Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Fam. De Rooij

Het huis is na het overlijden van onze moeder is het huis leeg gehaald door ontruimingszorg.nl. Met veel gevoel en hulp was de klus perfect geklaard. Een geweldig team wat hard werkt met plezier.... Het huis is na het overlijden van onze moeder is het huis leeg gehaald door ontruimingszorg.nl. Met veel gevoel en hulp was de klus perfect geklaard. Een geweldig team wat hard werkt met plezier. En ook begrip dat er verdriet was dat het ouderlijke huis nu leeg was na hard werken. Laurens en je team hartelijk bedankt voor alles. Ondanks alles was het heel gezellig en bedankt voor de steun. Vriendelijke groet Elaine de Rooij Driebergen-Rijsenburg

Hard werkende mannen! Ga

Ga zo door . Job well done.

Piekaar

Offerte, contact en ontruiming

Vriendelijk, prachmatisch, uitstekende service en goede prijs!

Geen, ga zo door!

Jan Hein Beliën

Leegruimen van een huis van oude dane

Op tijd aanwezig
Snel werken
Overal volgens afspraak alles weggehaald, dus bij wijze van spreken nog een oud plankje is er achtergebleven
Correcte mensen
Afspraken nakomen

Timesavings

Ontruimen

Vriendelijk personeel

Heb ik eigenlijk niet zo.

Henk

Woningontruiming

Vriendelijk personeel

Nvt

Anna Rademaker

Ontruiming woning

Heel erg blij met ontruimingszorg.nl! Makkelijk om afspraken mee te maken, harde werkers en duidelijk verstand van zaken! Ik zou ze zeker aanraden!

X

Jansen

Ontruimen, verhuizen en casco opleveren van appartement.

Ontruimingszorg( Laurens Koopmans) kan echt op maat bieden!
En de medewerkers over de vloer zijn heel prettig.

Lieke

Appartement ontruimd

Afgelopen week ons appartement laten ontruimen. De heren hebben het appartment zorgvuldig leeggehaald en netjes achtergelaten. Alle gaatjes in de muren zijn gevuld en muren gewit, zodat het aan alle... Afgelopen week ons appartement laten ontruimen. De heren hebben het appartment zorgvuldig leeggehaald en netjes achtergelaten. Alle gaatjes in de muren zijn gevuld en muren gewit, zodat het aan alle eisen van de verhuurder voldoet.

Pekaar

Huis ontruimd van mijn overleden moeder

Hele fijne en snelle communicatie: we kregen snel een duidelijke offerte en vervolgens meteen de afspraak gemaakt. De prijs is ons inziens heel redelijk! De jongens die kwamen ontruimen, waren zeer... Hele fijne en snelle communicatie: we kregen snel een duidelijke offerte en vervolgens meteen de afspraak gemaakt. De prijs is ons inziens heel redelijk! De jongens die kwamen ontruimen, waren zeer vriendelijk en beleefd.

M. Lewis

Verhuizing woning

Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie, behulpzaam & efficiënt, goede prijs

Geen, dank voor jullie hulp!