M. Lau

Professioneel, hartelijk, positief

Loes

Ik ben erg goed geholpen! De jurist heeft alle tijd voor mij en luistert goed. Ze heeft mij geholpen om een betere overeenkomst te sluiten, zonder dat ik daarvoor zelf in gesprek moest met mijn... Ik ben erg goed geholpen! De jurist heeft alle tijd voor mij en luistert goed. Ze heeft mij geholpen om een betere overeenkomst te sluiten, zonder dat ik daarvoor zelf in gesprek moest met mijn werkgever. Erg fijn en gaf veel rust!

Cato van Middelburg

Kim heeft mij enorm goed geholpen en ervoor gezorgd dat ik met een veel betere vaststellingsovereenkomst ben vertrokken dan het voorstel dat ik oorspronkelijk had ontvangen van mijn werkgever. Zij... Kim heeft mij enorm goed geholpen en ervoor gezorgd dat ik met een veel betere vaststellingsovereenkomst ben vertrokken dan het voorstel dat ik oorspronkelijk had ontvangen van mijn werkgever. Zij heeft mij volledig ontzorgd in het gehele traject en dat is erg prettig in een ontslagsituatie. Kim pakt door en heeft een prettige, maar ook zakelijke houding richting mijn werkgever waardoor zij voor mij een erg goed resultaat heeft behaald.

Appie

Zeer Goede nette service en kwaliteit.duidelijke Communiceerd en overlegde professioneel met mij.
Heeft ervoor gezorgd dat me stress en zorgen aanzienlijk verminderde.
De...
Heeft ervoor gezorgd dat me stress en zorgen aanzienlijk verminderde.
De transitievergoeding werd verhoogd en er werd gezorgd dat alles in het transitie voorstel klopte tot in de puntjes.

Ernst

Zeer tevreden over de snelle en bekwame afhandeling van mijn wensen m.b.t. de vaststellingsovereenkomst.

Zeer tevreden over de snelle en kundige afhandeling. Wendela toont begrip, luistert en heeft de situatie erg snel en zeer professioneel afgehandeld.

Monique Postma

Tijdens mijn ontslagprocedure heb ik gebruik gemaakt van dit bedrijf.
Ik ben er heel erg mee geholpen.
Tijdens mijn ontslagprocedure heb ik gebruik gemaakt van dit bedrijf.
Ik ben er heel erg mee geholpen.
De snelheid en kennis van zaken die u heeft laten zien om mij bij te staan heb ik heel erg gewaardeerd.
Ik zal u zeker bij iedereen aanbevelen indien nodig.

Nogmaals mijn hartelijke dank.

Met vriendelijke groeten,
Monique Postma

Ashna

Prima dienstverlening. Goed bereikbaar en snelle terugkoppeling.
Meedenkend en goeie adviezen.

H. Helleman

Ik ben mbt de vaststellingsovereenkomst bijzonder goed geholpen door Wendela Melenhorst. Zij heeft een hogere vergoeding uitonderhandeld en heeft heel correct bij elke stap in het proces steeds met... Ik ben mbt de vaststellingsovereenkomst bijzonder goed geholpen door Wendela Melenhorst. Zij heeft een hogere vergoeding uitonderhandeld en heeft heel correct bij elke stap in het proces steeds met mij overlegd.

Prefect geholpen door Wendela Melenhorst!