Patricia Hofman

Ik ben zeer tevreden. Snelle reactie, goed en duidelijk advies.

Danielle Brand

Ontzettend goede ervaring !!
Ontzettend goede ervaring !!
Zo enorm dankbaar met de begeleiding en het behartigen van mijn belangen door Nynke Capel waaruit een heel veel positievere vso voort gekomen is. Met heel veel enthousiasme, luisterend oor, geduld, betrokkenheid, goede uitleg en adviezen heeft zij dit voor elkaar gekregen. Niets is te veel. De contactmomenten verliepen soepel en waren helder.
Iedereen die helaas in een ontslagsituatie terecht komt zal ik zeker adviseren om hulp in te roepen van OntslagjuristenNederland.nl !

T. den Heijer

Ik werd goed begeleid door dit bedrijf bij het tot stand brengen en het begeleiden naar de definitieve vaststellingsovereenkomst.

Er werd goede service geboden: het terugbellen als ik...

Er werd goede service geboden: het terugbellen als ik een vraag had, het opmaken van de concept brieven, en het onderhandelen met de jurist van mijn werkgever.

Marc

Ik wil je hartelijk danken voor alle geboden hulp. Gezien de complexiteit van dit proces ben ik blij dat ik jullie ingeschakeld heb. Daarnaast ben ik erg blij met het behaalde resultaat, de... Ik wil je hartelijk danken voor alle geboden hulp. Gezien de complexiteit van dit proces ben ik blij dat ik jullie ingeschakeld heb. Daarnaast ben ik erg blij met het behaalde resultaat, de contactmomenten en goede hulp.

Gülsen Berk

Heel erg tevreden! Ik ben geholpen door Sander Groen. Zijn expertise heeft mij geweldig geassisteerd in dit proces. Fijn contact gehad en nuttige informatie gekregen wat mij enorm geholpen heeft. Ik... Heel erg tevreden! Ik ben geholpen door Sander Groen. Zijn expertise heeft mij geweldig geassisteerd in dit proces. Fijn contact gehad en nuttige informatie gekregen wat mij enorm geholpen heeft. Ik raad het iedereen aan!

Erna

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Sander. Snelle afhandeling van ons dossier. Alles goed uitgelegd en zeer tevreden over het eindresultaat. Dit bedrijf raad ik iedereen aan.

Marianne Witveen

Zeer positieve ervaring. Goed geholpen door Dian.

Rawien

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor Kirsten, wiens inzet en expertise van onschatbare waarde zijn geweest voor mij. Kirsten heeft mij enorm goed geholpen en begeleid, wat een enorme... Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor Kirsten, wiens inzet en expertise van onschatbare waarde zijn geweest voor mij. Kirsten heeft mij enorm goed geholpen en begeleid, wat een enorme opluchting was.
De bereikbaarheid en contact was uitstekend.
Ik wil Kirsten nogmaals bedanken voor haar inzet, expertise en begeleiding. Haar toewijding en professionaliteit hebben een aanzienlijke impact gehad!

Resia Sinkeldam

Goed en snel resultaat met dank aan Sander erg fijn het meedenken en goede duidelijke communicatie