Offerte
9.5/10
Communicatie
9.5/10

Radja de Vries

Huis ontruimt van mijn moeder in Bunnik

Goede offerte gekregen, daarna snel een afspraak ingepland en binnen no time was het huis leeg

M. Prins

Ontruimingszorg heeft ons geholpen met een bedrijfsverhuizing en het oude gehuurde pand klaargemaakt voor de eindoplevering.

Ervaring en zelf geen omkijken naar verhuizing en oplevering. Komen al hun afspraken na.

Willy Kanbier

Na het overlijden van mijn moeder zijn wij in contact gekomen met Laurens Koopmans voor het ontruimen van de flat van mijn moeder. Vanaf het eerste contact was het een goed gevoel.

Meeleven, meteen aanpakken. Alles uit handen nemen in een vervelende periode.

Geen verbeterpunten.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw aardige beoordeling. Fijn dat we u hebben mogen helpen!

Utrecht Select

Ontruiming en Verhuizing

Fijne mensen die proactief meedenken, punktueel en betrouwbaar zijn. Trouwens ook uitstekent adres voor kleine en grote verhuizingen.

Zou het zo even niet weten

Hanke Timmermans

Ontruiming en bezemschoon opleveren van rijtjeshuis, 22 jaar bewoond geweest, inclusief verhuizen van een deel van de inboedel naar nieuwe eigenaar en naar verpleeghuis.

Snelle afspraak voor opname werkzaamheden en vlotte offerte. Flexibiliteit bij tussentijds wijzigen van een paar onderdelen en bij planning opleverdatum. Respectvol in omgang en zorgvuldig en zorgzaam bij de uitvoering van de werkzaamheden. Voor mij was dat een enorme steun bij een vervelende en verdrietige gebeurtenis.

Blijf vooral zo betrokken, dat is jullie sterkste punt.

M. van der Weert

Wat fijn dat er een bedrijf als 'Ontruimingszorg is'. Zeker op een moment dat je op je tenen begint te lopen. Voor een
schappelijke prijs voelt dit als hulp.

Keurig te woord gestaan. Betrouwbaar: doen waar je voor staat. Afspraken nakomen.

Angela Knopper

Na het overlijden van mijn moeder, heeft Ontruimingszorg de meubels en vloerbedekking verwijderd uit haar huurhuis.

Heel correct te woord gestaan tijdens ons eerste telefoongesprek, snel een offerte ontvangen en ze konden op korte termijn komen. Tijdens de ontruiming zelf, zijn ze heel respectvol met de meubels van mijn moeder om gegaan voor zover dat mogelijk was (een groot wandmeubel kon niet in 1 stuk mee en moest helaas compleet worden gesloopt). Het was ook heel fijn dat ze de vloerbedekking konden verwijderen en wat kleine extra dingen van de wanden verwijderden en direct meenemen.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat onze dienstverlening u goed is bevallen!

Kees Baart

Ontruimingszorg.nl werkt accuraat, effectief, efficiënt en snel.
Dat blijkt al direct na de ontruimingsaanvraag, de directe intake en uit de offerte die de volgende dag al volgt.
Na een...

* snelheid
* zorgvuldigheid
* positieve instelling
* schenkingen aan goede doelen
* hergebruik
* afvalreductie
* prijs/prestatie verhouding

n.v.t.

Reactie Ontruimingszorg:

Geachte heer Baart, Bedankt voor uw lovende woorden. We waarderen het zeer dat u hiervoor de tijd heeft genomen!

Mieke Boorsma-Straub

Ontruiming en bezemschoon opleveren van 2 onder 1 kapwoning en garage van ouderlijk huis. Bewoond vanaf de bouw in 1957 tot 10 december 2016 en tot augustus j.l. nog intact aangehouden. Vooraf...

Heel plezierige communicatie, bereikbaarheid en snelle werkwijze. Om 8.00 uur begonnen en om 14.30 uur bezemschoon opgeleverd. Geweldig.

Sneller de rekening sturen :)

Reactie Ontruimingszorg:

Geachte mevrouw Boorsma, Bedankt voor uw feedback en de positieve beoordeling!

Ron Hammega

Ontruimen van het appartement van mn vader.

Goed op elkaar ingesteld team met humor maar ook weten van aanpakken.