R van Ravenhorst

Vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar en goede dienstverlening

Nabila El Berdai

Goed hulp gehad. Fijne adviezen voor het maken van de juiste keuze en bereikbaar wanneer ik hulp nodig had.

Sabine van der Werf

Kim heeft mij fijn en op deskundige wijze geholpen, ik ben dan ook zeer tevreden over het resultaat. Zij reageerde steeds snel en toonde oprechte betrokkenheid.

Megan

Zeer duidelijke communicatie, voelde me serieus genomen in mijn gevoel en struggles.
Ik was zonder kim niet zo sterk er uit gekomen en de snelheid waarmee alles ging was ook ontzettend prettig!
Kim heeft ook flink wat gedraai/gelieg meegemaakt waarbij ze zelfs denigrerend naar haar deden en toch bleef ze ontzettend professioneel.
Echt een no nonsense powervrouw!!!
Super bedankt!!!
Door kim ga ik zeker iedereen Ontslagjuristen Nederland vertellen, echt dankzij Kim!

Gloria Dijkstra

Wij zijn zeer goed en professioneel geholpen door mevrouw Snuverink. Ik raad haar iedereen aan. Niks is haar teveel, reageerd op elke mail en belletje en altijd met goed advies.

marijke de wolff

Ik heb contact gehad met Mr. Wendela Melenhorst.
Betrokken, persoonlijk en deskundig.

Riglenne Eugenio

Yolande Verreij en Lucas Hooijer

Wij zijn erg geholpen met de deskundige hulp en het advies van Kim Snuverink, werkzaam bij dit kantoor. Zeer accuraat, meedenkend en verliest het persoonlijk aspect van de klant niet uit het oog.... Wij zijn erg geholpen met de deskundige hulp en het advies van Kim Snuverink, werkzaam bij dit kantoor. Zeer accuraat, meedenkend en verliest het persoonlijk aspect van de klant niet uit het oog. Zij geeft je het gevoel dat ze het best wil voor jou, zonder de realiteit uit het oog te verliezen. Echt top en wij waarderen dit enorm. Wij hebben haar benadering als heel plezierig ervaren. Mocht het in de toekomst nodig zijn, zouden wij graag van haar advies gebruik maken.

Fiona Storr

Zeer prettig erg professioneek