Patrico Sewnandan

Ik had via de website een vrijblijvende controle aangevraagd en werd heel snel terug gebeld voor een vrij blijvende gesprek. Dit verliep gesprek verliep prettig. Ik kreeg per mail meer informatie... Ik had via de website een vrijblijvende controle aangevraagd en werd heel snel terug gebeld voor een vrij blijvende gesprek. Dit verliep gesprek verliep prettig. Ik kreeg per mail meer informatie voor als ik de zaak door mevrouw (Wendela) Melenhorst zou laten regelen. Dit vond ik goed. Ik heb u zelf nooit hoeven bellen omdat zij mij zelf belde of mailde zodra er een reactie van de tegenpartij binnen was. Ik ben positief over het behaalde resultaat. Al met al heb ik uw dienstverlening als zeer prettig ervaren. Ze weet wat ze doet en ik ben haar dankbaar!

Jaap Visser

Zeer goed

Ik ben hier heel goed en fijn geholpen. De service was zeer klantvriendelijk en snel. Kim Snuverink behartigde mijn belangen naar mijn werkgever. Met haar expertise wist zij op de juiste manier te... Ik ben hier heel goed en fijn geholpen. De service was zeer klantvriendelijk en snel. Kim Snuverink behartigde mijn belangen naar mijn werkgever. Met haar expertise wist zij op de juiste manier te onderhandelen en er voor te zorgen dat ik een correcte vaststellingsovereenkomst met de juiste transitievergoeding kon ondertekenen. Dit alles had zij snel voor elkaar en ze heeft mij daarin geheel ontzorgd. Zonder haar hulp was mij dit niet gelukt. Ik kan haar aan iedereen aanraden.

Brigitte

Snel en fijn contact, zowel telefonisch, als per mail. Kim, nogmaals heel veel dank.

C.Rinzema

Zeer goed georganiseerd, en goede service naar de klant toe..

Barry

Uitstekend behartiging van mijn belangen tijdens onderhandeling VSO. Ik vond het contactverloop zeer prettig verlopen en met de expertise is er meer uitgehaald dan voorheen geboden. Tevens de... Uitstekend behartiging van mijn belangen tijdens onderhandeling VSO. Ik vond het contactverloop zeer prettig verlopen en met de expertise is er meer uitgehaald dan voorheen geboden. Tevens de aanpassingen om het WW vriendelijk te maken. Mocht hetgeen wat mij is overkomen ook gebeuren in mijn kennissenkring dan zal ik u bij hen aanraden.

Wishal Gobind

Wendela is een pareltje. Zij bezit de kennis en de knowhow om jou te voorzien van de juiste kennis en advies. Er zijn andere partijen, maar Wendela biedt een luisterend oor en denkt actief mee. Ik... Wendela is een pareltje. Zij bezit de kennis en de knowhow om jou te voorzien van de juiste kennis en advies. Er zijn andere partijen, maar Wendela biedt een luisterend oor en denkt actief mee. Ik kan niets anders dan haar aanbevelen. Ik zeg doen!

Nouschka Slagter

Ik had contact met Wendela Melenhorst. Zij heeft me geweldig geholpen. Advies was professioneel en juridisch, maar ze heeft ook een goed inlevingsvermogen, waardoor ze haar klant heel goed kan... Ik had contact met Wendela Melenhorst. Zij heeft me geweldig geholpen. Advies was professioneel en juridisch, maar ze heeft ook een goed inlevingsvermogen, waardoor ze haar klant heel goed kan helpen. Zonder haar had ik niet bereikt wat we nu hebben bereikt.

Kelly Stoop

Heel erg goed! Goede hulp en goed bereikbaar voor alle vragen