet haalbaar was, en de...
Ik ben geholpen met mijn VSO door mevrouw Kim Snuverink,
Ik heb haar dienstverlening als zeer prettig ervaren.
Zij heeft mij goed geinformeerd over wat wel en niet haalbaar was, en de communicatie naar de werkgever was ook perfect.
Het behaalde resultaat is beter dan verwacht.

Renate

Ontzettend fijn geholpen met de afwikkeling van mijn zaak, de bereikbaarheid is heel groot en de communicatie was heel prettig en persoonlijk.

Alissa Willeboordse

Door Wendela Melenhorst ontzettend goed geholpen bij de vaststellingsovereenkomst tussen mij en mijn werkgever. Contact tussen ons via telefoon en mail verliep snel en netjes. En ook haar mails naar... Door Wendela Melenhorst ontzettend goed geholpen bij de vaststellingsovereenkomst tussen mij en mijn werkgever. Contact tussen ons via telefoon en mail verliep snel en netjes. En ook haar mails naar de werkgever bleven professioneel. Ze geeft een goed advies en geeft je vertrouwen dat het allemaal goed komt. Ook al hebben we er niet alles uit gekregen door de stugge houding van mijn werkgever, ben ik toch heel tevreden met het eindresultaat en kan ik dit hoofdstuk afsluiten! Nogmaals mijn dank Wendela.

HE Koolmam

Zeer professioneel, vriendelijk, geduldig, zet mij op de 1ste plaatst. Veel ervaring. Bespreekbaar maken van aanpak.

M van Boven

Ontzettend netjes, kundig en snel geholpen. En in mijn geval zelfs kosteloos.