Communicatie
Resultaat
Nazorg
9.5/10

Jeltje Faber

Fantastisch! Super aardige, hardwerkende, zeer handige en professionele jongens. Enorm tevreden!

Communicatie daadkracht power

Nop

Verhuizing en ontruiming woning van onze moeder welke naar een verpleeghuis is verhuisd.
Beide zijn apart en zeer correct uitgevoerd.

Prima en helder offertetraject. Reële prijs. Uitvoering probleemloos verlopen. Ook na ontruiming nog zaken geregeld voor de oplevering van de oude woning. Zeer correcte en prettig verlopen communicatie.

Dirk Jansen

Ontruimingszorg heeft op een professionele en ontzorgende wijze de 4-kamer flat van mijn ouders verzorgd.

Snelle reacties. Scherpe offerte. Afspraak = afspraak. Aardige en vriendelijke mensen. Net wat je nodig hebt om in dit soort problemen geholpen te worden.

In het kader van asbest: zoek een partner in deze business, die en advies kan geven waarop jullie kunnen inspelen om de dienstverlening nog verder te optimaliseren.

A. van Ingen

Ontruimen woning ouders in Poortugaal.

Netjes werken, betrouwbaar, goede prijs, aanpakken, flexibel, rust.

Doorvragen om beter beeld te krijgen van omvang werkzaamheden.

martijn savonije

Ontruiming woning ouders

Rustig uitstraling medewerkers, geen tijdsdruk en/of haast. Ontruimen gebeurt in overleg en met respect. Er werd ook nog een emotioneel object gevonden wat de medewerker op eigen initiatief aan mij liet zien.

Rijneke-van der plas

Ontruiming van een appartement.

Het was in één woord perfect. Een heel prettig contakt, zowel van te voren als op de dag zelf. Bizonder was dat op ons verzoek nog iets uit de spullen gehaald is uit de opslag wat voor ons van waarde was. Het was geen probleem. De oude grammofoonplaat waar het om ging werd zelfs ter plekke bezorgd. Dit is geen verhuisbedrijf. Hier wordt door jonge mensen met veel gevoel gewerkt. Hulde!

Kan niet beter.

Jeroen wierikx

Wij hadden vanaf het eerste contact een goed gevoel. Deskundig advies en professioneel en snelle ontruiming. Dit heeft ons veel rust gegeven!

Deskundigheid van spullen en goed inschatten van de tijdsduur. Goed bereikbaar en past gemakkelijk aan!

Ontruimen huis Oma

Snel en professioneel personeel, niet poetsen maar doorwerken. Was best moeilijk om de beslissing te maken om het huis van Oma leeg te halen. Ontruimingszorg stuurt een vrijblijvende offerte, komt met aanvullende ideeen over niet alleen de ontruiming maar helpt ook met het veilen van grote objecten. Topservice.

YCM van der Valk

Het taxeren van de inboedel en het leeghalen van de woning van een overleden vriendin.

Heel klantvriendelijke, snelle service, goed overleg en heel goed bereikbaar.

Hendrikse.L.G

Ze hebben de complete woning van mijn overleden schoonvader leeg gehaald, in minder dan 6 uur. Gaan heel netjes te werk, zonder beschadigingen te veroorzaken en zijn zeer klantvriendelijk. Het zijn...

Gaan erg secuur te werk zonder gemor, ondanks de hoge temperaturen. Zijn zeer klant vriendelijk.

Ga zo door!