Tamara

Ik ben zeer goed geholpen door Kim Snuverink. Iemand die met je meedenkt en streeft naar het beste voor de cliënt. De communicatie heb ik ook als zeer prettig ervaren. Altijd vriendelijk en snel... Ik ben zeer goed geholpen door Kim Snuverink. Iemand die met je meedenkt en streeft naar het beste voor de cliënt. De communicatie heb ik ook als zeer prettig ervaren. Altijd vriendelijk en snel bereikbaar. Zeker een aanrader!

de Brouwer

Mijn feedback is niets anders dan positief.
Het contact met mevrouw W. Melenhorst via mail als telefonische is goed en altijd vriendelijk te woord gestaan.
Fijn dat het zo snel geregeld...
Mijn feedback is niets anders dan positief.
Fijn dat het zo snel geregeld kon worden en bedankt voor het meedenken.

S. Vaessen

Het contact met Kim Snuverink verliep heel soepel, zowel voor mij als voor mijn werkgever. Doordat Kim het contact heeft overgenomen met mijn werkgever was het voor mij heel prettig iemand te... Het contact met Kim Snuverink verliep heel soepel, zowel voor mij als voor mijn werkgever. Doordat Kim het contact heeft overgenomen met mijn werkgever was het voor mij heel prettig iemand te vertrouwen met alle kennis. Zodoende zijn we tot een besluit gekomen die voor alle partijen acceptabel waren. Als je een jurist zoekt die snel handelt maar alles met aandacht doet en zelfs in haar vakantie en vrije uren bereikbaar is, raad ik Kim Snuverink zeker aan.

Margaretha

Mijn contact met mevrouw Melenhorst verliep snel, vriendelijk en professioneel. Ze heeft een mooi resultaat bereikt in de onderhandingen met mijn werkgever.

Esther L.

Ondanks dat mijn hoofddoel niet behaald is(financieel), ben ik heel tevreden over de werkwijze van Kim Snuverink. Ze is mijns inziens heel goed bereikbaar(zelfs op vrije dagen), ze denkt heel goed... Ondanks dat mijn hoofddoel niet behaald is(financieel), ben ik heel tevreden over de werkwijze van Kim Snuverink. Ze is mijns inziens heel goed bereikbaar(zelfs op vrije dagen), ze denkt heel goed mee, is daadkrachtig, vasthoudend, empathisch én communiceert op een formele doch persoonlijke 'warme' manier waarbij ze heel duidelijk en goed begrijpbaar in haar communicatie is. Ik kan het alsnog met een redelijk goed c.q beter gevoel afsluiten en heb toch wat subdoelen behaald en dat is alleen dankzij haar.

D. Brouwer

Meteen telefonisch contact met mevrouw Melenhorst gehad nadat ik vrijblijvend advies had aangevraagd via Ontslagjuristen Nederland. Ze stond me vriendelijk te woord en stelde me op m'n gemak door... Meteen telefonisch contact met mevrouw Melenhorst gehad nadat ik vrijblijvend advies had aangevraagd via Ontslagjuristen Nederland. Ze stond me vriendelijk te woord en stelde me op m'n gemak door haar manier van praten en begrip.

Ze heeft me enorm geholpen bij zaken waar ik totaal geen verstand van heb. Ook veel geduld na 100 onzekere vragen van mij.
Haar reactie was altijd snel en duidelijk via de mail.

Iris smalheer

Ik ben heel tevreden over hoe Wendela mij hebt geholpen.

Ik vond het prettig dat alle communicatie met de werkgever werd overgenomen, omdat je er zelf toch vaak emotioneel in staat. Ik ben heel tevreden over hoe Wendela mij hebt geholpen.

Het meedenken naar alternatieve opties vond ik fijn. Wanneer de werkgever ergens niet mee accoord was dacht ze mee hoe op een andere manier hetzelfde resultaat behaald kan worden voor mij.

Je kreeg het gevoel dat je er niet alleen voor staat. En als ik ooit nog eens in zo'n situatie beland zal ik zeker weer contact opnemen.

Robin

Goede en duidelijke communicatie. Kim heeft haar werk uitstekend gedaan. In mijn geval was dit het beoordelen van een VSO vanuit huidige werkgever, deze aanpassen en hierover onderhandelen. Alle... Goede en duidelijke communicatie. Kim heeft haar werk uitstekend gedaan. In mijn geval was dit het beoordelen van een VSO vanuit huidige werkgever, deze aanpassen en hierover onderhandelen. Alle communicatie vanaf het moment dat Kim mijn case behandelde is via haar verlopen, hierdoor hoefde ik zelf niet de onderhandeling met mijn werkgever te verrichten. Ik zou Ontslagjuristen Nederland en Kim dan ook van harte aanbevelen aan een ieder die in dezelfde situatie zit.

A. Peters

Zeer prettig contact, denken goed mee en reageren snel wanneer nodig.