Sipke De vries

Levering precies op tijd.En alles was heerlijk en meer dan voldoende. Er was aan alles gedacht. Super.

Steven

Verrast met een heerlijk Paasontbijt. Super uitgebreid en vers. Ook heel mooi aangekleed in het Paasthema en met leuke kaarsjes. Dikke aanrader!

Blankenburgh

Wat een service, tot in de puntjes verzorgd, jammer dat jullie alleen in Friesland bezorgen.

Han&frances

We zijn heel erg tervreden over het ontbijt zelf, de bestelservice en de klantenservice! We hadden het liefdesontbijt als verrassing besteld voor onze ouders ivm hun trouwdag en ze waren zo blij... We zijn heel erg tervreden over het ontbijt zelf, de bestelservice en de klantenservice! We hadden het liefdesontbijt als verrassing besteld voor onze ouders ivm hun trouwdag en ze waren zo blij ermee! Het ontbijt zag er top verzorgd uit en was erg lekker en vers! Zeker een aanrader!

Lau

De service en het ontbijt waren in een woord fantastisch!

Pimmy Huisman

Wat een aanrader. Het zag er prachtig uit en alles was heerlijk en super vers. Fantastisch, we hebben ervan genoten!

126PK

Vanmorgen is het ontbijt bezorgd bij mijn vader die 90 jaar is geworden. De kleinkinderen hadden dit idee geopperd en viavia had ik goede berichten van De Broodmand gehoord. Goede is hier een... Vanmorgen is het ontbijt bezorgd bij mijn vader die 90 jaar is geworden. De kleinkinderen hadden dit idee geopperd en viavia had ik goede berichten van De Broodmand gehoord. Goede is hier een understatement. Uitstekend is nog niet goed genoeg. Wat een overdaad. Geweldig. En zoals in meerdere reviews is te lezen werd ook deze "mand" (koffer is een beter woord) op tijd bezorgd. Ook al was het in Drachten. Een aanrader. Top!