MV

Zeer deskundig en empatisch. Snelle communicatie.

Charell

Wendela heeft mij heel erg goed geholpen. Zonder haar advies had ik er nooit uit kunnen halen wat ik nu heb gedaan.

Peters

Mijn contact met dit bedrijf was prettig en alles werd helder aan mij uitgelegd.

Esther

Ik ben goed geholpen door Kim. Ze is deskundig en alles was zeer snel geregeld. Ben erg tevreden.

Michael Kruize

Wendela heeft mij professioneel, vriendelijk, kundig en vlot geholpen met mijn zaak. Zeker aan te raden.

Mars

Vriendelijk en ontspannen contact

Henk

Bijzonder prettige manier van communicatie met arbeidsjurist Kim. Ik kan haar zeker aanbevelen gelet op haar snelle manier van werken, de deskundigheid en het eindresultaat.

Richard R.

Kim heeft uitstekend mijn belangen en rechten behartigd namens mij naar mijn werkgever toe. Contact was zeer prettig en professioneel!

van der Werf

Heel goed

Anne

Ik heb de hulp van Arbeidsjurist Kim als heel prettig ervaren. Ze is heel kundig en correct. Heel fijn zijn de korte lijnen en de goede bereikbaarheid. Ik kan Ontslagjuristen Nederland zeker... Ik heb de hulp van Arbeidsjurist Kim als heel prettig ervaren. Ze is heel kundig en correct. Heel fijn zijn de korte lijnen en de goede bereikbaarheid. Ik kan Ontslagjuristen Nederland zeker aanbevelen.