Offerte
Nazorg
Communicatie

Familie Schroder

Huis ontruiming

Goed bereikbaar, snelle reacties, duidelijke afspraken.
Vriendelijk, zeer professioneel team wat alles super opgeruimd heeft en de items met waarde voor ons verkocht hebben.

Reactie Ontruimingszorg:

We waarderen uw vertrouwen en beoordeling zeer! Bedankt!

JB Meijer Vis

Ontruiming woning terhole

Goede communicatie, snel en betrouwbaar

Zo doorgaan 😉

Henk

Ontruimingszorg ,heeft een appartement in een verzorgingshuis leeggemaakt en gaatjes dichtgemaakt opgeruimd en klaar gemaakt volgens de wensen van de verhuurder.

Op zondag gebeld,maandagmorgen offerte gehad en woensdagmorgen waren de ontruimers aanwezig keurig en efficiënt gewerkt vol lof over deze mensen,van harte aanbevolen niets dan complimenten,bedankt... Op zondag gebeld,maandagmorgen offerte gehad en woensdagmorgen waren de ontruimers aanwezig keurig en efficiënt gewerkt vol lof over deze mensen,van harte aanbevolen niets dan complimenten,bedankt voor jullie geweldige inzet.

Ik zou niets weten wat er verbeterd zou moeten worden,is gewoon een topbedrijf.

Reactie Ontruimingszorg:

Beste Henk, Bedankt voor de beoordeling. We vinden het fijn dat we dit voor jullie mochten verzorgen! Ondanks de situatie vond ik het ook gezellig met jullie!

Ine Hofmans

Het gehele huis en tuin leeggehaald . Bij een verzamelaar het was een hele klus

goede afspraken en netjes te werk . vriendelijk personeel . En de afspraken goed nagekomen

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling! Dat waarderen we zeer. Fijn om te vernemen dat onze dienstverlening u goed is bevallen!

Driessen

Hele huis en 2 schuurtjes leeg gehaald.

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor uw positieve beoordeling en uw vertrouwen!

Manon

Ontruimen woning

Snel en efficiënt en niet duur

Marco

Ontruiming woning

Afspraken worden netjes nagekomen in goed overleg

geem

Particulier

Woningontruiming plus witten en behang verwijderen

Prettige samenwerking, goede afspraken te maken

Offerte beter controleren

Jos Geerlings

Ontruimen van mijn woning.

Op het afgesproken tihdstip bij de woning gearriveerd.
Woning in acht uur tijd leeggeruimd.
Geen bezwaar tegen extra klusje.
Een enkel vergeten object op dezelfde dag nog weggehaald.

Geen.

Martin

Na overlijden van onze vader moest de huurwoning leeg opgeleverd worden. Onze ouders hebben ruim 50 jaar in de woning gewoond, 5 kinderen groot gebracht, er was dus wel wat te 'ontruimen'.

Weten wat ze doen, komen afspraken na, 'smorgens om 8.00 uur aanwezig met 9 man sterk, 'smiddags rond 14.30 uur was het klaar en helemaal leeg. Emotioneel best een klap, maar fantastische mensen.

Niet voor Ontruimingszorg, maar voor andere 'overheids' instanties kunnen hier nog een voorbeeld aan nemen. Jullie (gemeente, overheid) zijn er voor ons, wij niet voor jullie. Ontruimingszorg snapt... Niet voor Ontruimingszorg, maar voor andere 'overheids' instanties kunnen hier nog een voorbeeld aan nemen. Jullie (gemeente, overheid) zijn er voor ons, wij niet voor jullie. Ontruimingszorg snapt dat.

Reactie Ontruimingszorg:

Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Wij zijn trots dat we u mochten helpen en dat u onze dienstverlening als "voorbeeldig" heeft ervaren!