Offerte
9.5/10
Communicatie
9.5/10

Mieke Boorsma-Straub

Ontruiming en bezemschoon opleveren van 2 onder 1 kapwoning en garage van ouderlijk huis. Bewoond vanaf de bouw in 1957 tot 10 december 2016 en tot augustus j.l. nog intact aangehouden. Vooraf...

Heel plezierige communicatie, bereikbaarheid en snelle werkwijze. Om 8.00 uur begonnen en om 14.30 uur bezemschoon opgeleverd. Geweldig.

Sneller de rekening sturen :)

Ron Hammega

Ontruimen van het appartement van mn vader.

Goed op elkaar ingesteld team met humor maar ook weten van aanpakken.

fam Weeda

Prettig, correct en snel

A. Scheepmaker

Ontruimingszorg heeft de flat van onze moeder ontruimd. Op zeer deskundige en respectvolle wijze hebben ze de werkzaamheden verricht. Alles klopte, op tijd aanwezig, goed telefonisch kontact, echt...

Werken discreet en netjes. Komen afspraken prima na. Sponsor FC Utrecht

RB

Het 3 kamer appartement van mijn vader (6de verdieping) werd door Ontruimingszorg.nl in 1 dag leeggehaald en bezemklaar afgeleverd.

Er werden in de berging nog persoonlijke spullen gevonden en netjes apart gezet. Ook de galerij en het portiek beneden werd na afloop geveegd.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn om te vernemen dat onze dienstverlening u goed is bevallen!

Frieda verheijen

Huurwoning schoonouders volledig ontruimd!

Prettig contact; komen afspraken na; oplevering woning helemaal ok. Opmerking woningbouw; “ik heb nog nooit zo snel een oplevering gedaan alles ziet er prima uit. Dit kom ik maar zeer zelden tegen wanneer er bedrijven ingehuurd worden om een woning te ontruimen.”

Reactie Ontruimingszorg:

Fijn dat u uw positieve ervaring heeft gedeeld en bedankt voor uw vertrouwen in ons!

Wim

Leeghalen en volledig schoon opleveren van het appartement van onze moeder.

Jazeker!. Men komt op de vooraf afgesproken tijd. Komt de afspraken na. Werkt met een stel zeer enthousiaste kerels die nergens hun hand voor omdraaien en "niet lullen maar poetsen". Betrouwbaar, eerlijk en snel. Voor je het wist waren ze klaar in een kortere tijd dan gepland. Een heel leuke bijkomstigheid: Zeer betaalbaar. In een woord FANTASTISCH.
Zeer aanbevelenswaardig.

Kan ze niet bedenken.

Jeltje Faber

Fantastisch! Super aardige, hardwerkende, zeer handige en professionele jongens. Enorm tevreden!

Communicatie daadkracht power

Nop

Verhuizing en ontruiming woning van onze moeder welke naar een verpleeghuis is verhuisd.
Beide zijn apart en zeer correct uitgevoerd.

Prima en helder offertetraject. Reële prijs. Uitvoering probleemloos verlopen. Ook na ontruiming nog zaken geregeld voor de oplevering van de oude woning. Zeer correcte en prettig verlopen communicatie.

Dirk Jansen

Ontruimingszorg heeft op een professionele en ontzorgende wijze de 4-kamer flat van mijn ouders verzorgd.

Snelle reacties. Scherpe offerte. Afspraak = afspraak. Aardige en vriendelijke mensen. Net wat je nodig hebt om in dit soort problemen geholpen te worden.

In het kader van asbest: zoek een partner in deze business, die en advies kan geven waarop jullie kunnen inspelen om de dienstverlening nog verder te optimaliseren.