Ivo

Ik vond dat Nynke heel helder en duidelijk uitleg gaf over zaken. Hiermee heeft ze mij goed geholpen en ik ben blij dat ze op korte termijn beschikbaar waren en alles snel hebben geregeld. Ik zou... Ik vond dat Nynke heel helder en duidelijk uitleg gaf over zaken. Hiermee heeft ze mij goed geholpen en ik ben blij dat ze op korte termijn beschikbaar waren en alles snel hebben geregeld. Ik zou OJN zeker aanbevelen aan anderen, m.a.w. ik ben tevreden.

Jolanda Freriks

Vakkundig, vriendelijk en snel!

Eva

Ik ben ontzettend fijn geholpen door Dian Schouwink. In het voortraject kon ik haar al bellen voor elke vraag waar ik mee zat. Als ze op dat moment niet bereikbaar was zorgde ze altijd dat ze heel... Ik ben ontzettend fijn geholpen door Dian Schouwink. In het voortraject kon ik haar al bellen voor elke vraag waar ik mee zat. Als ze op dat moment niet bereikbaar was zorgde ze altijd dat ze heel snel terugbelde. Toen er sprake was van een vso nam zij al het contact en de onderhandelingen over, wat ze op een prettige, professionele en snelle manier deed. En dit alles was voor mijzelf kosteloos. Ik heb de hele ondersteuning als heel waardevol ervaren en kan het zeker aanraden!

Claude

Zeer vakkundig en punctueel. Een aanrader voor iedereen die ondersteuning nodig heeft bij een ontslagprocedure.

Eveline

Ik ben heel tevreden met je hulp, Iris. Je bent goed bereikbaar, komt vakbekwaam over, biedt een luisterend oor en je hebt een mooi resultaat voor mij behaald. Nogmaals heel veel dank.

Ruud

Snel kunnen schakelen, goede communicatie en tips ontvangen

Kamyar

Heel goed geholpen, snel en heel correct en kundig .mijn adviseur was heel kordaat ," to the point" en prettig om samen mee te werken.

Marco Slootman

Iris en Wendela hebben mij perfect geholpen met de vaststellingsovereenkomst die mijn werkgever mij aanbood. Zij hebben beiden mijn belangen echt op een hele goede en professionele manier behartigd... Iris en Wendela hebben mij perfect geholpen met de vaststellingsovereenkomst die mijn werkgever mij aanbood. Zij hebben beiden mijn belangen echt op een hele goede en professionele manier behartigd en uiteindelijk ervoor weten te zorgen dat de vaststellingsovereenkomst die mijn werkgever voor ogen had toch op heel veel punten moest worden aangepast en ben ik er financieel beter uit gekomen. Beide juristen hebben top werk geleverd. Ga zo door.

John Timmermans

Ben goed geholpen en bijgestaan en het maximale eruit kunnen halen

Carmen

Alle lof voor Celine Sup die mij zeer vriendelijk en uitgebreid heeft geholpen bij het controleren en bespreken van mijn VSO. Heel fijn om zo'n belangrijk document met een ervaren arbeidsjurist door... Alle lof voor Celine Sup die mij zeer vriendelijk en uitgebreid heeft geholpen bij het controleren en bespreken van mijn VSO. Heel fijn om zo'n belangrijk document met een ervaren arbeidsjurist door te kunnen nemen. Na het indienen van mijn VSO werd ik binnen no time gebeld. Celine nam uitgebreid de tijd voor me en geen vraag of opmerking was haar teveel. Duidelijke communicatie, goede adviezen, heel vakbekwaam en zeer goed bereikbaar per mail en telefoon. Voor je VSO moet je echt aan dit adres zijn; professionaliteit ten top!