Communicatie
9.7/10
Nazorg
9.5/10

Ontruimen huis Oma

Snel en professioneel personeel, niet poetsen maar doorwerken. Was best moeilijk om de beslissing te maken om het huis van Oma leeg te halen. Ontruimingszorg stuurt een vrijblijvende offerte, komt met aanvullende ideeen over niet alleen de ontruiming maar helpt ook met het veilen van grote objecten. Topservice.

YCM van der Valk

Het taxeren van de inboedel en het leeghalen van de woning van een overleden vriendin.

Heel klantvriendelijke, snelle service, goed overleg en heel goed bereikbaar.

Hendrikse.L.G

Ze hebben de complete woning van mijn overleden schoonvader leeg gehaald, in minder dan 6 uur. Gaan heel netjes te werk, zonder beschadigingen te veroorzaken en zijn zeer klantvriendelijk. Het zijn...

Gaan erg secuur te werk zonder gemor, ondanks de hoge temperaturen. Zijn zeer klant vriendelijk.

Ga zo door!

Ron van Rouwendaal

Verhuizing en ontruiming resterende inboedel.

Goede service voor een prima prijs.

Oliver

Ontruiming van oude huis grootouders

Scherpe prijs, goede en duidelijke communicatie en leuke gasten! Ze hebben met zijn allen hard doorgewerkt in de zon! Vooraf leek het een enorme klus maar het was zo gepiept. Dit is de tweede keer dat ik gebruik maak van Ontruimingszorg, voor de volgende klus bel ik ze weer.

van Wijk

Inboedel opgehaald zodat het appartement leeg opgeleverd kon worden.

Keurige jonge mannen die respectvol omgaan met de spullen van een dierbare

Geen verbeterpunten. Communicatie verliep soepel. Erg fijn was dat alles op een hele korte termijn opgehaald kon worden.

ottoline Verordt

Woningontruiming Nieuwegein.
Gehele ontruiming

Erg correct personeel
Stipt op tijd
Correcte ontruiming

Verhuizing en ontruiming van een appartement

snelle reactie wat betreft telefoon opnemen, prijsopgaaf/offerte van verhuizing
en ontruiming van het appartement, vriendelijke mensen en hergebruik van veel
spullen.

het was perfect.

Camilla Meijer/ Omgeving en beleving

De ontruiming - en het schoonmaken - van de Surinamestraat 9-I te Amsterdam

Ontruimingszorg heeft met ons meegedacht, zich flexibel opgesteld, ons vriendelijk behandeld en het huis netjes achter gelaten.

Op ons verzoek werd de offerte wat verder uitgesplitst, naar boedelbod en kosten voor verschillende werkzaamheden. Volgens mij zou dit standaard moeten gebeuren, dat geeft mensen de keus om nog zelf dingen aan te pakken/ te verkopen.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw beoordeling en de feedback!

Garage leegruimen

Alles is tot volle tevredenheid uitgevoerd!