Liset van Adrichem

Hele goeie ervaring met dit bedrijf

Er was steeds veel terugkoppeling en uitleg waar nodig. De juriste/Iris heeft op een voor mij heel prettige, vlotte en gunstige manier onderhandeld met mijn werkgever. Uiteindelijk kwam er een... Er was steeds veel terugkoppeling en uitleg waar nodig. De juriste/Iris heeft op een voor mij heel prettige, vlotte en gunstige manier onderhandeld met mijn werkgever. Uiteindelijk kwam er een vaststellingsovereenkomst die veel gunstiger voor mij was dan het voorstel dat ik in eerste instantie van mijn werkgever aangeboden kreeg.

Ben de Bies

Ik ben geweldig geholpen door Iris Schipstra, Een kordate dame die zich niet het kaas van haar brood laat eten.
Ben heel te vrede nogmaals bedankt.

Whitney

Kelly Hemstede went above and beyond to help me out, and I couldn't be happier with the results. She really exceeded my expectations, and I'm so grateful for all her hard work. It made a big... Kelly Hemstede went above and beyond to help me out, and I couldn't be happier with the results. She really exceeded my expectations, and I'm so grateful for all her hard work. It made a big difference and turned out even better than I hoped for!

Stefan Borst

Perfect geholpen, de gratis check ingevuld en ben door Wendela binnen 1 uur teruggebeld. Met haar heb ik 60%+ meer uit de VSO kunnen halen. Hartelijk dank voor beantwoorden van al mijn vragen en... Perfect geholpen, de gratis check ingevuld en ben door Wendela binnen 1 uur teruggebeld. Met haar heb ik 60%+ meer uit de VSO kunnen halen. Hartelijk dank voor beantwoorden van al mijn vragen en complimenten voor de werkwijze. Niks anders dan hulde! :-)

Roy van de Wateringen

Prima juriste (mevr.Schipstra) vakkundig, en kordaat!

C.I.

Ik ben erg tevreden met het uiteindelijke resultaat. Iris heeft mij hierbij fijn ondersteund. Ze reageerde snel, besprak alles en zorgde ervoor dat mijn wensen gehoord werden. Ik vond het fijn dat... Ik ben erg tevreden met het uiteindelijke resultaat. Iris heeft mij hierbij fijn ondersteund. Ze reageerde snel, besprak alles en zorgde ervoor dat mijn wensen gehoord werden. Ik vond het fijn dat het contact met de werkgever via de jurist liep.

Cor Scholte

Omdat ik het niet meer naar mijn zin heb bij mijn huidige werkgever en ik had aangeven dat ik ontslag wilde nemen, werd er een vaststellingsovereenkomst opgesteld.
In één van de artikelen...
In één van de artikelen stond dat ik recht had op juridisch bijstand.
Na wat googelen kwam ik terecht bij ontslagjuristen Nederland. Gebeld en situatie uitgelegd.
Kort daarna werd ik gebeld door mevr. Dian Schouwink en ze gaf aan dat ze samen met mij ging kijken of de vaststellingsovereenkomst voor mij gunstig zou zijn.
Ze heeft me ook keurig uitgelegd hoe de hele procedure werkt als ik gebruik ging maken van ontslagjuristen Nederland.
Na het bestuderen van de vaststellingsovereenkomst bleken er een aantal punt niet gunstig te zijn voor mij.
Dit hebben we besproken en een plan van aanpak gemaakt.
Mevr. Schouwink daarop de acties ondernomen.
We hebben gedurende die periode geregeld telefonisch en mail contact gehad en mevr. Schouwink hield me op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Uiteindelijk is de vaststellingsovereenkomst getekend die voor mij gunstig waren.
Al met al ben ik blij dat ik in contact ben gekomen met ontslagjuristen Nederland, ik werd gehoord en keurig hierin begeleid, met een speciale dank naar mevr. Schouwink.

Jeroen Leupen

Erg goed! Geen idee wat ik moest verwachten. Maar ik ben zeer te spreken over de adequaatheid en de kundigheid. Ging allemaal erg vlot en makkelijk. Sander heeft mij goed geholpen. Stond paraat,... Erg goed! Geen idee wat ik moest verwachten. Maar ik ben zeer te spreken over de adequaatheid en de kundigheid. Ging allemaal erg vlot en makkelijk. Sander heeft mij goed geholpen. Stond paraat, neemt uit zichzelf telefonisch contact op en was duidelijk in z’n punten en aanpak. Echt een aanrader!

Marina Guseynova

Ik heb heel goede dienstverlening van juriste Kirsten Hilderink gehad.