Offerte
Nazorg
Communicatie

Laura

Huis ontruiming

Snelle service, vertrouwd contact.
Snelle service, vertrouwd contact.
Ik vond het bijzonder dat ik zo snel geholpen kon worden en dat zij mee wilden denken in wat ik belangrijk vond. Zo was dit een best wel emotioneel proces voor mij en vond ik dat Laurens vanaf het begin van het gesprek tot einde van de werkzaamheden heel fijn mee dacht. Ik zou deze service aan iedereen aanraden.

Ik vond het een hele fijne ervaring, zou dit aan iedereen aanraden.

Tim Meijers

Ontruiming uitgevoerd

Snel, voordelig en betrouwbaar

Geen verbeteringen was top!

Reactie Ontruimingszorg:

Geachte heer Meijers, Fijn om te lezen dat onze dienstverlening u goed is bevallen. Mochten wij in de toekomst wederom iets voor u kunnen betekenen, dan houden we ons uiteraard weer van harte... Geachte heer Meijers, Fijn om te lezen dat onze dienstverlening u goed is bevallen. Mochten wij in de toekomst wederom iets voor u kunnen betekenen, dan houden we ons uiteraard weer van harte aanbevolen!

Johan Verhoef

Woning laten ontruimen

Goede communicatie, snelle offerte en het snel kunnen uitvoeren van de werkzaamheden.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven! Fijn om te lezen dat alles naar uw volle tevredenheid is verlopen.

W.A.Koevoet

Leegruimen hele appartement na
overlijden

Goede communicatie.
Snel en secuur en heel tof personeel
Harde werkers!
Ondanks de warmte hebben ze de klus
uitstekend afgewerkt tot in de puntjes.
Gaatjes id muren...
Goede communicatie.
Snel en secuur en heel tof personeel
Harde werkers!
Ondanks de warmte hebben ze de klus
uitstekend afgewerkt tot in de puntjes.
Gaatjes id muren afgewerkt lichtpuntjes netjes afgemonteerd.
En als xtra de piano gratis vervoerd naar
de nieuwe eigenaar die 300 meter verderop woont.
En dit allemaal voor een zeer schappelijke prijs.
Nogmaals mijn hartelijke dank!!

Niet tegengekomen

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw enorm lieve kaart!

Patrick van Bergen

Verhuizen en ontruimen

Zeer flexibel!!

Geen!

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Jasper

Ontruimingszorg heeft ons geholpen ons ouderlijk huis leeg te halen.

Wat opvalt is dat Laurens en zijn team snel en flexibel kunnen opschakelen. Bij ons betrof het de om het leeg halen van de woning van onze vader welke wij recent hebben verloren. Het respect waarmee... Wat opvalt is dat Laurens en zijn team snel en flexibel kunnen opschakelen. Bij ons betrof het de om het leeg halen van de woning van onze vader welke wij recent hebben verloren. Het respect waarmee er met alle zaken om werd gegaan in combinatie met accuraat en snel te werk gaan om ons in dit geval zo veel mogelijk te ontzien was top!

Planning komt soms iets chaotisch over, maar als puntje bij paaltje komt staan jullie er 200%. En dat is 100% wat telt.

Radja de Vries

Huis ontruimt van mijn moeder in Bunnik

Goede offerte gekregen, daarna snel een afspraak ingepland en binnen no time was het huis leeg

Nee

M. Prins

Ontruimingszorg heeft ons geholpen met een bedrijfsverhuizing en het oude gehuurde pand klaargemaakt voor de eindoplevering.

Ervaring en zelf geen omkijken naar verhuizing en oplevering. Komen al hun afspraken na.

Willy Kanbier

Na het overlijden van mijn moeder zijn wij in contact gekomen met Laurens Koopmans voor het ontruimen van de flat van mijn moeder. Vanaf het eerste contact was het een goed gevoel.

Meeleven, meteen aanpakken. Alles uit handen nemen in een vervelende periode.

Geen verbeterpunten.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw aardige beoordeling. Fijn dat we u hebben mogen helpen!

Utrecht Select

Ontruiming en Verhuizing

Fijne mensen die proactief meedenken, punktueel en betrouwbaar zijn. Trouwens ook uitstekent adres voor kleine en grote verhuizingen.

Zou het zo even niet weten