Sietske

Ik heb het contact als prettig ervaren. Je was snel in je handelen en het was voor mij praktisch om alles door een ervaren jurist te laten beoordelen.

Ook de correspondentie naar de...

Ook de correspondentie naar de werkgever verliep vlotjes.

Al met al ben ik tevreden over je dienstverlening.

Bedankt daarvoor.

Leroy Hollands

Communicatief was mevrouw Bennink altijd helder.
De bereikbaarheid was prima, ik kreeg vrijwel altijd dezelfde dag reactie terug.
Uw expertise is sterk, en ik ben blij dat ik u heb...
Communicatief was mevrouw Bennink altijd helder.
Uw expertise is sterk, en ik ben blij dat ik u heb ingeschakeld.
Die laatste zet om de ontslagvergoeding verder te verhogen, had ik zelf niet meer gemaakt, ik was moegestreden zogezegd.
Daarmee ben ik dan ook zeer content met het resultaat, dankzij u dacht ik ook aan overname van de bedrijfsmiddelen, dat was voorheen niet in mij opgekomen.

Al met al ben ik dus zeer tevreden met uw dienstverlening, dat maakt wel dat ik met een minder rot gevoel vertrek bij mijn voorgaande werkgever.

Eric M

Het geboekte resultaat is mede te danken aan de expertise van Ilona van Ontslagjuristen Nederland BV. Duidelijke communicatie en afspraken, goede bereikbaarheid, snel handelen en adequate bemiddeling en goed advies.
Ik kan iedereen Ontslagjuristen Nederland BV aanraden.
Dank je wel Ilona.

Jolanda

Contact met Kim (en Ilona) als zeer prettig ervaren. Zeer tevreden met de juridische hulp en het behaalde resultaat. 1000x dank

Coen

Eerlijk en professioneel advies

Brigitte

Ze hebben doorgezet en alles eruit gesleept wat in de mogelijkheden lag.

Freddie A

Erg fijn geholpen door Wendela. Snelle communicatie en schakelmomenten. Goede en duidelijke aanpak! Erg bedankt?

S.S.P.H

Zeer prettig en professioneel bijgestaan door mevrouw Bennink. Erg tevreden met het hele traject én het behaalde resultaat.

Paul

Behulpzaam, goed bereikbaar, actief, duidelijk.

Martin Muilwijk

De contacten heb ik als zeer prettig ervaren. Dit ging vlot, ik sprak met ervaren juristen en zij hebben het maximale voor ons eruit kunnen halen. Hartelijk dank hiervoor!