Vera

Behulpzaam, vriendelijke, open en professioneel

Martijn H.

Door een reorganisatie verdween mijn positie en werd ik bedankt voor bewezen diensten. Dian Schouwink heeft mij prima geholpen bij de juridische afwikkeling via een VSO. Er lag een sociaal plan dat... Door een reorganisatie verdween mijn positie en werd ik bedankt voor bewezen diensten. Dian Schouwink heeft mij prima geholpen bij de juridische afwikkeling via een VSO. Er lag een sociaal plan dat gesteund werd door de OR en de vakbonden, dus veel viel er niet te onderhandelen met de werkgever. Desondanks ben ik zeer tevreden over het gegeven advies en de service.

Nico

Beste Sander,
bedankt voor het toesturen van de volledig ondertekende vaststellingsovereenkomst.
Beste Sander,
Wat betreft jullie dienstverlening en in het bijzonder die van jou ben ik zeer tevreden. Zowel op gebied van expertise, bereikbaarheid en het onderlinge contact als ook het bereikte resultaat . Bij deze hartelijk bedankt. Mvg Nico de R.

S van Bijsterveld

Ik wil Nynke ontzettend bedanken voor haar hulp. Los van het feit dat je in gekke emotionele tijden iemand nodig hebt die objectief blijft en met (juridische) kennis van zaken mijn belangen... Ik wil Nynke ontzettend bedanken voor haar hulp. Los van het feit dat je in gekke emotionele tijden iemand nodig hebt die objectief blijft en met (juridische) kennis van zaken mijn belangen behartigd, heeft Nynke dat met een behoorlijke vasthoudendheid gedaan. Los van de financiele compensatie die zij hierdoor geregeld heeft was het voor mij vooral een teken dat vrij snel duidelijk werd dat mijn ontslag niet terecht was. En dat is zeker zo belangrijk om snel door te kunnen!

Liesbeth van Tolij

Uitstekend

Brenda

Snel, accuraat en zeer prettig geholpen door Sander Groen. Binnen een paar dagen alles geregeld, dank daarvoor!!

Roxanne van Hengel

Dian heeft mij geholpen en heeft bemiddeld tussen mijn werkgever en mij met het afhandelen van een vaststellingsovereenkomst. Ik heb dit als prettig ervaren. Zij was duidelijk en open in de... Dian heeft mij geholpen en heeft bemiddeld tussen mijn werkgever en mij met het afhandelen van een vaststellingsovereenkomst. Ik heb dit als prettig ervaren. Zij was duidelijk en open in de communicatie en ik kon met iedere vraag m.b.t. de overeenkomst bij haar terecht. Ik zou Ontslagjuristen Nederland zeker aanbevelen!

Laurie Huurdeman

Ik vond het heel fijn dat ik na een bericht op de website zo snel al contact had en dat ik door 1 persoon geholpen ben door het hele traject heen.
De juriste gaf duidelijk antwoord op de vragen...
De juriste gaf duidelijk antwoord op de vragen die ik had en heeft alles goed uitgelegd. Daarnaast gaf ze advies, maar ik heb wel het gevoel dat ik alle keuzes echt zelf heb gemaakt.
Dus dat was erg fijn. Heldere communicatie wanneer ze zou bellen en daar hield ze zich ook aan. Dus het was voor mij prettig, duidelijk en uiteindelijk ook nog eens vlot en kosteloos.

Leonie van Hoften

Ik ben heel tevreden over hoe ik geholpen ben.
Ik ben heel tevreden over hoe ik geholpen ben.
Sander Groen heeft mij steeds goed op de hoogte gehouden, contact verliep prettig en makkelijk, ging steeds achter alles aan om het voor mij zo snel mogelijk en goed mogelijk rond te krijgen, en kwam met punten waar ik als leek nooit aan gedacht zou hebben. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.