Mary-Ann Friperson

Fijne ervaring gehad met mevrouw mr. D. Reijmer. Zij is er voor de klant en denkt graag mee. Is goed te bereiken en geeft snel een reactie.

Ashwin

Ik wil Daphne Reijmer bedanken voor haar uitzonderlijke hulp bij het onderhandelen en het correct/juist maken van mijn vaststellingsovereenkomst. Haar expertise en vastberadenheid maakten echt het... Ik wil Daphne Reijmer bedanken voor haar uitzonderlijke hulp bij het onderhandelen en het correct/juist maken van mijn vaststellingsovereenkomst. Haar expertise en vastberadenheid maakten echt het verschil. De communicatie verliep helder en ik kon haar makkelijk bereiken, wat enorm geruststellend was. Ook fijn om te weten dat ik haar altijd nog kan contacten, als ik nog eventuele vragen heb. Ik beveel haar zonder aarzeling aan!

Hans-Dirk Derksen

Een hele prettige ervaring met de Ontslagjuristen Nederland.

Betsy Parauti

Echt top geholpen door
Mevrouw D.Schouwink
Was ten einde raad maar ze heeft mij telefonisch en per e-mail zo gerustgesteld dat alles goed is gekomen

T.J.

Zeer vriendelijk, doortastend en het geven van goede (eerlijke) adviezen. Snel en adequaat handelen en contact houden heb ik erg gewaardeerd. En de uitkomst is prachtig en ben ik je dankbaar voor.... Zeer vriendelijk, doortastend en het geven van goede (eerlijke) adviezen. Snel en adequaat handelen en contact houden heb ik erg gewaardeerd. En de uitkomst is prachtig en ben ik je dankbaar voor. Heel erg bedankt voor je goede hulp!
Mevrouw D. Schouwink heeft mij uitmuntend geholpen.

Fanny

Mijn ervaring met Mevr Dian Schouwink: Ik ben je ontzettend dankbaar dat je me hebt bijgestaan in deze lastige situatie. Je hebt de rust genomen om naar me te luisteren, de emotie eruit te filteren... Mijn ervaring met Mevr Dian Schouwink: Ik ben je ontzettend dankbaar dat je me hebt bijgestaan in deze lastige situatie. Je hebt de rust genomen om naar me te luisteren, de emotie eruit te filteren en op een correcte manier mijn wensen gecommuniceerd naar mijn werkgever. Ik heb nooit lang hoeven wachten op reacties en alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Ook tijdens onze telefoongesprekken voelde ik me gehoord en begrepen. Dat was voor het eerst kan ik je zeggen!
Je hebt me ook erg goed geadviseerd en duidelijk aangegeven waar ik extra informatie over in zou kunnen winnen, zoals bijvoorbeeld via het UWV mbt mijn wia-uitkering. Ik heb steeds het gevoel gehad dat ik als belangrijkste factor voorop stond en dat heb ik als heel prettig ervaren. Ik ben erg blij met het uiteindelijke resultaat, dus een heel groot compliment naar jou!

Ivo

Ik vond dat Nynke heel helder en duidelijk uitleg gaf over zaken. Hiermee heeft ze mij goed geholpen en ik ben blij dat ze op korte termijn beschikbaar waren en alles snel hebben geregeld. Ik zou... Ik vond dat Nynke heel helder en duidelijk uitleg gaf over zaken. Hiermee heeft ze mij goed geholpen en ik ben blij dat ze op korte termijn beschikbaar waren en alles snel hebben geregeld. Ik zou OJN zeker aanbevelen aan anderen, m.a.w. ik ben tevreden.

Jolanda Freriks

Vakkundig, vriendelijk en snel!

Eva

Ik ben ontzettend fijn geholpen door Dian Schouwink. In het voortraject kon ik haar al bellen voor elke vraag waar ik mee zat. Als ze op dat moment niet bereikbaar was zorgde ze altijd dat ze heel... Ik ben ontzettend fijn geholpen door Dian Schouwink. In het voortraject kon ik haar al bellen voor elke vraag waar ik mee zat. Als ze op dat moment niet bereikbaar was zorgde ze altijd dat ze heel snel terugbelde. Toen er sprake was van een vso nam zij al het contact en de onderhandelingen over, wat ze op een prettige, professionele en snelle manier deed. En dit alles was voor mijzelf kosteloos. Ik heb de hele ondersteuning als heel waardevol ervaren en kan het zeker aanraden!

Claude

Zeer vakkundig en punctueel. Een aanrader voor iedereen die ondersteuning nodig heeft bij een ontslagprocedure.