Offerte
9.8/10
Nazorg
Communicatie

Hanke Timmermans

Ontruiming en bezemschoon opleveren van rijtjeshuis, 22 jaar bewoond geweest, inclusief verhuizen van een deel van de inboedel naar nieuwe eigenaar en naar verpleeghuis.

Snelle afspraak voor opname werkzaamheden en vlotte offerte. Flexibiliteit bij tussentijds wijzigen van een paar onderdelen en bij planning opleverdatum. Respectvol in omgang en zorgvuldig en... Snelle afspraak voor opname werkzaamheden en vlotte offerte. Flexibiliteit bij tussentijds wijzigen van een paar onderdelen en bij planning opleverdatum. Respectvol in omgang en zorgvuldig en zorgzaam bij de uitvoering van de werkzaamheden. Voor mij was dat een enorme steun bij een vervelende en verdrietige gebeurtenis.

Blijf vooral zo betrokken, dat is jullie sterkste punt.

M. van der Weert

Wat fijn dat er een bedrijf als 'Ontruimingszorg is'. Zeker op een moment dat je op je tenen begint te lopen. Voor een
schappelijke prijs voelt dit als hulp.

Keurig te woord gestaan. Betrouwbaar: doen waar je voor staat. Afspraken nakomen.

Angela Knopper

Na het overlijden van mijn moeder, heeft Ontruimingszorg de meubels en vloerbedekking verwijderd uit haar huurhuis.

Heel correct te woord gestaan tijdens ons eerste telefoongesprek, snel een offerte ontvangen en ze konden op korte termijn komen. Tijdens de ontruiming zelf, zijn ze heel respectvol met de meubels... Heel correct te woord gestaan tijdens ons eerste telefoongesprek, snel een offerte ontvangen en ze konden op korte termijn komen. Tijdens de ontruiming zelf, zijn ze heel respectvol met de meubels van mijn moeder om gegaan voor zover dat mogelijk was (een groot wandmeubel kon niet in 1 stuk mee en moest helaas compleet worden gesloopt). Het was ook heel fijn dat ze de vloerbedekking konden verwijderen en wat kleine extra dingen van de wanden verwijderden en direct meenemen.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat onze dienstverlening u goed is bevallen!

Kees Baart

Ontruimingszorg.nl werkt accuraat, effectief, efficiënt en snel.
Dat blijkt al direct na de ontruimingsaanvraag, de directe intake en uit de offerte die de volgende dag al volgt.
Na een...
Ontruimingszorg.nl werkt accuraat, effectief, efficiënt en snel.
Na een rondleiding wordt er een taxatie gemaakt van de waardevolle spullen en die worden vergoed. Van de resterende inboedel schenken zij zo veel mogelijk aan stichtingen en goede doelen. En dit is helemaal in de geest van wijlen onze vader.
De ontruiming kan al op zeer korte termijn afgesproken worden en de communicatie is heel goed. De medewerkers zijn zeer gemotiveerd, zeggen wat zij doen en komen de afspraken zorgvuldig na. Ook zijn zij gedreven om zoveel mogelijk zorg te dragen voor hergebruik, zodat er zo min mogelijk afval overblijft.
Daarnaast zijn zij prettige mensen om in huis te hebben.
Zij voeren alles af en laten het huis schoon achter.
Over het resultaat van de ontruiming zijn wij zeer tevreden.
Bij de kwaliteit van het geleverde werk bereiken zij een uitstekende prijs/prestatie verhouding.
Wij kunnen iedereen, die moet ontruimen, aanraden om met hun in zee te gaan.

* snelheid
* zorgvuldigheid
* positieve instelling
* schenkingen aan goede doelen
* hergebruik
* afvalreductie
* prijs/prestatie verhouding

n.v.t.

Reactie Ontruimingszorg:

Geachte heer Baart, Bedankt voor uw lovende woorden. We waarderen het zeer dat u hiervoor de tijd heeft genomen!

Mieke Boorsma-Straub

Ontruiming en bezemschoon opleveren van 2 onder 1 kapwoning en garage van ouderlijk huis. Bewoond vanaf de bouw in 1957 tot 10 december 2016 en tot augustus j.l. nog intact aangehouden. Vooraf... Ontruiming en bezemschoon opleveren van 2 onder 1 kapwoning en garage van ouderlijk huis. Bewoond vanaf de bouw in 1957 tot 10 december 2016 en tot augustus j.l. nog intact aangehouden. Vooraf inventarisatie, duidelijke offerte en oog en oor voor "lastige beslissingen" die familie ivm vele herinneringen moet maken. Heel fijn dat alles wat hergebruikt kan worden ook naar daarvoor bestemde locaties gaat.

Heel plezierige communicatie, bereikbaarheid en snelle werkwijze. Om 8.00 uur begonnen en om 14.30 uur bezemschoon opgeleverd. Geweldig.

Sneller de rekening sturen :)

Reactie Ontruimingszorg:

Geachte mevrouw Boorsma, Bedankt voor uw feedback en de positieve beoordeling!

Ron Hammega

Ontruimen van het appartement van mn vader.

Goed op elkaar ingesteld team met humor maar ook weten van aanpakken.

fam Weeda

Prettig, correct en snel

A. Scheepmaker

Ontruimingszorg heeft de flat van onze moeder ontruimd. Op zeer deskundige en respectvolle wijze hebben ze de werkzaamheden verricht. Alles klopte, op tijd aanwezig, goed telefonisch kontact, echt... Ontruimingszorg heeft de flat van onze moeder ontruimd. Op zeer deskundige en respectvolle wijze hebben ze de werkzaamheden verricht. Alles klopte, op tijd aanwezig, goed telefonisch kontact, echt een bedrijf dat wij kunnen aanbevelen.
Ook de galerij waar wat aarde en dergelijke gemorst was werd opgeruimd. Toppertje

Werken discreet en netjes. Komen afspraken prima na. Sponsor FC Utrecht

RB

Het 3 kamer appartement van mijn vader (6de verdieping) werd door Ontruimingszorg.nl in 1 dag leeggehaald en bezemklaar afgeleverd.

Er werden in de berging nog persoonlijke spullen gevonden en netjes apart gezet. Ook de galerij en het portiek beneden werd na afloop geveegd.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn om te vernemen dat onze dienstverlening u goed is bevallen!

Frieda verheijen

Huurwoning schoonouders volledig ontruimd!

Prettig contact; komen afspraken na; oplevering woning helemaal ok. Opmerking woningbouw; “ik heb nog nooit zo snel een oplevering gedaan alles ziet er prima uit. Dit kom ik maar zeer zelden tegen... Prettig contact; komen afspraken na; oplevering woning helemaal ok. Opmerking woningbouw; “ik heb nog nooit zo snel een oplevering gedaan alles ziet er prima uit. Dit kom ik maar zeer zelden tegen wanneer er bedrijven ingehuurd worden om een woning te ontruimen.”

Reactie Ontruimingszorg:

Fijn dat u uw positieve ervaring heeft gedeeld en bedankt voor uw vertrouwen in ons!