jeannet hoek van krimpen

In een moeilijke periode van mijn leven waar ik mijn ontslag kreeg door 2 jaar ziekte wegens long covid ben ik zo enorm geholpen door Sander Groen van ontslagjuristen!
Ik raad iedereen aan om...
Ik raad iedereen aan om ontslagjuristen om hulp te vragen wanneer je er zelf niet uitkomt !

Carmen Ruska

Het is een fantastisch bedrijf waar ik door te zoeken op Google terecht kwam. De juriste, Kirsten Hilderink, heeft exact dat gedaan wat ze had beloofd en zeer zeker alles naar tevredenheid... Het is een fantastisch bedrijf waar ik door te zoeken op Google terecht kwam. De juriste, Kirsten Hilderink, heeft exact dat gedaan wat ze had beloofd en zeer zeker alles naar tevredenheid afgehandeld namens/voor mij. Ik ben dan erg dankbaar voor haar hulp en dan ook nog kosteloos voor mij.

Korstiaan

Mijn ervaringen met Ontslagjuristen en met u persoonlijk (Nynke Capel) zijn zeer positief.
Er wordt snel en adequaat gereageerd, en alles wordt netjes uitgelegd en overlegd.
Ik zal jullie...
Ik zal jullie in voorkomende gevallen zeker aanraden!

lucy grubben - dorpmanns

Ik ben blij dat ik 'Ontslagjuristen Nederland' heb benadert voor mij te assisteren bij mijn ontslagprocedure.

Naar mijn bescheiden mening heeft mevrouw Dian Schouwink met haar...

Naar mijn bescheiden mening heeft mevrouw Dian Schouwink met haar expertise en mijn akkoord, voor mij een gunstig ontslag resultaat behaald.

Mevrouw Schouwink was uiterst snel met het beantwoorden van vragen die mij werden gesteld door mijn werkgever.

Ze stond zo gezegd dag en nacht voor mij klaar!!!

Derhalve bedank ik haar van harte voor haar deskundigheid betreffende de afhandeling van mijn ontslagprocedure.

Hanno Werkman

Het zijn echte professionele juristen die het gene doen wat ze beloven te doen! Ik heb ook niet anders dan lof voor ontslagjuristen!

Roseline Koukouman

Super Fijne bedrijf die vanaf dag 1 klaar voor je staat.

Marieke de Greef

Niet anders dan heel positief

Annie Polman

Ik vond de dienstverlening van Dian Schouwink zeer goed, prettig en inlevend met snelle terugkoppeling, meedenkend over de mogelijkheden en ruimte gevend voor eigen inbreng, ik heb het contact als... Ik vond de dienstverlening van Dian Schouwink zeer goed, prettig en inlevend met snelle terugkoppeling, meedenkend over de mogelijkheden en ruimte gevend voor eigen inbreng, ik heb het contact als zeer prettig ervaren in een stressvolle periode.

Merijn Alting

Erg goed geholpen!

L. Nugteren

Mijn feedback is heel positief. Al vanaf het 1e contact waren jullie goed bereikbaar.
Alles wat Nynke Capel had beloofd is zij prima nagekomen en haar expertise was uitstekend. We hadden een beetje pech dat de kerstvakantie er tussendoor kwam. Maar uiteindelijk is alles toch nog vlot afgehandeld