Edwin

Dank voor de zeer goede dienstverlening. Ik heb het als zeer professioneel ervaren.
-Bereikbaarheid: zeer goed
-Expertise: Zeer goed
-Resultaat: Zeer goed
-Adviseur: Wendela Melenhorst: Zeer goed

Paul

Ik heb de dienstverlening als zeer prettig heb ervaren. Ik ben blij dat ik Ontslagjuristen Nederland heb ingeschakeld om over mijn VSO te onderhandelen. Het contact was prettig, snel en deskundig.... Ik heb de dienstverlening als zeer prettig heb ervaren. Ik ben blij dat ik Ontslagjuristen Nederland heb ingeschakeld om over mijn VSO te onderhandelen. Het contact was prettig, snel en deskundig. het behaalde resultaat is uiteindelijk geheel naar wens en gaf me een geruststellend gevoel om uiteindelijk te kunnen tekenen.

Bryan

Ben goed geholpen door mevrouw Melenhorst. Kan de situatie goed overzien en toont begrip voor je eigen persoonlijke situatie. Denkt ook actief mee om tot de juiste oplossing te komen.

Dennis

Via internet ben ik bij Ontslagjuristennederland.nl gekomen voor ondersteuning bij het ontslag wat ik onlangs heb gehad. Wendela heeft mij tijdens dit traject enorm goed geholpen in de communicatie... Via internet ben ik bij Ontslagjuristennederland.nl gekomen voor ondersteuning bij het ontslag wat ik onlangs heb gehad. Wendela heeft mij tijdens dit traject enorm goed geholpen in de communicatie richting mijn werkgever. Zij heeft voor mij de onderhandeling en afhandeling gedaan richting mijn werkgever en heeft voor mij het maximale eruit gehaald wat er in zat.
Op de momenten dat ze er moest zijn was ze er en ik heb het contact als zeer prettiger ervaren hierdoor. Wendela is vakbekwaam en weet waar ze het over heeft.
Mocht je te maken krijgen met ontslag dan kan ik iedereen aanraden om contact op te nemen met haar.

Rolf

Ik heb de hulp van arbeidsjuriste Kim Snuverink ervaren als zeer prettig en professioneel. Ze weet waar ze het over heeft, reageert erg snel en overlegt op een prettige wijze. Als ik ooit weer een... Ik heb de hulp van arbeidsjuriste Kim Snuverink ervaren als zeer prettig en professioneel. Ze weet waar ze het over heeft, reageert erg snel en overlegt op een prettige wijze. Als ik ooit weer een dergelijke kwestie heb, zal ik haar zeker weer inschakelen.

John Andre Heitinga

Deskundig, emphatisch en attent

Yvonne

Goed geholpen door Kim Snuverink. Telefonisch goed bereikbaar, zelfs buiten kantooruren.

Marco Kraaijenzang

Ik ben goed geholpen bij mijn ontslag.

Wendela Melenhorst heeft mij deskundig bijgestaan. De communicatie was heel prettig en duidelijk.

B

Geholpen door Kim Snuverink.
Het contact was duidelijk, alles werd helder gecommuniceerd en als er iets niet duidelijk was nam Kim de tijd om het (nogmaals) uit te leggen.
Bellen later op...
Geholpen door Kim Snuverink.
Bellen later op de avond was vaak ook geen probleem.
Daar waar ik met mijn handen in mijn haar zat en dacht dat er geen enkele opening was bij mijn werkgever haalde Kim uiteindelijk als nog het hoogst haalbare eruit.
Ik zou iedereen die te maken krijgt met een VSO aanraden om hulp van ontslag juristen in te schakelen.