Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Walter uit Maarssen

Tuin, zolder en schuur leegmaken.

Accuraat, snel, netjes gewerkt.

1. Selecteren van goederen die tegen dagwaarde door mij zijn overgenomen en die bij mij thuisgebracht
2.Inpakken en afvoeren van resterende inventaris van een flatwoning.
3. Slaapkamer...
2.Inpakken en afvoeren van resterende inventaris van een flatwoning.
3. Slaapkamer waar een overledene ca. drie weken had gelegen ontruimd en schoongemaakt.
Het resultaat van de punten 2 en 3 heb ik niet kunnen beoordelen

Buitengewoon hulpvaardig en vriendelijke mensen.
NB. De feitelijke opdrachtgevers waren de Heuvelrug Notarissen.

Reactie Ontruimingszorg:

Vriendelijk bedankt dat u even de tijd heeft willen nemen om uw ervaring te delen!

Christina van Oostrum

Ontruimingszorg heeft geholpen met verhuizen naar nieuw adres. Tevens de meubels die ik niet wilde meeverhuizen mee genomen en ook zaken meegenomen die dienden te worden afgevoerd.

Professioneel, flexibel en zeer behulpzaam. Zijn heel erg zorgvuldig met de zaken omgegaan en waren zeer plezierig in omgang. Keurig en netjes. Houden zich aan afspraken - heel betrouwbaar en zetten... Professioneel, flexibel en zeer behulpzaam. Zijn heel erg zorgvuldig met de zaken omgegaan en waren zeer plezierig in omgang. Keurig en netjes. Houden zich aan afspraken - heel betrouwbaar en zetten zich meer dan 100% in.

n.a.

Reactie Ontruimingszorg:

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!

W.M. Odderkerk

Ontruimingszorg.nl heeft voor ons een aangekocht appartement van alle oude inboedel ontdaan en vervolgens het hele appartement opgeknapt, gewit, gestucd en van nieuwe inboedel en apparatuur... Ontruimingszorg.nl heeft voor ons een aangekocht appartement van alle oude inboedel ontdaan en vervolgens het hele appartement opgeknapt, gewit, gestucd en van nieuwe inboedel en apparatuur voorzien, zodat het nu goed kan worden verhuurd.

Duidelijke communicatie, komen beloften na, denken mee. Betrouwbaar, vriendelijk en ze laten alles netjes achter. Ze luisteren naar je wensen een n denken mee.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw beoordeling!

Karin van Berkel

Ontruimingszorg heeft een laminaat vloer in mijn appartement gelegd inclusief plinten. Verder hebben ze diverse klusjes in mijn huis gedaan: lampen ophangen, planken monteren, gordijnrails monteren... Ontruimingszorg heeft een laminaat vloer in mijn appartement gelegd inclusief plinten. Verder hebben ze diverse klusjes in mijn huis gedaan: lampen ophangen, planken monteren, gordijnrails monteren etc.

De service van het personeel. Er werken goede, vriendelijke en vooral flexibele mensen. Ze zijn op korte termijn inzetbaar, onderhouden goed contact en laten alles netjes achter. Je kunt ze met een... De service van het personeel. Er werken goede, vriendelijke en vooral flexibele mensen. Ze zijn op korte termijn inzetbaar, onderhouden goed contact en laten alles netjes achter. Je kunt ze met een gerust hart in je eigen huis laten werken!

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw beoordeling!

Henk

Duidelijk, professioneel en vriendelijk

Kan niets verzinnen!

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw positieve beoordeling!