Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Hans

Het gehele appartement is leeggehaald, inclusief vloerbedekking en linoleum.

Snel en goed werk.

Het vullen van de gaatjes in muur en plafond had wat zorgvuldiger gekund. Had nu zelf nog een halve dag nodig om het in orde te maken!

Fam Goedel

Via ontruimingzorg.nl zijn we bij de kompaan woningontruiming uitgekomen. Met hen goede afspraken kunnen maken over de ontruiming. Flexibel en begripvol zijn we tot goede afgespraken gekomen die... Via ontruimingzorg.nl zijn we bij de kompaan woningontruiming uitgekomen. Met hen goede afspraken kunnen maken over de ontruiming. Flexibel en begripvol zijn we tot goede afgespraken gekomen die ook zijn nagekomen.

Flexibel en welwillende voorman.

Met de mannen die de daadwerkelijke klus hebben uitgevoerd was het lastig communiceren. Het zou fijn zijn als de voorman ook aanwezig om direct sturing te geven en voor overleg.

Evert Kruidhof

Na overlijden huis van alleenstaande zwager leeggeruimd. Behang verwijderd, vloerbedekking weggehaald. Huis leeg opgeleverd voor de verhuurder.

Makkelijk contact en begripvol en denkt mee. Nemen heel wat werkzaamheden en overlegmomenten met derden (o.a. verhuurder)uit handen

Geen! Ga zo door!

Fam. De Rooij

Het huis is na het overlijden van onze moeder is het huis leeg gehaald door ontruimingszorg.nl. Met veel gevoel en hulp was de klus perfect geklaard. Een geweldig team wat hard werkt met plezier.... Het huis is na het overlijden van onze moeder is het huis leeg gehaald door ontruimingszorg.nl. Met veel gevoel en hulp was de klus perfect geklaard. Een geweldig team wat hard werkt met plezier. En ook begrip dat er verdriet was dat het ouderlijke huis nu leeg was na hard werken. Laurens en je team hartelijk bedankt voor alles. Ondanks alles was het heel gezellig en bedankt voor de steun. Vriendelijke groet Elaine de Rooij Driebergen-Rijsenburg

Hard werkende mannen! Ga

Ga zo door . Job well done.

Piekaar

Offerte, contact en ontruiming

Vriendelijk, prachmatisch, uitstekende service en goede prijs!

Geen, ga zo door!

Jan Hein Beliën

Leegruimen van een huis van oude dane

Op tijd aanwezig
Snel werken
Overal volgens afspraak alles weggehaald, dus bij wijze van spreken nog een oud plankje is er achtergebleven
Correcte mensen
Afspraken nakomen

Timesavings

Ontruimen

Vriendelijk personeel

Heb ik eigenlijk niet zo.

Henk

Woningontruiming

Vriendelijk personeel

Nvt

Anna Rademaker

Ontruiming woning

Heel erg blij met ontruimingszorg.nl! Makkelijk om afspraken mee te maken, harde werkers en duidelijk verstand van zaken! Ik zou ze zeker aanraden!

X

Jansen

Ontruimen, verhuizen en casco opleveren van appartement.

Ontruimingszorg( Laurens Koopmans) kan echt op maat bieden!
En de medewerkers over de vloer zijn heel prettig.