Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Martin

Na overlijden van onze vader moest de huurwoning leeg opgeleverd worden. Onze ouders hebben ruim 50 jaar in de woning gewoond, 5 kinderen groot gebracht, er was dus wel wat te 'ontruimen'.

Weten wat ze doen, komen afspraken na, 'smorgens om 8.00 uur aanwezig met 9 man sterk, 'smiddags rond 14.30 uur was het klaar en helemaal leeg. Emotioneel best een klap, maar fantastische mensen.

Niet voor Ontruimingszorg, maar voor andere 'overheids' instanties kunnen hier nog een voorbeeld aan nemen. Jullie (gemeente, overheid) zijn er voor ons, wij niet voor jullie. Ontruimingszorg snapt... Niet voor Ontruimingszorg, maar voor andere 'overheids' instanties kunnen hier nog een voorbeeld aan nemen. Jullie (gemeente, overheid) zijn er voor ons, wij niet voor jullie. Ontruimingszorg snapt dat.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Wij zijn trots dat we u mochten helpen en dat u onze dienstverlening als "voorbeeldig" heeft ervaren!

Erik

Huis leeg halen

Nette heren en doen wat er gevraagd word

Heleen

Leegruimen woning

Snel en efficiënt

Fam van Gorp

Opruimen spullen na overlijden moeder

Keurig op tijd en alles netjes meegenomen en opgeruimd.
Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Reactie Ontruimingszorg:

Wat aardig dat u de tijd heeft genomen om een positieve beoordeling achter te laten. We waren u graag tot dienst.

Coen v Gorp

Laurens heeft met zijn team het huis van mijn overleden oma ontruimd.

Komen afspraken uitstekend na en hele vriendelijke ontruimers. Top geregeld en ze waren snel klaar. Zag er keurig uit.

Geen. Zeker aan te bevelen.

Gijs

Ontruimingszorg heeft mijn moeder van een verpleegtehuis verhuisd naar een aanleunend zorg tehuis.

Ontzettend vriendelijk en namelijk letterlijk onze klusjes uit handen. Daarnaast zijn ze extra zuinig op spullen. Top gedaan.

Die heb ik niet.

Rob

Ontruimen appartement op bovenste verdieping

Gedaan wat beloofd. Zag er keurig uit na afloop. Factuur volgens offerte. Goede communicatie , zelfs in weekend!

Reactie Ontruimingszorg:

Beste Rob, Bedankt voor uw aardige woorden en uw vertrouwen!

Nathaly

Leeghalen woning na opname moeder in verpleeghuis.

Goede communicatie service gericht, super snel en efficiënt. Er viel een last van mijn schouders toen ik zag hoe goed, netjes en snel zij hun werk hadden gedaan. Echt top.

Geen verbeterpunten.

Reactie Ontruimingszorg:

Beste Nathaly, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Fijn dat we jullie hebben mogen helpen!

Mirjam

Bespreken mogelijkheden opkopen/ontruimen

Eerlijk, begripvol en servicegericht

Geen, super snel reactie ontvangen n.a.v. mijn vraag. Top!!!

Fred

Bejaarde woning leeg gehaald en alles aangeveegd zelfs buiten . Dus alles zag er perfect uit en dat voor een redelijke prijs

Alles perfect