Wilden graag een ontbijtmand als cadeau op zondag laten bezorgen, niemand in onze regio die dit deed. Zoeken op internet, kwam ik de Broodmand tegen, gebeld, en contact via de app gehad, geen...

Marrit lawerman

Geweldig!

Redelijk makkelijke website. Bij de (lage) extra kosten aan het einde ontbreekt het inzicht.
Wat vooral belangrijk is, is dat het ontbijt goed en tijdig was en de collega (en zijn vrouw) er...

Jelly

Mijn man heeft mij verrast met een
Valentijns ontbijtje
Het was Super leuk veel hartjes ❤️
en heel goed verzorgd
Bedankt Broodmand

Reactie Ontbijtservice De Broodmand:

Beste Jelly, wat leuk om te lezen dat de verrassing geslaagd is! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te plaatsen.

Plantinga

Voor de verjaardag van mijn man geregeld. Een heerlijk ontbijt, vers, op tijd bezorgd. We hebben genoten.

Reactie Ontbijtservice De Broodmand:

Erg leuk om te lezen dat u tevreden bent en van het ontbijt heeft genoten! Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring.

Motor Surveillance BV

Makkelijk besteld, bezorging keurig op tijd. En de verzorging van het ontbijt was zeer prima.

Reactie Ontbijtservice De Broodmand:

Bedankt voor het achterlaten van uw ervaring. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent!

Zo fijn,de broodmand is goed ontvangen!
Zag er goed uit.
Het enige minpuntje was dat er een toetje bij zat waar noten in zitten terwijl we aangegeven hebben dat de ontvanger een noten...

Grendel

Als ik een ontbijtje bestel dan is het bij de broodmand

Reactie Ontbijtservice De Broodmand:

Wat leuk om te lezen! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Tot de volgende keer!

Baron en Verhoef

Goéd gevulde en gevarieerde broodjes