Esther van der Schaaf

Alles wat super goed geregeld!

Remco Dieterman

Wij hadden een ontbijt laten bezorgen bij ons thuis 9 juli. Tussen 7:30 en 8:00. Ze waren mooi op tijd en het was echt super genieten van een super lekker en uitgebreid ontbijt. Ik kan dit echt... Wij hadden een ontbijt laten bezorgen bij ons thuis 9 juli. Tussen 7:30 en 8:00. Ze waren mooi op tijd en het was echt super genieten van een super lekker en uitgebreid ontbijt. Ik kan dit echt iedereen aanbevelen.
Onze complimenten voor dit lekkere en super compleet ontbijt. Gaan we zeker weer eens bestellen.

Akkie

Heerlijk ontbijt. Goed verzorgd. Lekkere broodjes. Een heerlijke verassing op mijn verjaardag.

Grendel Schoonmaak

Zaterdag 1 mei de dag van de arbeid.
Heerlijke ontbijten werden door jullie bij onze medewerkers bezorgd.
Iedereen heeft er van genoten.
Het was TOP en zeker voor herhaling...
Zaterdag 1 mei de dag van de arbeid.
Heerlijke ontbijten werden door jullie bij onze medewerkers bezorgd.
Iedereen heeft er van genoten.
Het was TOP en zeker voor herhaling vatbaar

Johan en Bea Grendel
Grendel Schoonmaak

Miranda

Verrast met een super uitgebreid liefdes ontbijt. Ontzettend mooi en luxe verpakt.
Alles is zoals het zou moeten zijn, vers, warm/koud. Complimenten! Hiervoor willen wij zeker nog wel een keer uit bed gebeld worden. Fantastisch!

Janet Bos

Enorm naar tevredenheid

ineke Siebenga

Top! Zeker een aanrader!

Ilse Tervelde

Ontzettend leuk verpakt! En de verjaardagsmand was super leuk versierd voor de jarige die 40 werd! De jarige vond alles lekker en het was een super verrassing!!!

Paasontbijt besteld. Zag er goed verzorgd uit. Goed gevulde dozen, vers en veel keuze! Snelle levering en vriendelijke mensen! In 1 woord top!